29 Martie 2024, 01:35:13

Autor Subiect: Ramele IVA modernizate de catre Alstom  (Citit de 45092 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 August 2010, 14:14:17
Răspuns #40

alexstelistul13

  • Mesaje postate: 1
Frumos abia astept sa le vad pe Magistrala 1
memorat
12 August 2010, 14:17:30
Răspuns #41

ByOnu

  • Vizitator
Frumos abia astept sa le vad pe Magistrala 1

NU o sa circule pe M1 decat pe traseul comun cu M3 (Eroilor - Dristor). Proiectul este special pentru M3 si eventual M4, dar M3 este "baza proiectului" momentan. ;)
memorat
12 August 2010, 14:18:34
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
NU o sa circule pe M1 decat pe traseul comun cu M3 (Eroilor - Dristor). Proiectul este special pentru M3 si eventual M4, dar M3 este "baza proiectului" momentan. ;)

Intai sa le vedem la traseu si dupa aceea vom sa discuta despre repartizarea trenurilor de metrou!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 August 2010, 14:32:42
Răspuns #43

ByOnu

  • Vizitator
Cam ai dreptate ...  :D

Din moment ce Metrorex/Alstom promite un TEM finalizat pana la sfarsitul acestui an, si noi avem doar 1/6 modernizat design, 2/6 modernizate la partea tehnica => mai au de facut 5/6 la design + 4/6 la partea tehnica.
A inceput lucrul la designul vagonulului #183B, scotandu-i-se geamurile si usile, iar #034 este inca in curs de lucru la partea electrica. Despre #033 tot ce stim este ca a fost curatata de rugina si ca i s-au scos echipamentele.

Nush de ce, dar nu-i vad in stare sa o termine pana la sfarsitul anului.

Mai ales ca o cunostinta de la Militari a spus ca instalarea ATC-ului va dura si ea destul de multicel, si se va face cand TEM-ul este aproape finalizat. Nu se prea leaga ce spune Metrorex-ul si Alstomul, dar mai au 3 luni si ceva la dispozitie.

Traim si vedem! :p
memorat
24 Octombrie 2010, 20:06:09
Răspuns #44

Matei Voineag

  • Vizitator
Ce se mai aude despre acest TEM ?
memorat
25 Octombrie 2010, 08:58:17
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce se mai aude despre acest TEM ?

Poate vrei sa zici REM! TEM-ul momentan nu s-a creat.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Noiembrie 2010, 19:20:00
Răspuns #46

ByOnu

  • Vizitator
Poate vrei sa zici REM! TEM-ul momentan nu s-a creat.

Intr-un fel vorbin despre un TEM. Doar este vorba despre 3 REM care urmeaza sa fie cuplate. Preferi sa-i spunem ce se mai aude cu cele 3 REM decat TEM?

Oricum, avem informatii sigure numai despre 034+183 ... de 033 NU se stie nimic, chiar nimic...   :(

Se zvoneste/speculeaza deja ca proiectul a picat, desi fusese aprobat si anuntat de ambele Metrorex & Alstom vara asta. Cert este ca se lucreaza la 034 si 183, asta e cert. Daca vor circula, asta e alta... Probabil desi Metrorex a cam renuntat la idee Alstom o continua in ideea ca Metrorex vazandu-se cu TEM-ul modernizat se vor mai gandi. Cele 3 REM oricum nu pot fi folosite in starea in care se afla, una aproape finalizata la design, alta cu echipamente tehnice noi si inbunatatite, etc. Parca nici nu-ti vine sa le garezi prin hala aia din Militari, deoarece cu totii stim ce o sa se intample. Ar fi pacat, macar acest TEM sa-l termine, dupa aia Dumnezeu cu mila, dar macar asta. Conducerea trebuie sa inteleaga ca metroul nu e o jucarie care poate fi trasa de par dupa bunul plac. Pur si simplu trebuie sa gandesti de 10 ori inainte de a lua o decizie, de asta s-au facut mai multe modernizari de-a lungul anilor 90' si nici una nu e folosita. Este inadmisibil!!
Oameni buni, uitati-va putin la istoria cronologica a IVElor si ganditi-va:
1. IVA clasica 1975-1992;
2. IVA EP 199? (2 REM: #018 + #163 ... dupa ce cele 2 REM au fost finalizate proiectul a fost abandonat);
3. IVA Albastre - 1994-1996 (21 REM/7 TEM ... stiti povestea);
*din punctele 2 si 3 => REM abandonate la: 2 la Astra, 2 la EP, 3 la Republica ... cele 7 au fost casate in 2009, nu le-au uitat, cum sa o faca, cand e vorba de fier vechi nimeni nu uita, dar cand vine vorba de modernizari si proiecte suspecte... ce-i aia?
4. IVA intermediare 1995 (5 vagoane abandonate pe care Metrorex nu le-a mai platit Astrei - cel mai probabil au fost produse special pentru proiectele 2 sau 3);
5. IVA M4 2000 (singura modernizare folosita, daca ii putem spune modernizare, deoarece inafara de ATC si o mana noua de vopsea la vedere nimic nu s-a facut);
6. IVA Alstom 2008-2010 (traim si vom vedea...)
Si acum va intreb, au avut loc 6 invenstii mari in 6 proiecte, la ce punct am ramas noi in prezent? Pai, cam la punctul 1 si 5, din 6. Intr-o tara civilizata fiecare proiect ar fi fost gandit si calculat in adevaratul sens al cuvantului, nu doar "hai sa incercam"... si peste un an: "mai bine nu...".
memorat
03 Noiembrie 2010, 20:14:26
Răspuns #47

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A mai fost un proiect de modernizare a unei Ive, daca nu ma insel, cea care am fotografiat prin 2006 la Eroilor...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Noiembrie 2010, 21:06:09
Răspuns #48

ByOnu

  • Vizitator
A mai fost un proiect de modernizare a unei Ive, daca nu ma insel, cea care am fotografiat prin 2006 la Eroilor...

O stim, dar n-am pus si acel TEM la socoteala deoarece din ce-am auzit de la Militari acel proiect a constat doar in reparerea caroseriei exterioare (de rugina, curatarea de graffity, etc.) si apoi doar aplicandu-se o noua schema.
In ziua de azi cand se mai curata de rugina din ani in pasti, este vopsita doar partea respectiva a botului, galben, respectiv gri. Si, de obicei, se opteaza pentru punerea REM-urilor rosii in capete, nu prea vad logica, dar e un adevar. Probabil pentru ca sa nu se mai cumpere vopsea noua galbena. Ma refer ca la cele la care se curata botul, (ex: 229A, 238A, 226A, posibil si altele = toate rosii), nu se face doar curatarea cu solutie, ci si o revopsire minora. Sau poate ca le considera pe cele rosii fiind mai frumoase. Sau poate vor sa faca un tipar. Sau poate poate...

Oricum, trenul despre care vorbesti a fost casat prin 2007-2008 din cate am inteles. Daca voi stiti altceva impartasiti-ne si noua informatiile voastre. ;)
memorat
03 Noiembrie 2010, 23:35:13
Răspuns #49

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Pana la urma urmei, mai vedem vre-o iva modernizata de Alstom sau nu?
Ca o tot lalaie, a trimes un rem tocmai in Franta ca sa ce? s-o curete de graff? la motor au lucrat si ei? sau macar la partea electrica? ca sa consume mai putin.
Hai ca si Alstom-u asta o cam lalaie rau.
Cat timp iti trebuie sa vopsesti o iva? 10 ani? da s-o modernizezi? 50 ani?.
Sincer, eu cred ca astia nu am mai facut nimic la ele, ca daca faceau, pana acum era gata macar un rem.
memorat
04 Noiembrie 2010, 02:14:50
Răspuns #50

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Principiul de functionare a ramas acelasi (motoare de curent continu si rezistente) partea electrica s-a modificat  un pic , de economie de curent nici vorba , economie se face cu motoare de curent alternativ
memorat
04 Noiembrie 2010, 21:55:17
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In aceasta zi, am purtat o discutie cu un fost angajat al Electroputere Craiova si mi-a povestit ca a lcurat la primul proiect de modernizare a unei rame Iva Astra si s-au facut 3 REM, adica un TEM; circa un an de zile a circulat in probe pe M2, intre Imgb si Aviatorilor. Isi aduce aminte ca un REM avea nr. 095.

Ulterior, Electroputere Craiova a construit 2 Temuri Iva Astra Albastre (6 rem) dotate cu instalatie de AC in cabina mecanicilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2010, 10:22:12
Răspuns #52

ByOnu

  • Vizitator
Cu ocazia accidentului recent prea-mediatizat, mai multe televiziuni si-au trimis reporteri la Militari si Pantelimon ... ah, ce noroc pe ei, si nici macar n-au habar cat ne chinuim noi cunoscatorii sa intram in depouri, si tot n-avem voie sa facem poze/filmari, ei intra ca-n branza. Oricum, idea este ca REM 183 si 034 nu puteau fi vazute nicaieri, in shimb il putem vedea lejer pe 033 la care se lucreaza din Septembrie 2009 si este exact in aceeasi stare!! :'( Pentru cei care care nu-l vad pe REM 033, este galbejitul plin de chit din partea dreapta daca sunteti atenti in reportajele care contin parti din depou ale Antena1 si ProTV. ;) Poate le fac pe rand mai nou...
 
memorat
20 Noiembrie 2010, 12:36:51
Răspuns #53

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cu ocazia accidentului recent prea-mediatizat, mai multe televiziuni si-au trimis reporteri la Militari si Pantelimon ... ah, ce noroc pe ei, si nici macar n-au habar cat ne chinuim noi cunoscatorii sa intram in depouri, si tot n-avem voie sa facem poze/filmari, ei intra ca-n branza. Oricum, idea este ca REM 183 si 034 nu puteau fi vazute nicaieri, in shimb il putem vedea lejer pe 033 la care se lucreaza din Septembrie 2009 si este exact in aceeasi stare!! :'( Pentru cei care care nu-l vad pe REM 033, este galbejitul plin de chit din partea dreapta daca sunteti atenti in reportajele care contin parti din depou ale Antena1 si ProTV. ;) Poate le fac pe rand mai nou...
Despre acesta este vorba?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2010, 21:59:12
Răspuns #54

ByOnu

  • Vizitator
Despre acesta este vorba?

Urmareste filmul urmator draga Iasmine, si cu siguranta o sa-ti clarifici singur intrebarea. :D Recomand sa-l urmaresti pe YouTube intr-o noua pagina si sa-i dai pe HD. ;)

(PS. filmul a fost pus de mine + editare in HD + etc, merit si eu niste laude... :D Accept si cecuri! ;D)
memorat
23 Noiembrie 2010, 17:53:43
Răspuns #55

ByOnu

  • Vizitator
Ma gandeam, afisajul electronic al lui 183A nu este cumva afisajul pe care il avea un REM IVA acum 3-4 ani? Ba poate este vorba chiar despre acelasi REM, 183. S-a vorbit depsre el pe aici pe undeva.

memorat
10 Ianuarie 2011, 16:12:00
Răspuns #56

ByOnu

  • Vizitator
...Ma gandeam, afisajul electronic al lui 183A nu este cumva afisajul pe care il avea un REM IVA acum 3-4 ani? Ba poate este vorba chiar despre acelasi REM, 183. S-a vorbit depsre el pe aici pe undeva...

Uitandu-ma pe BucharestBussiness.ro (sursa urmatoarei pozei deasemenea) am dat peste ...

Un REM galben cu afisaj electronic de Dristor2. A se consemna atent: REM galben, ci nu rosu precum cel din poza postata de mine anterior. Ceea ce e ciudat este ca afisajul pare a fi facut special, adica are o serie de led-uri aranjate intr-o anumita ordine pantru a arata doar textul "Dristor-2", nu e un afisaj la care selectezi mai multe destinatii. Asta ma face sa cred ca au existat si niste afisaje fixe cu "Republica". Deci nu a fost un singur TEM. :-\ Oricum aceste afisaje fiind fixe n-au mai fost folosite (deoarece BM-urile au deja afisaje), si nemaicirculand IVE pe M1 nu mai au ce sa faca cu ele.
memorat
11 Ianuarie 2011, 00:04:00
Răspuns #57

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Aia era o lampa de neon de 40W in fata acea placa rosie ce indica directia era  din placaj gaurit  ;)
memorat
11 Ianuarie 2011, 00:18:46
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aia era o lampa de neon de 40W in fata acea placa rosie ce indica directia era  din placaj gaurit  ;)
Multumim mult de informatii. Trenul a fost modernizat de catre Alstom?!  ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Ianuarie 2011, 01:01:29
Răspuns #59

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
A fost o perioada cind s-au schimbat lampile de prin statii ( acum mult timp) si s-au folosit ca firma luminoasa , inaintea lor
memorat