28 Martie 2024, 11:28:53

Autor Subiect: Ramele IVA modernizate de catre Alstom  (Citit de 45066 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

04 Decembrie 2009, 23:32:49
Răspuns #20

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
memorat
04 Decembrie 2009, 23:33:29
Răspuns #21

zofei.2006

  • Vizitator
Da totusi e adevarata  ;D  si nimeni nu a specificat acest lucru.
memorat
07 Februarie 2010, 12:02:05
Răspuns #22

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
EII si cand vom vedea "noua" rama IVA modernizata de Alstom la treaba? :D Abea astept :P.
memorat
11 Februarie 2010, 17:16:20
Răspuns #23

vlaicuandrei

  • Vizitator
Au luat 4 bucati pana la urma 8) dar mi-e frica....mi-e frica sa nu le vedem la munca precum IVA-urile albastre :(.
memorat
15 Februarie 2010, 00:40:36
Răspuns #24

mariustrs

  • Vizitator
Abia astept sa le vad in lucru!Sa vad vechile Ive pe magistrala 2! 8) 8) 8) :D :D :D
memorat
02 Martie 2010, 22:24:19
Răspuns #25

ByOnu

  • Vizitator
Conform: http://metrou.transira.ro/images/iva/000/iva_alstom.jpg reiese ca ar trebuii sa se intoarca in curand ...

Va intreb, credeti ca se vor mai intoarce?  ::)
memorat
02 Martie 2010, 22:26:55
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Conform: http://metrou.transira.ro/images/iva/000/iva_alstom.jpg reiese ca ar trebuii sa se intoarca in curand ...

Va intreb, credeti ca se vor mai intoarce?  ::)

Normal ca se intoarce. In curand! Deja efectueaza probe in Franta!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Martie 2010, 10:39:31
Răspuns #27

ByOnu

  • Vizitator
Ce urat totusi ca tot altii (francezii) trebuie sa ni le modernizeze... noi romanii parca nu mai suntem in stare de nimic. Si acum, intre noi, nu le vad pe astea prea curand pe traseu, o sa fie la fel ca si cu cele albastre - sa fim realisti - Metrorexul nu le mai vrea, incearca; dar pana la urma rezultatul o sa fie acelasi.
Oricum, sa incercam sa nu ne pierdem optimismul...  :-[
memorat
05 Aprilie 2010, 18:19:04
Răspuns #28

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu pot intelege de ce naiba nu le-au facut mai simplu de condus, asa cum sunt cele albastre si au lasat toate cele 3 manete ca la IVA Clasica. Era chiar asa de greu de facut sau era ineficient sistemul? >:(
memorat
06 Aprilie 2010, 22:52:59
Răspuns #29

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Nu ai inteles ca la cele din poze nu s-a modificat decit partea interioara si exterioara? Atit si nimic mai mult restul este idenic, a fost facuta doar pentru imagine, restul cind o sa termine cu adevarat modernizarea
memorat
07 Aprilie 2010, 14:54:18
Răspuns #30

makoto

  • mikitXD
  • Mesaje postate: 49
  • Gen: Bărbat
    • Outstanding Сasual Dating True Females
Au modernizat numai 4 vagoane?  ??? Daca e asa inseamna ca le vor baga pe M4?  :-\
Apropo, in aproximativ cate luni se vor intoarce?  ::)
memorat
12 Aprilie 2010, 23:14:48
Răspuns #31

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu ai inteles ca la cele din poze nu s-a modificat decit partea interioara si exterioara? Atit si nimic mai mult restul este idenic, a fost facuta doar pentru imagine, restul cind o sa termine cu adevarat modernizarea
Ba da, am inteles...dar nu stiu totusi de ce ma mir, tot in Romania traim :) adica pentru mine o modernizare inseamna modernizare cu totul, tot tot, nu asa doar un chit si o vopsea noua, un facelift si gata :-X ori cu totul ori deloc, nu stiu..poate gandesc eu gresit
memorat
23 Mai 2010, 14:39:13
Răspuns #32

ByOnu

  • Vizitator
...ori cu totul ori deloc, nu stiu, poate gandesc eu gresit...

Intr-un fel aceste reparatii intra in categoria "modernizare" pentru ei - fie ca e totala sau nu. Aceasta este ca o binecuvantare pentru fanii IVA, deoarece in urma unei astfel de modernizari, trenul respectiv nu are voie sa fie casat pentru 25 de ani(!), din momentul cand a fost finalizata modernizarea. :D In cazul de fatza, 183A trebuie sa supravietuiasca pana in 2034; insa fiind pachet cu 183B, care o sa fie modernizat anul acesta => REM 183 are durata de supravietuire obligatorie pana in 2035, iar cu voie buna din partea Metrorex-ului din viitor poate chiar mai mult!! ;D

La fel si cu IVEle albastre modernizate intre 1994-1996 => mai au de trait in conserva pana in 2019/2021. Insa cele albastre sunt deja o povara pt. Metrorex, motiv pt. care cred ca nu o sa mai existe o asa zisa "bunavointa".  :(

Oricat de urat arata aceste IVE modernizate de Alstom, sunt singurele lor sanse pt. o viata mai lunga ;)  :-\
memorat
07 Iunie 2010, 16:41:44
Răspuns #33

ByOnu

  • Vizitator
ANUNT:

#034 s-a intors saptamana trecuta din Franta.

Nu a primit nici un fel de modificatii la partea de design, nici macar mazgaliturile cu graffiti nu i-au fost curatate! Niste membri Metrorex au fost in Franta pentru a ridica "pachetul".
Insa... a primit modificari la partea tehnica! :D
Deasemenea REM 183 a fost MUTAT inapoi in hala Alstom si sa reinceput putin "mescheritul" la ea. Din cate am inteles Metrorex a fost destul de multumit, si daca avem noroc vor fi modernizate aproximativ 50 REM.

Depoul Militari asteapta ...cu nerabdare... sa o primeasca pe 034 pentru a se incepe lucrul la ea.

Nu ma luati cu chestii "cum sa te credem?" etc. - inginerii Alstom de la Militari mi-au spus tot. :P

Sa asteptam... :)
memorat
08 Iunie 2010, 23:57:22
Răspuns #34

ByOnu

  • Vizitator
Poze in exclusivitate cu REM #034 in timpul plecarii sale din Franta. SURSA FOTO: ALSTOM FR.

Amanunte:
*a fost curatata de graffity doar pe partea principala, ramele greamurilor si partea de deasupra usilor ramanand murdare;
*logo-ul Metrorex e "dat disparut";
*ea a sosit mai intai pe la IMGB, va dati seama, linia aia n-a mai prins roata de IVA de 5 ani!
*momentan este in PANTELIMON, urmand sa fie mutata in MILITARI pentru modernizare;
*PROIECTUL A PRIMIT UNDA VERDE!!! :D Cand am fost luni in vizita era agitatie la hala Alstom, REM 183 fiind deja mutat acolo.
*Pana la sfarsitul anului vom avea un TEM (183-033-034) modernizat.  :D
memorat
09 Iunie 2010, 09:07:07
Răspuns #35

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poze in exclusivitate cu REM #034 in timpul plecarii sale din Franta. SURSA FOTO: ALSTOM FR.

Amanunte:
*a fost curatata de graffity doar pe partea principala, ramele greamurilor si partea de deasupra usilor ramanand murdare;
*logo-ul Metrorex e "dat disparut";
*ea a sosit mai intai pe la IMGB, va dati seama, linia aia n-a mai prins roata de IVA de 5 ani!
*momentan este in PANTELIMON, urmand sa fie mutata in MILITARI pentru modernizare;
*PROIECTUL A PRIMIT UNDA VERDE!!! :D Cand am fost luni in vizita era agitatie la hala Alstom, REM 183 fiind deja mutat acolo.
*Pana la sfarsitul anului vom avea un TEM (183-033-034) modernizat.  :D

A fost modernizata doar partea de mecanica si electronica. Totusi este bine ca s-au indepartat grafitiurile.
Ramane de vazut cum o vor modernizare vizuala va privi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Iunie 2010, 09:09:17
Răspuns #36

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Alstom delivers first renovated coaches for the Bucharest Metro
03 June 2010, Alstom

On 26 May, the first two renovated coaches of the Bucharest Metro left Alstom Transport’s site in Reichshoffen. After a 5-day trip across Germany, Austria, Hungary and then the Carpathian mountains in Romania, the coaches will be delivered to Metrorex’s workshop in Bucharest.

Alstom will renovate a total of 15 of the oldest train sets in the Bucharest Metro fleet. They were manufactured for Metrorex - the company which runs the metro system - by Astra in Romania some 20 years ago. Alstom Transport’s teams in Reichshoffen, France, have been entrusted with the engineering and industrialisation of this renovation project, together with work on the two pre-production coaches. The coach’s drive trains and auxiliary converters will be renovated as part of the project. In addition, the air production assemblies and braking systems will be replaced. The series will then be modernised in Alstom’s Bucharest workshops, where Alstom already supervises maintenance operations on the metro's train sets.

Examination of the pre-production coaches has already allowed Alstom's teams to examine the equipment’s design. They were then reconditioned so that they could run on the Reichshoffen site’s test track and have their traction and braking performance measured, before later being renovated and then put through validation tests. This project involved a team of ten or so people over more than 12 months at the Reichshoffen site. Around 10 Alstom employees in Bucharest were also involved in cabling.

The first renovated train set is scheduled to come into commercial service in November 2010. Mass renovation of the 15 train sets will begin in June 2010 and is scheduled to be completed by March 2012.


About Alstom Transport France
With operations at nine sites throughout France, Alstom Transport is the leading manufacturing company in the French rail sector and contributes to the dynamism of local economies. Alstom’s 8,700 employees in France provide expertise to both French and international customers; in fact, one job at Alstom creates about three jobs for its suppliers. For example, the Tarbes site is currently working on contracts for regional trains for Germany and Sweden, and high-speed trains for the SNCF.


About Alstom Transport Reichshoffen
In addition to its railway equipment development and manufacturing activities, mostly for use in regional transport networks, the Reichshoffen site is specialised in rolling stock renovation. It is the fulcrum for all the R&D and engineering resources devoted to the piloting, design and production of renovation prototypes for the French and export markets. 780 people work at the site which is also an international centre of expertise in passive security (crash technology).

About Alstom Transport
Alstom Transport develops and offers the most complete range of systems, equipment and services on the rail market, with sustainable transport always in mind. Alstom Transport can manage an entire transport system, from rolling stock to signalling and infrastructure, and offers turnkey solutions. In 2009-2010, Alstom Transport recorded sales of €5.8 billion. Alstom Transport has a presence in over 60 countries and employs 27,000 people.

Website: www.transport.alstom.com
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Iunie 2010, 10:23:20
Răspuns #37

ByOnu

  • Vizitator
Un mic rezumat al textului postat de tine: se vor moderniza 15 TEM (45 REM) incepand de acum pana prin Martie 2012. Da, si inca un mic detaliu, pe parcursul sederii lui 034 acolo aprox. 10 ingineri/lucratori romani de la Metrorex/Alstom au stat acolo.  :-\
memorat
09 Iunie 2010, 13:00:47
Răspuns #38

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
In sfarsit o veste buna. Totusi pacat ca s-a casat, ce s-a casat...
MTRO
memorat
09 Iunie 2010, 13:12:18
Răspuns #39

ByOnu

  • Vizitator
In sfarsit o veste buna. Totusi pacat ca s-a casat, ce s-a casat...

Intradevar... desi in 2008 proiectul incepuse deja, criminalii de la Metrorex au continuat sa caseze cat de mult s-a putut. Fie ca erau foarte bune si in stare de functionare tot s-au casat, chiar si din seria 200 ... multe din seria 200 stau abandonate prin Militari. Banii luati de pe fierul vechi al unui REM sunt nimicuri pt. Metrorex, pe langa istoria orasului care nu se va mai intoarce niciodata! Asta e, traim intr-o tara plina de interese si conducatori care merita impuscati. Dar e usor sa duci prostimea de nas, "vai ce frumoase-s astea noi" etc. O tara mare condusa de oameni mici.
Scuze pentru offtopic .. :(
memorat