28 Martie 2024, 17:28:39

Autor Subiect: Vagoane abandonate  (Citit de 14899 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

03 Octombrie 2008, 22:50:02

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
Vagon postal in triajul Azomures

El apartine sau mai bine spus apartinea depoului Sibiu

Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
Advertisement

03 Octombrie 2008, 22:50:29
Răspuns #1

MariusM

  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
Asta e o raritate! E un Astra interbelic dup? cum arat?! P?cat c? a ajuns a?a.:(
memorat
28 Aprilie 2009, 22:35:17
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
61 53 99-52 034-0


Imi poate spune cineva cu ce se ocupa acest vagon? ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Aprilie 2009, 10:20:06
Răspuns #3

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Cu incalzirea celorlalte vagoane la care va fi cuplat , pare-mi-se.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
30 Aprilie 2009, 19:41:50
Răspuns #4

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
DA E un Vagon pentru ce se folosea la incalzirea vagoanelor acum e pentru casare nu mai are CFR-ul nevoie de ele :( . Oricum felicitari ai prins o raritate de vagon foarte putine mai gasesti.
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
08 Ianuarie 2010, 18:33:28
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Este un vagon de incalzire a trenului. Se folosea la garniturile diesel pe cand erau Sulzerele vechi fara incalzire si aveau nevoie de un astfel de vagon. Se folosea aburul de la sobe sau ce aveau inauntru, abur care trecea prin tevile de la vagon, din cate tin minte, pentru ca am prins asa un tren odata de mult catre Targoviste. De cand cu modernizarile cu INDA si GM nu mai sunt folosite si multe au trecut la SAAF.
memorat
15 Ianuarie 2010, 19:07:08
Răspuns #6

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Aceste vagoane seamana izbitor cu cele ale seriilor 28-29 care circula pe sectia Oravita-Anina, cat si cu cele din seria 24-26. Alcatuiesc acest topic pentru a posta vagoane din seria 95-18. Se afla cateva in Gara Obor din Bucuresti si altele in Titu. Sunt vagoane de calatori mai scurte decat cele obisnuite, si au doar doua osii. Cele din seria 28-29 au 2 boghiuri.
memorat
15 Ianuarie 2010, 19:08:50
Răspuns #7

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Vagoane din seria 95-18, pozate vineri 15 ianuarie 2010 in Gara Obor din Bucuresti.
memorat
17 Ianuarie 2010, 14:16:16
Răspuns #8

vlaicuandrei

  • Vizitator
Sunt vagoane care au fost la un moment dat folosite pe linia Oravita-Anina, dar acum in ciuda aparentelor si a modului in care sunt pastrate, la interior sunt reconditionate in starea lor originala si sunt folosite la filmari, acestea impreuna cu celelalte din stanga lor, care sunt si mai vechi si mai impresionante ca istorie, ca sa nu mai vorbesc de dotari interioare (piele, lemn si metal)  8)
memorat
11 Februarie 2010, 11:41:26
Răspuns #9

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Este vorba de un vagon boiler pentru trenurile cu locomotive ce nu pot asigura incalzirea in tren, in prezent nu se mai folosesc!
memorat
17 Februarie 2010, 11:20:01
Răspuns #10

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
vagoane parasite
memorat
17 Februarie 2010, 11:23:44
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Februarie 2010, 11:45:27
Răspuns #12

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Sincer, numai stiu :).
memorat
17 Februarie 2010, 19:02:12
Răspuns #13

vlaicuandrei

  • Vizitator
Jibou sau Dej Calatori, poate Gherla, in orice caz de la Dej catre Baia Mare :)
memorat
17 Februarie 2010, 19:43:12
Răspuns #14

vlaicuandrei

  • Vizitator
Inca niste poze cu vagoane parasite, care par pur si simplu sa umple reteaua CFR-ului (asta ca sa ne putem da seama ce aveam si ce nu mai avem  :( ) Iar statia inclin sa cred ca este Jibou.
memorat
03 Martie 2010, 04:03:22
Răspuns #15

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
03 Martie 2010, 04:07:12
Răspuns #16

zofei.2006

  • Vizitator
51 53 60-50-010-9, 04.02.2010 in Triaju Basarab .
memorat
03 Martie 2010, 08:41:19
Răspuns #17

vlaicuandrei

  • Vizitator
Astea erau vagoane de fabricatie romaneasca de dormit :) grecii mai cumparasera cateva,dar le-au retras si ei :( din cate stiu nu mai circula nici un reprezentant al seriei
memorat
21 Martie 2010, 01:45:30
Răspuns #18

zofei.2006

  • Vizitator
clasa 97-50 (Vagon Metrologic)
memorat
21 Martie 2010, 01:54:38
Răspuns #19

zofei.2006

  • Vizitator
80 5397-50 101-8
Statia de Domiciliu: Bucuresti-Basarab.
memorat