28 Martie 2024, 17:21:03

Autor Subiect: Semnale electrice, Semnale TVM si Indicatoare feroviare  (Citit de 22063 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Mai 2010, 19:30:12
Răspuns #40

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Mai 2010, 19:32:04
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Doua indicatoare de "VS" fotografiate in zona statiei Depoul Bucuresti Triaj pe Magistrala 1000. Dupa acest indicativ se va termina limita de viteza trenul putand circula cu viteza maxima inscrisa pe livret.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Mai 2010, 23:55:06
Răspuns #42

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Doua indicatoare de "VS" fotografiate in zona statiei Depoul Bucuresti Triaj pe Magistrala 1000. Dupa acest indicativ se va termina limita de viteza trenul putand circula cu viteza maxima inscrisa pe livret.

Mai exista asa ceva (viteza maxima) in zilele noastre?
memorat
28 Mai 2010, 13:59:58
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai exista asa ceva (viteza maxima) in zilele noastre?
Da. Poti circula cu o viteza maxima de 30 sau 50 daca atat ai inscris pe livret. La polul opus poti circula cu 140 daca viteza de pe foaia de parcurs este respectiva. Poza respectiva indica o "VS" de 140.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Mai 2010, 11:50:47
Răspuns #44

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Imi cer iertare pentru incompetenta in domeniul asta, pe care o recunosc, n-am ce sa fac.
Daca eu nu ma pricep la transport feroviar, poate nu am inteles corect notiunea "viteza maxima inscrisa pe livret". Eu am tradus "livret" cu "carte tehnica a vehiculului feroviar", adica, cum ar fi la masini, cat poate masina sa mearga de tare.
E drept ca printre masinariile care circula pe calea ferata ar putea exista si unele foarte lente, poate utilaje, sau ceva de genul asta...
memorat
30 Mai 2010, 11:56:51
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Imi cer iertare pentru incompetenta in domeniul asta, pe care o recunosc, n-am ce sa fac.
Daca eu nu ma pricep la transport feroviar, poate nu am inteles corect notiunea "viteza maxima inscrisa pe livret". Eu am tradus "livret" cu "carte tehnica a vehiculului feroviar", adica, cum ar fi la masini, cat poate masina sa mearga de tare.
E drept ca printre masinariile care circula pe calea ferata ar putea exista si unele foarte lente, poate utilaje, sau ceva de genul asta...
Cuvantul "livret" nu se refera la "cartea tehnica a vehiculului feroviar". Livrete sunt niste acte oficiale pe care le are mecanicul va conduce trenul (referitoare la vitezele de transport cat si ora de sosire a trenului).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Mai 2010, 12:04:24
Răspuns #46

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Multumesc, acum am inteles perfect despre ce e vorba.
Cer permisiunea sa intreb mereu cand sunt in incurcatura, ca in cazul asta, (si nu trebuie sa imi fie rusine, nu e meseria mea) cu speranta sa fiu luat in serios si sa primesc lamuriri. Multumesc.
memorat
02 Iunie 2010, 15:57:47
Răspuns #47

EA-895

  • Mesaje postate: 2
Pai....daca locomotiva e limitata la 100 km/h,iar viteza pe acea portiune de drum este de 140 km/h....mecanicul cu ce viteza circula??
Sunt niste factori de luat in calcul...cand se sporeste viteza dupa o restrictie sau limitare...
memorat
02 Iunie 2010, 19:56:46
Răspuns #48

Silviu88

  • Vizitator
Chiar daca viteza maxima pe acea portiune este de 140km/h in functie de rangul trenului si de posibilitatile locomotivei viteza maxima este variabila. In consecinta trenurile pe M1000 Bucuresti-Ploiesti au urmatoarele viteze maxime in functie de rangul trenului: InterCity si Rapid 140 km/h si ACC,  Personale 120 km/h. In functie de posibilitatile de tractiune care exista in acel moment chiar daca viteza maxima a EN 472 care circula cu rang de rapid deci viteza maxima 140 km/h de cele mai multe ori depoul CJ trimite la tractiune locomotive clasa 40 si automat trenul ajunge cu o intarziere de 5 minute in Ploiesti Vest. Dar aceste 5 minute palesc in comparatie cu intarzierea trenului la Curtici de vreo 65 de minute deci problema nu este la viteza maxima , ea se gaseste in restrictiile de pe traseu.
Atasat gasiti un livret al unui tren ACC.
memorat
02 Iunie 2010, 20:14:58
Răspuns #49

Silviu88

  • Vizitator
Acum sa lamurin diferenta dintre VN si VS.
VN- adica revenirea la viteza maxima inscrisa pe livret.
VS- adica portiunea de cale care urmeaza este supusa unei restrictii de viteza inscrisa in BAR(Buletin de Avizare a Restrictiilor).
Asa cred eu dar o sa verific pentru mai multe informatii.
memorat
03 Iunie 2010, 23:28:40
Răspuns #50

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Semnal (pitic) de manevra in apropierea Garii Baneasa, 03.06.2010.





memorat
16 Iulie 2010, 16:08:44
Răspuns #51

Ionutz72

  • Mesaje postate: 2
...La polul opus poti circula cu 140 daca viteza de pe foaia de parcurs este respectiva. Poza respectiva indica o "VS" de 140.
Si unde oare se scrie viteza in foaia de parcurs?
Acum sa lamurin diferenta dintre VN si VS.
VN- adica revenirea la viteza maxima inscrisa pe livret.
VS- adica portiunea de cale care urmeaza este supusa unei restrictii de viteza inscrisa in BAR(Buletin de Avizare a Restrictiilor).
Asa cred eu dar o sa verific pentru mai multe informatii.
VN eu unul nu am vazut acest termen prin nici o instructie.
Iar VS este viteza stabilita care este viteza maximă de circulaţie admisă şi prevăzută în livretul de mers sau prin ordin de circulaţie, pentru trenul şi porţiunea de linie respectivă(conform R004),si este diferita in functie de rangul trenului. Cu alte cuvinte, din dreptul semnului VS se termina limitarea de viteza.
memorat
11 August 2010, 23:28:08
Răspuns #52

Elful

  • Vizitator
Semnal de intrare in Chiajna, tip BLA; pitici de manevra pe M900 si starea caii ferate.
memorat
25 Octombrie 2010, 21:17:59
Răspuns #53

Elful

  • Vizitator
Pitici de manevra M8 pe M900 in zona km 9+800.
memorat
25 Octombrie 2010, 21:29:01
Răspuns #54

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Semnal de intrare in Chiajna, tip BLA; pitici de manevra pe M900 si starea caii ferate.

Valeu, ce "sexy" arata crevasele acelea din sine...
memorat
31 Octombrie 2010, 10:02:37
Răspuns #55

Elful

  • Vizitator
Repetitoare pe M900 in zona km 11+6.
memorat
31 Octombrie 2010, 10:04:03
Răspuns #56

Elful

  • Vizitator
Semnale de sectie tip BLA, opreste fara depasirea semnalului pe fals, liber cu viteza stabilita pe directa.
memorat
07 Noiembrie 2010, 17:40:49
Răspuns #57

Elful

  • Vizitator
Vechi si nou.
memorat
07 Noiembrie 2010, 17:41:40
Răspuns #58

Elful

  • Vizitator
Sina de pe M900 in zona km 10+100.
memorat
07 Noiembrie 2010, 17:42:10
Răspuns #59

Elful

  • Vizitator
Semnal de intrare de tip BLA, liber cu viteza redusa urmatorul indica oprire pe fals, opreste fara depasirea semnalului pe directa
memorat