29 Februarie 2024, 07:57:52

Autor Subiect: AVIOANELE TUPOLEV  (Citit de 3984 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

22 Septembrie 2009, 22:37:31

AlexYo

  • Vizitator
As vrea si eu sa imi spuna un cunoscator in domeniu ce s-a intamplat cu aceasta marca. Mai exista?
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

23 Septembrie 2009, 13:25:48
Răspuns #1

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Avioanele inca mai exista , in Rusia .
Mie personal imi place modelul TU-154. 8)
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
02 Decembrie 2009, 21:38:43
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dar de supersonicul Tu 144 (Ty 144) ce ziceti?  "Concordsky" cum ii ziceau rusii  8) culmea e ca desi a fost planul furat de la francezi, exista mici diferente in proiectare...concorde-ul original are motoarele sub aripi, iar cel rusesc are toate cele 4 motoare sub coada. Primul scos pe poarta fabricii a fost cel rusesc. A fost si mai mult in exploatare, iar ultimelor modele le-au fost adaugate aripi in fata exact dupa carlinga. Datorita performantelor lor exceptionale pentru un avion de pasageri, acesea au fost cumparate de NASA pentru antrenamentul astronautilor  8)
memorat
03 Decembrie 2009, 19:17:51
Răspuns #3

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
In privinta ampenajului canard, ai dreptate, dar sa stii ca Tu-144 nu poate avea motoarele sub coada, pentru ca era vorba de aripi delta, care ajungeau pana aproape de capatul fuselajului, Motoarele sunt sub aripi la toate cele 16 aparate construite.

In privinta spionajului, asta o stie toata lumea. Vorba e ca nu se cunosc oficial decat vreo doi-trei spioni sovietici, care nu apucasera sa fure prea multe. Pe de alta parte, zborul spersonic a impus un anumit desen al aripii si fuselajului, ca si a botului mobil, iar inginerii sovietici stiau si ei ceva meserie, au calculat si au ajuns la un rezultat dictat de legile fizicii.
memorat
30 Aprilie 2010, 11:00:57
Răspuns #4

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Tupolev Tu-144, unul dintre cele doua tipuri de avioane comercial supersonic produs pana acum, pe langa Concorde.

Datele generale ale unui Tu-144:

Piloti: 3
Capacitate (scaune): 120-140 de persoane
Lungime: 65,5 m
Anvergura aripi: 28,8 m
Inaltime: 10,5 m
Masa maxima autorizata la decolare (MTOW): 180.000 kg
Viteza croaziera: Mach 2,20 (2.300 km/h)
Viteza maxima: Mach 2,35 (2.500 km/h)
Autonomie: 6.500 km
Altitudine maxima: 59.100 ft (18.000 m)
Motoare (4x): Kolesov RD-36-51
memorat
30 Aprilie 2010, 22:27:03
Răspuns #5

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
As vrea si eu sa imi spuna un cunoscator in domeniu ce s-a intamplat cu aceasta marca. Mai exista?

Am vazut acum intrebarea cu care a inceput topicul. Cel putin un avion Tupolev nu mai exista de cateva saptamani ...
memorat
02 Mai 2013, 17:26:44
Răspuns #6

Vlad

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 65
Majoritatea proiectelelor Tupolev au cam fost furate de la Boeing, cum ar fii:
Tupoleve 154 - Boeing 727
Tupolev 204 - Boeing 757
Pun si cateva poze pt. a va convinge;
1 Tu 154
2 B 727
3 Tu 204
4 B 757

POZELE SUNT PRELUATE DE PE www.JetPhotos.net
memorat
02 Mai 2013, 17:40:40
Răspuns #7

Vlad

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 65
Accidentu care a avut loc la Moscova s-a petrecut in data de 29.12.2012, si a fost implicata o aeronava Tupolev 204 apartinand companiei rusesti Red Wings. In urma acestui accident guvernul a suspendat licenta companiei Red Wings, iar principala vina o poarta chiar avioanele Tupolev, nicidecum Red Wings.
Accidentul s-a petrecut pe aeroportul Vnukovo, al doilea aeroport ca marime din Moscova.
Avionul care s-a prabusit avea inmatricularea RA-64047, adica cel din poza de mai sus.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":