29 Martie 2024, 17:15:56

Autor Subiect: Statii si Halte CFR din Romania  (Citit de 77328 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 August 2009, 15:05:09
Răspuns #60

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Cred ca da, nu cunosc bine zona.

Cert este ca linia aia intra intr-o curte aflata pe langa substatia electrica.
memorat
04 August 2009, 15:08:22
Răspuns #61

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Am auzit ca, inainte linia continua spre centrul Bucurestiului si ca era un vechi proiect al  Tovarasului Nicolae Ceausescu .. ???
Daca cunoaste cineva mai multe detalii despre aceasta linie sau despre proiectul pomenit de mine in propozitia anterioara este rugat insistent sa ne destainuie si noua detaliile. Multumesc anticipat.
memorat
04 August 2009, 15:22:21
Răspuns #62

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
In ultima poza este ilustrat opritorul de cale ferata in directia Fabricilor din zona Morarilor ( Costin Georgian ) ?
Da in directia aceea este pus spre fosta fabrica de paine de la Morarilor dar si pentru directie cealalta care duce langa garajul firmei de salubritate ROSAL. ;D
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
01 Septembrie 2009, 18:20:16
Răspuns #63

CRAZY BOY

  • Vizitator
Gara Predeal.
memorat
04 Octombrie 2009, 21:50:04
Răspuns #64

AlexYo

  • Vizitator
Cernavoda, CT
memorat
04 Octombrie 2009, 21:53:02
Răspuns #65

AlexYo

  • Vizitator
Medgidia, CT.
memorat
06 Octombrie 2009, 09:09:04
Răspuns #66

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Aceasta este Gara Cernavoda Pod  ;D
memorat
14 Octombrie 2009, 13:02:48
Răspuns #67

mariusm2009

  • Mesaje postate: 254
  • Gen: Bărbat
Gara Adjud vazuta din oras
memorat
30 Noiembrie 2009, 09:57:05
Răspuns #68

vlaicuandrei

  • Vizitator
Calea ferata se continua 8) Mergea catre Costin Georgian, trecea pe langa Mc'donalds-ul de acolo (si acum inca mai este vizibila), trecea prin cartierul 23 August si ajungea in zona depozitelor Antrefrig de la Bucuresti Obor. Din Bucuresti Obor, pana in anii '60 era o linie de cale ferata care iesea pe Reinvierii pe linia tramvaiului, pe langa URAC si apoi pe strada Vagonului (sic), trecea prin zona Barbu Vacarescu, cartierul Floreasca, urca la Fabrica de Glucoza (fosta, pentru ca acum este un hotel), dupa ce trecea de Lacul Tei si iesea in linia de constanta in cartierul Aviatiei, langa fabrica de paine. Dar a fost desfiintata cu totul cand a fost pus in plan de catre Ceausescu constructia cartierelor muncitoresti. Bunica imi povestea ca prin anii '50 inca puteai vedea trenuri de la Titan Sud la Obor pline cu oameni. Dar va dati seama ce ar insemna acum ca un tren sa treaca ziua prin Lizeanu-Reinvierii  :D Iar tatal meu imi povestea ca prin anii '80 era statia Bucuresti Herastrau exact pe aceasta linie desfiintata, la statia tramvaiului 5 "Fabrica de Glucoza" si ca avea trenuri de acolo :) practic tramvaiul 5 de cand trece Pasajul Baneasa pana la Billa Floreasca tine acelasi aliniament ca fosta cale ferata.
memorat
20 Decembrie 2009, 23:01:44
Răspuns #69

vlaicuandrei

  • Vizitator
memorat
20 Decembrie 2009, 23:05:15
Răspuns #70

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poze cu "sicriul pe roti" Bucuresti Obor-Titan Sud-Oltenita  :D
memorat
20 Decembrie 2009, 23:10:25
Răspuns #71

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poze de asta vara. Tulcea Oras si Tulcea Marfuri.
memorat
20 Decembrie 2009, 23:12:49
Răspuns #72

vlaicuandrei

  • Vizitator
Gara Medgidia vazuta de pe podul de trecere peste linii in directia Bucuresti.
memorat
01 Ianuarie 2010, 01:05:41
Răspuns #73

adrian buda

  • Mesaje postate: 111
  • Gen: Bărbat
  • Citaro 1 pe linia 313 în staÅ£ia "Costache Stamate"
O poza cu gara Pantelimon
Urmeaza Statia                          Piata Sudului                  Legatura cu liniile :                          73, 74, 77, 242, 312, 313, 381.
memorat
08 Ianuarie 2010, 18:21:47
Răspuns #74

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poza cu Gara Obor asa cum arata in planurile proiectantului.
memorat
26 Ianuarie 2010, 20:00:12
Răspuns #75

AlexYo

  • Mesaje postate: 512
Gara mea preferata este nimeni alta decat..... CALARSI ORAS

Imi place structra, curatenia, linistea, decorul, racoarea constanta din interior, TOT (mai putin copiii pestriti care se alearga pe peron)
Si poze: Am fost des acolo, dar n-am avut inspiratia sa fac niste poze...
n'am semnatura :)
memorat
26 Ianuarie 2010, 20:04:09
Răspuns #76

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Calea ferata se continua 8) Mergea catre Costin Georgian, trecea pe langa Mc'donalds-ul de acolo (si acum inca mai este vizibila), trecea prin cartierul 23 August si ajungea in zona depozitelor Antrefrig de la Bucuresti Obor. Din Bucuresti Obor, pana in anii '60 era o linie de cale ferata care iesea pe reinvierii pe linia tramvaiului, pe langa URAC si apoi pe strada vagonului (sic), trecea prin zona Barbu Vacarescu, cartierul Floreasca, urca la Fabrica de Glucoza (fosta, pentru ca acum este un hotel), dupa ce trecea lacul tei si iesea in linia de constanta in cartierul aviatiei, langa fabrica de paine. Dar a fost desfiintata cu totul cand a fost pus in plan de catre Ceausescu constructia cartierelor muncitoresti. Bunica imi povestea ca prin anii '50 inca puteai vedea trenuri de la Titan Sud la Obor pline cu oameni. Dar va dati seama ce ar insemna acum ca un tren sa treaca ziua prin lizeanu-reinvierii  :D Iar tatal meu imi povestea ca prin anii '80 era statia Bucuresti Herastrau exact pe aceasta linie desfiintata, la statia tramvaiului 5 "Fabrica de Glucoza" si ca avea trenuri de acolo :) practic tramvaiul 5 de cand trece Pasajul Baneasa pana la Billa Floreasca tine acelasi aliniament ca fosta cale ferata.
Gara Herastrau a mai fost functionala doar pentru marfa, pana in vara anului 1987, cand liniile 5 si 50 care mergeau pe Calea Floreasca, au fost modificate prin prelungirea Strazii Barbu Vacarescu,  la ordinul  lui Ceausescu  pentru ca trecea prea aproape de B-dul Primaverii  unde avea o vila   si il deranja zgomotul. Atunci au aparut clasicele V3A in noua schema de vopsea de atunci rosu + alb. 
memorat
26 Ianuarie 2010, 20:13:33
Răspuns #77

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Cateva poze cu  gara din Brasov (21 ian. 2010)
memorat
26 Ianuarie 2010, 20:17:12
Răspuns #78

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Doua poze cu gara din Zarnesti, facute pe 21 ianuarie 2010. Prima poza este facuta dinspre linii, iar a doua din sosea.
memorat
07 Februarie 2010, 00:43:00
Răspuns #79

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Gara Medgidia
memorat