28 Martie 2024, 11:11:03

Autor Subiect: Statii de metrou  (Citit de 10026 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Februarie 2009, 13:59:19
Răspuns #20

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
27 Februarie 2009, 16:03:21
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In statia Pipera exista un tunel format din 4 lini (pe doua rebuseaza trenurile, restu liniilor fiind folosite pepost de garare. Numai liniile folosite la rebrusarea trenurilor au linie de transiune, restu doar fir de catenara.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Decembrie 2009, 23:07:31
Răspuns #22

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am eu una buna  :D iesirea secundara de la Republica, din capatul garii, care este inchisa de ceva vreme  :-X.
memorat
20 Decembrie 2009, 23:13:31
Răspuns #23

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da, s-a inchis din cauza fluxului de calatori care era egal cu 0.  ::)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Decembrie 2009, 23:23:35
Răspuns #24

vlaicuandrei

  • Vizitator
Normal....fabrici falimentate la comanda, muncitori dati afara => someri si uite asa ramanem in .... "acel" gol  :( si din pacate nu e singura statie care dupa revolutie a pierdut din calatori.
memorat
20 Decembrie 2009, 23:25:48
Răspuns #25

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Sunt de acord! Dar trebuia sa se inchida asa cum trebuie nu sa se ajunga la focarul de infectie pe care il vedem in poza dar mai ales in realitate!
memorat
20 Decembrie 2009, 23:33:00
Răspuns #26

vlaicuandrei

  • Vizitator
Adevarul e ca era vara si era pe dupaamiaza, iar mirosurile degajate erau pur si simplu  :-X ....plus ca imi era cam frica pe acolo, pentru ca este efectiv plin de aurolaci si tot felul de dubiosi, incat am tras 2-3 poze si mi-am luat talpasita  :(
memorat
20 Decembrie 2009, 23:36:48
Răspuns #27

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Aaaa pai asta este evident! Zona este plina de tipi dubiosi.

Dar revenind, nu este posibil. Puteau sa o inchida frumos si gata, ca nu e mare tragedie. Nu moare nimeni dintr-o statie de metrou care are inchisa una dintre iesiri.
memorat
08 Februarie 2010, 19:57:42
Răspuns #28

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Statia Piata Romana [ M2 ]
memorat
08 Februarie 2010, 20:00:19
Răspuns #29

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Statia Eroii Revolutiei [ M2 ]
memorat
07 Martie 2010, 20:36:58
Răspuns #30

Lupu`

  • Vizitator
Am eu una buna  :D iesirea secundara de la Republica, din capatul garii, care este inchisa de ceva vreme  :-X.

Trec Zilnic pe acolo ;) si stiu acele gauri. Sunt 2 ;).
memorat
04 Iunie 2010, 11:14:10
Răspuns #31

sulzerul 0733

  • Vizitator
Am eu una buna  :D iesirea secundara de la Republica, din capatul garii, care este inchisa de ceva vreme  :-X.
Ceea ce ai pozat tu nu este a doua iesire a statiei Republica. Acea galerie nu are nici o legatura cu statia de metrou. Din cate stiu, a fost o tentativa nereusita pt accesul in statie. Adevarata iesire secundara a statiei Republica se afla vis-a-vis de statia de tramvai si este intr-adevar inchisa, dar starea acestui acces este foarte buna. Daca ai fi fost cu metroul la Republica, ai fi vazut ca la acest acces ''inchis temporar''(de cel putin 2 ani, daca nu mai bine) inca exista aparate de taxare. Cat despre populatia zonei, eu stiu foarte bine obiceiurile lor, tinand cont ca fac naveta de vreo 10 ani cu trenul de Oltenita, care are unul dintre capete chiar la Republica. Informeaza-te mai bine inainte sa postezi ceva. E un sfat prietenesc, nu am intentia sa te supar ;)
memorat
04 Iunie 2010, 11:30:25
Răspuns #32

sulzerul 0733

  • Vizitator
Imi poate spune cineva de ce la statia Pantelimon (ANTILOPA) metroul vine asa de greu?
De ce se circula pe o singura linie?
De ce nu se folosesc ambele linii ale statiei? daca are 2...

Multumesc anticipat  :-*.
Statia Pantelimon e o statie intermediara, cu o singura linie, intre Republica si Depoul Pantelimon. Trenurile circula la un interval de 20 min in timpul saptamanii, iar in week-end la 30 min. Aceasta se datoreaza faptului ca nu este intens tranzitata de calatori, de fapt unii dintre cei care trec prin zona nici nu stiu ca e statie de metrou acolo.Ca o curiozitate, in intervalul orar 05-07, in aceasta statie nu se vand cartele de calatorie. In general pe aceasta linie circula o rama IVA care are traseul Pantelimon-Republica.
memorat
04 Iunie 2010, 11:41:29
Răspuns #33

ByOnu

  • Vizitator
A observat/mirosit cineva ca la intrarea in pasajul de corespondenta dinspre Unirii 2 -> Unirii 1 din cauza patiseriei acelea iese un miros urat? Mie imi e greata cand imi vine acel miros. Nu stiu de ce, dar cred ca Metrorex-ul ar trebuii sa faca ceva in aceasta privinta. Exista hote care ar trebuii sa directioneze fumul acela la suprafata prin acele tuburi speciale, femeile de acolo ar trebuii sa tina usa inchisa. Daca ar fi etans si bine aerisit, prin acel gemnulet n-ar iesi asa de multa putoare... Urat, o sa instiintez Metrorex-ul --- crede cineva ca gresesc?  ::)
memorat
28 Iunie 2010, 14:47:12
Răspuns #34

ByOnu

  • Vizitator
De ce statia Dristor 1 a ramas asa cu dalele de beton neacoperite ca-n tunel? Asta era cumva designul original al statiei? E cam ciudat, luand in considerare ca atunci pentru fiecare statie se facea un design calumea, si cu mii de cubulete daca era insa doar sa iasa ceva frumos si durabil, NU ca la Grigorescu 2 -> Saligny sau Basarab 2, unde totul este numai tabla urata ieftina, pusa de mantuiala... Poate nu sunt statiile noastre comuniste ca ale rusilor, operere de arta, dar macar au un Dumnezeu...  :)

Sincer acum, ce-i cu culorile alea din statiile noi?! Portocaliu, cu alb, cu galben, roz... sa faca si astia un studiu de design ceva. Doamne ajuta sa nu iasa si M5-ul tot asa, eu sigur nu-l mai prind la cum se construieste la noi, dar macar pentru urmatoarele generatii...  :(
memorat
29 Iunie 2010, 01:42:52
Răspuns #35

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Statia a fost sapata dupa ce s-a construit tunelul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Martie 2011, 09:51:42
Răspuns #36

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
In statia Pipera exista un tunel format din 4 lini (pe doua rebuseaza trenurile, restu liniilor fiind folosite pepost de garare. Numai liniile folosite la rebrusarea trenurilor au linie de transiune, restu doar fir de catenara.
Pe ce te bazezi ? Toate liniile sunt dotate cu 'sina III' , nu numai doua din ele. Eu am prins trenuri intorcand folosind toate cele 4 linii . Capul de la Pipera este dotat cu 4 linii pentru reglarea traficului in caz de necesitate si nicidecum pentru gararea trenurilor. Sunt linii 'tampon' pentru regularizare. Cunosti cum functioneaza liniile 'tampon' ? Ele au rolul de a 'rupe' golul care s-ar creea la un moment dat si de a regla intarzierile normale, inevitabile la metrouri - si nu numai la metrouri.
 ANUNT
 In limbajul nostru curent nu mai trebuie sa folosim expresia  Statia Nicolae Grigorescu 1 si 2, ci pur si simplu Statia Nicolae Grigorescu - si atat.
 Am trecut pe acolo ieri pe la ora 17,00 iar pe peretii liniei unde vine trenul de la 1 Decembrie spre Dristor scria 'Statia Nicolae Grigorescu' si separat de acest inscris, in mai multe locuri, linia 3
memorat
22 Martie 2011, 23:56:42
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]
 ANUNT
 In limbajul nostru curent nu mai trebuie sa folosim expresia  Statia Nicolae Grigorescu 1 si 2, ci pur si simplu Statia Nicolae Grigorescu - si atat.
 Am trecut pe acolo ieri pe la ora 17,00 iar pe peretii liniei unde vine trenul de la 1 Decembrie spre Dristor scria 'Statia Nicolae Grigorescu' si separat de acest inscris, in mai multe locuri, linia 3
Aceeasi problema o intalnim si la BASARAB... (adio Basarab 1 si 2)!

S-au montat noile indicatoare in statia / culoarul de acces Basarab.
Doua observatii si o rugaminte
1) Avem o singura statie Basarab, a disparut denumirea de Basarab 1 si Basarab 2. E mai bine asa, de fapt e o statie cu 4 linii acolo.
2) A reaparut defuncta Magistrala 3. Probabil o fantoma a trecutului de care nu putem scapa !
Si acum rugamintea
 Pe culoarul de acces de la Titulescu catre gara CFR Basarab apar noile indicatoare cu Magistrala 3. Cineva care are sange in el si poate sa scape de individul cu ceafa groasa si baston care cica pazeste culoarul sa ne poseze si noua 'noua' M 3 ca sa intram si noi in istorie cu o premiera ! Gara Basarab este pe M 3 !
 Multumesc.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Mai 2011, 15:00:11
Răspuns #38

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Despre accesele in statiile Victoriei

Statiile Victoriei beneficiaza de 2 accese, un acces de pe B-dul Lascar Catargiu si un acces de pe B-dul Aviatorilor.
 In cele ce urmeaza o sa ne ocupam de accesul de pe B-dul Lascar Catargiu.
 In fig.1 se observa accesul de pe ambele trotuare ale  bulevardului Lascar Catargiu, accese care se unesc intr-un mic pasaj subteran de subtraversare a bulevardului, independent de accesele la metrou. Dupa ce coboram in acest pasaj subteran avem 2 posibilitati, si anume sa ne indreptam sau spre Magistrala 1 sau spre Magistrala 2.
Spre Magistrala 1 putem folosi ambele accese, accesul 15 si accesul 23.
 Daca vom folosi accesul 15 vom putea beneficia de scarile rulante care dupa ce trecem de turnicheti ne coboara direct pe peron
 Daca vom folosi accesul 23 dupa ce trecem de turnicheti vom fi obligati sa folosim scarile fixe.
 Detaliul exact al acestor scari se afla in figura 2
In fig. 4 se observa usor cum avem acces direct la peronul magistralei 1 folosind scarile rulante, iar in fig. 3 se observa accesul pe scarile fixe direct pe peron.

Spre Magistrala 2 trseul  se desparte, functie de directia unde vrem sa ajungem, si anume daca vrem sa ajungem la Piata Romana obligatoriu trebuie sa folosim accesul 23 iar daca vrem sa ajungem in Pipera obligatoriu accesul 15.
 In caz ca deja am validat titlul de calatorie si am incurcat cele 2 accese – acest lucru este valabil numai pentru magistrala 2, putem folosi punctul 13 pentru a schimba peroanele fara a mai composta un titlu de calatorie. Acest lucru se datoreaza faptului ca magistrala 2 are peroane dedicate pentru directiile de mers Pipera / Berceni, in limbaj mai popular „are peroane pe dreapta”.
 Sperand ca schitele mele v-au fost de folos, sper sa nu va incurcati in schema de circulatie din statiile Victoriei si sa nu mai folositi niciodata punctul 13. Punctul 13 se poate folosi numai de catre cei care schimba magistralele in statie si vor neaparat sa-si cumpere merdenele sau sa foloseasca ( gratis ) WC – ul  public al statiei. In rest punctul 13 este inutil.  
memorat
08 Octombrie 2011, 19:18:00
Răspuns #39

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Barfe, strambe, caterinci
Daca va aflati din intamplare in Bucuresti sau daca sunteti bucuresteni si doriti sa vedeti un lucru nemaipomenit nu trebuie sa ratati staia de metrou Stefan cel Mare. Nici nu stiti ce pierdeti ! Cea mai mare realizare a arhitecturii romanesti  underground a secolului trecut.
 O viziune arhitecturala remarcabila, realizata impecabil de constructori priceputi. Sa ma explic : Arhitectii nostri dandu-si seama ca simetria perfecta pe alocuri devine plictisitoare s-au gandit la o  solutie inovatoare care sa rupa aceasta simetrie obsedanta a marilor realizari din epoca Comunista a Romaniei. Zis si facut, vorba din popor si au purces la treaba. Dintr-o inspiratie care numai la marii meseriasi se regaseste, stalpii centrali ai statiei Stefan cel Mare, in loc sa-i plaseze in axul constructiei, dand curs unei inspiratii geniale au deviat acesti stalpi de la axa centrala in mod aleator de la 2 pana la 10 cm, rezultand o remarcabila asimetrie a acestora. Punctul culminant al intregii gandiri revolutionare reprezinta stalpul nr 3 ( daca numaram stalpii de la Victoriei spre Obor ), stalp care pe langa deviatia de 4,5 cm de la axul natural al statiei a fost plasat si sub un unghi perfect calculat la 12, 5 * rezultand o asimetrie care face inconfuntabila gandirea absolut de pionerat in proiectarea stalpilor centrali ai statiilor de metrou.
 Merita sa vizitati statia de metrou Stefan cel Mare si mai ales stalpul nr 3 ( numarand stalpii din sensul Victoriei spre Obor ). Credeti-ma pe cuvant, efortul vă va fi rasplatit !
memorat