CE ZICETI DE INFIINTAREA UNUI TRASEU DE AUTOMOTOARE NU CONTEAZA MODELUL AUTOMOTORULI SAU DE OPERATORUL FEROVIAR CFR SAU PRIVAT IN BUCURESTI PE URMATORUL TRASEU :
GARA PROGRESUL-STR.TOPORASI-BD.PIEPTANARI-SOS.PROGRESULUI(ST.VESELIEI-STR.DR.C-TIN ISTRATI)-CAL.RAHOVEI-13 SEPTEMBRIE-RAZOARE-AFI PALACE(APACA)-PLAZZA ROMANIA-STR.MOINESTI-STR.VAL.CASCADELOR.............GARA BASARAB SAU NORD STRAZILE SAU INTERSECTIILE ENUMERATE MAI SUS AR FI STATIILE UNDE AR URMA SA OPRESCA IN VIITORUL FOARTE INDEPARTAT ESTE ADEVARAT CA LINIA A FOST LASATA IN PARAGINA DESI ERA LINIE( STRATEGICA) IN UNELE ZONE LIPSESC BUCATI DIN LINIE IN SPECIAL PE SOS.PROGRESULUI.CRED CA AR FI FOST NECESARA O ASTFEL DE LINIE PT.PUBLICUL CALATOR DIN BUCURESTI SI NU NUMAI DAR SI PT.NAVETISTI ATITI CIT AR MAI FI,INTRVALUL DE SUCCEDARE AR FI FOST DE 15-20 MIN.O SA VA INTREBATI DAR CUM O SA TREACA UNUL PE LINGA ALTUL SIMPLU IN ANUMITE STATII SA EXISTE DIAGONALA DE STATIONARE ACOLO UNDE DORESC DINSII.
O STIRE NOUA PE CARE AM PRIMITO DE LA UN NEPOT ZICE CA S-AU APUCAT DE PODUL DE LA GRADISTEA DAR NU CEL RUPT CELALALT INCEPUT DE CEAUSESCU.ASTA INSEAMNA CA IN VIITORUL APROPIAT VOM CIRCULA CU TRENUL BUC.PROGRESUL-GIURGIU POATE CHIAR 2013.DACA MAI AFLATI CEVA DATI SFOARA IN TARA.