03 Octombrie 2024, 23:08:37

Autor Subiect: Viaducte  (Citit de 3977 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Martie 2010, 10:59:37

vlaicuandrei

  • Vizitator
Viaductul de la Sinca Noua. Este un viaduct desfiintat deoarece linia de tren a fost scoasa din uz prin anii 1960. Inainte de asta pe acolo treceau trenurile in directia Sibiu dinspre Brasov, dar fiind o linie invechita moral si fizic s-a preferat desfiintarea ei si construirea uneia noi pe alt aliniament la o distanta de aproximativ 20 de kilometrii de cea veche. Pozele sunt facute din capatul viaductului si pe fostul aliniament al caii ferate. Cu prima ocazie cand mai trec pe acolo promit sa revin cu poze mai multe.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

02 Martie 2010, 18:50:12
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am incercat sa reproduc zona cat de cat si amplasamentul fostei linii.
memorat
02 Martie 2010, 22:31:45
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Frumosc reportaj! Mai exista ceva linii prin zona?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Martie 2010, 13:15:22
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu. Doar in prima comuna de dupa, adica in Sinca Veche mai exista o trecere la nivel si o gara, in care nu stiu daca mai trece vreun tren. Dupa aceea in aproximativ 10 km se face jonctiunea cu noua linie si intra in Fagaras. Liniile ca si gara din Sinca Veche au fost de mult scoase sau furate (gara chiar pana la fundatie, ca sa nu mai vorbesc de tigle si restu :D ). Doar viaductul si tunelul au ramas in picioare, dar si astea dau semne de slabiciune, in special viaductul, care prezinta niste crapaturi destul de urate la pilonii centrali, dar cu mici investitii si bineinteles cu bunavointa s-ar putea face ceva, nu sunt necesari decat 20 de km de cale ferata, iar trafic de persoane si de marfa ar exista, pentru ca in zona sunt o gramada de pensiuni agroturistice la care vin straini si la fel o gramada de pastravarii, care la randul lor ar beneficia de pe urma unei cai ferate.
memorat
03 Martie 2010, 13:18:02
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am uitat sa precizez ca in a 3-a poza eram exact pe fosta trecere la nivel. Cu toate astea calea ferata si-a lasat urme in relieful zonei, urme folosite chiar de catre localnici pentru diverse treburi (travesarea vaii se face pe viaduct iar fostul aliniament al caii se foloseste pe post de drum) :D
memorat
03 Martie 2010, 15:34:53
Răspuns #5

Silviu88

  • Vizitator
Foarte tari pozele poate ajungem anul acesta pe acolo :)
memorat
03 Martie 2010, 19:01:24
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Silviu eu sunt total de accord cu tine. Problema este ca fara masina personala nu ai cum sa ajungi acolo :( Rata nu exista, iar traficul este destul de redus, asta doar daca te-ai fi incumetat la un "ia-ma nene" :-X
memorat
03 Martie 2010, 21:42:23
Răspuns #7

Silviu88

  • Vizitator
Sau poate avem noroc de vreo caruta :D :D
memorat
03 Martie 2010, 21:50:27
Răspuns #8

vlaicuandrei

  • Vizitator
Astea da...dar poate rezolvam intr-un fel :) nu e nimic imposibil.
memorat
03 Martie 2010, 21:55:19
Răspuns #9

Silviu88

  • Vizitator
Corect cine stie ;)
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":