28 Martie 2024, 17:37:09

Autor Subiect: Discutii generale si informatii despre locomotive  (Citit de 21740 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Februarie 2010, 02:32:44
Răspuns #20

VladV100

  • Mesaje postate: 24
  • Gen: Bărbat
Rareori vezi un Bo-Bo prin Gara de Nord tragand un tren. Numai amaratele de 41 si 40.

Nu-s amarate deloc. Mie imi plac mult mai mult decat cutiile de Bo-Bo. :)
Abia astept sa le faca pe alea Co-Co, si in miniatura la scara TT. 8)

memorat
13 Februarie 2010, 23:25:10
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
41-0219-0 si 40-0527-8 prin Gara Bucuresti Nord, 12 Februarie 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Februarie 2010, 20:58:50
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
45-0311-6



Tractiune Electrica si Diesel  :o :o. Ce tren o fi fost de a avut nevoie de doua locomotive de tractiune!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Februarie 2010, 22:04:48
Răspuns #23

Gabi23

  • Vizitator
Tractiune Electrica si Diesel  :o :o. Ce tren o fi fost de a avut nevoie de doua locomotive de tractiune!
E mai mult ca sigur R681"Marea Neagra" si nu-i ceva neobisnuit zilele astea de iarna. Si zilele trecute am vazut mai multe trenuri care au fost asa in compunere. Chiar si acesta l-am vauzt in aceasta compunere dar cu electrica langa vagoane si GM conducatoare. 
memorat
17 Februarie 2010, 00:06:13
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
E mai mult ca sigur R681"Marea Neagra" si nu-i ceva neobisnuit zilele astea de iarna. Si zilele trecute am vazut mai multe trenuri care au fost asa in compunere. Chiar si acesta l-am vauzt in aceasta compunere dar cu electrica langa vagoane si GM conducatoare. 

Daca intrerupe alimentarea cu energie electrica se trepe la locomotiva Diesel.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Februarie 2010, 19:46:11
Răspuns #25

vlaicuandrei

  • Vizitator
Na culmea ineficientei :D 2x5100 kW pentru o rama de TE-uri in gara Dej Calatori. Trenul circula de la Bistrita la Cluj.
memorat
18 Februarie 2010, 02:46:07
Răspuns #26

Gabi23

  • Vizitator
Al doilea EA, cel clasic,  cred ca era defect pentru ca din ce vad nu are pantograful ridicat. Da n-ar fi exclus, nu mai stiu unde vazusem poza cu 2 vagoane cisterna la care erau atasate 2 EA-uri in fata si unul in spate  :D.
memorat
18 Februarie 2010, 09:22:15
Răspuns #27

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Al doilea EA, cel clasic,  cred ca era defect pentru ca din ce vad nu are pantograful ridicat. Da n-ar fi exclus, nu mai stiu unde vazusem poza cu 2 vagoane cisterna la care erau atasate 2 EA-uri in fata si unul in spate  :D.

Locomotiva a doua putea fi transportata din Gara X in Y pentru a prelua un tren sau spre depou/triaj.
Era pe post de vagon. Nu tragea trenul, doar era tractata de locomotiva 1. Se practica des acest tip transfer/mutare de locomotive. Chiar am vazut un Softronic tragand un tren CFR Calatori, dar in spatele acesteia se afla si locomotiva CFR-ului CALATORI.
E mai usor si ieftin sa cuplezi o locomotiva la un tren pentru a fi transferata dintr-o zona il alta. Plus de asta nu mai incurci traficul de calatori/marfa pentru ca vei ocupa doar o singura data o portiune de cai ferate si nu de doua ori (daca se transfera locomotiva separat).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Februarie 2010, 18:51:32
Răspuns #28

vlaicuandrei

  • Vizitator
Tocmai lasase pantrograful jos, deci nu tine treaba ca era defecta :D cu deplasatul la alt depou sunt de accord, dar atunci nu trebuia sa traga, sa fie doar pe post de vagon
memorat
18 Februarie 2010, 19:46:23
Răspuns #29

florin.lifticariu

  • Mesaje postate: 30
Pantograful poate fi sus si pentru functionarea sistemelor de pe locomotiva alimentate de la retea...de exemplu incalzirea cabinei...
memorat
25 Februarie 2010, 09:17:55
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tractiune DIESEL (60-0863-3) si electrica (41-0891-6).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Martie 2010, 17:55:08
Răspuns #31

vlaicuandrei

  • Vizitator
Prima locomotiva electrica a lumii. Fabricata de catre Siemens, fotografiata la Muzeul Tehnicii din Berlin.
memorat
10 Martie 2010, 03:48:58
Răspuns #32

zofei.2006

  • Vizitator
425-517 - 41-0151-5, 07.02.2010
Bataila Regiotransului alaturi de un 41 al CFR Calatori  :D :D .
memorat
10 Martie 2010, 03:51:30
Răspuns #33

zofei.2006

  • Vizitator
60-1051-2 si 80-0197-6, 16.02.2010 in Basarab Triaj.
memorat
10 Martie 2010, 03:52:43
Răspuns #34

zofei.2006

  • Vizitator
45-0311-6 si 41-0219-0, 11.02.2010 in Gara de Nord.
memorat
10 Martie 2010, 03:55:24
Răspuns #35

zofei.2006

  • Vizitator
40-0590-6 si 80-0197-6, 16.02.2010 in Bucuresti Basarab Triaj .
memorat
20 Martie 2010, 09:38:23
Răspuns #36

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
40-0639-1 in Gara Predeal, 19 Martie 2010, in fruntea unui 'petrolier':


Locomotiva respectiva apartine CFR Calatori, si observ cuplata la un tren petroler. In spatele acesteia se afla o locomotiva CFR Marfa Clasa 40.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Martie 2010, 21:34:30
Răspuns #37

vlaicuandrei

  • Vizitator
Locomotiva electrica de frecventa industriala si fabricatie germana, de la fosta fabrica de hartie de la Busteni.
memorat
27 Martie 2010, 23:46:42
Răspuns #38

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Locomotiva electrica de frecventa industriala si fabricatie germana, de la fosta fabrica de hartie de la Busteni.

Unde este locomotiva respectiva?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Aprilie 2010, 23:51:39
Răspuns #39

zofei.2006

  • Vizitator
Old and New.

45-0347-4 - 91-53-0-477-054-7 Bucuresti Nord, 21.03.2010.
memorat