03 Noiembrie 2024, 02:01:06

Autor Subiect: REGIOTRANS  (Citit de 95099 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Februarie 2010, 22:37:52
Răspuns #20

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
@ Iasmin, frateee urat se leagana...ma mir ca nu sare de pe sine :))) tigaie de "tren"
memorat
12 Februarie 2010, 23:28:16
Răspuns #21

vlaicuandrei

  • Vizitator
Ale naibii carute :D dar macar sunt 'vopsite frumos si au culori frumoase pe ele' vorba cuiva :D
memorat
13 Februarie 2010, 11:09:19
Răspuns #22

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
19 Februarie 2010, 03:05:29
Răspuns #23

zofei.2006

  • Vizitator
SURSA http://rinsider.clubferoviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=5992
RC-CF TRANS preia MARUB BraÅŸov


Gestionarul privat de infrastructură RC-CF TRANS va achiziţiona compania MARUB SA Braşov.
Tranzacţia, a cărei valoare finală se va ridica la aproximativ 5 milioane euro, prevede plata datoriilor MARUB către bugetul de stat şi diverşi furnizori, datorie cifrată la circa 2 milioane euro.
Conform unor surse apropiate tranzacţiei, transferul de proprietate către noul proprietar se va realiza în 6 luni de zile, o parte din amplasamentele unde se desfăşoară activitatea societăţii braşovene fiind în curs de dezafectare.
MARUB SA (Material Rulant Braşov) a făcut parte din grupul de firme Conex Iaşi. Firma braşoveană are ca obiect de activitate repararea şi producerea de material rulant, prelucrări mecanice diverse şi montaje complexe. Dintre produsele modernizate de MARUB, se numără automotoarele de călători din Seriile 700 şi 900 sau automotorul de tip AM 282.
Societatea RC-CF Trans este proprietatea oamenilor de afaceri Costel Comana ÅŸi Iorgu Ganea care deÅ£in ÅŸi cel mai important operator privat de călători, Regiotrans. Noul acÅ£ionariat MARUB intenÅ£ionează să construiască hale de reparaÅ£ii moderne care să deservească parcul de material rulant al Regiotrans ÅŸi pe cele ale altor operatori care activează pe piaÅ£a romanească. Viitoarele facilităţi vor include ÅŸi linii de producere a instalaÅ£iilor destinate infrastructurii, precum aparate de cale, etc. 
RC-CF TRANS este administrator de infrastructură feroviară neinteroperabilă, compania desfăşurându-ÅŸi activitatea pe mai multe sectoare de infrastructură din centrul ÅŸi nordul ţării, precum  Blaj-Praid (116 km), Sfântu Gheorghe-BreÅ£cu (66 km), etc.
Regiotrans activează atât pe secţii de scurt parcurs cât şi pe rute de lung parcurs, operatorul lansând în ultimii ani servicii pe relaţia Braşov-Bucureşti-Constanţa sau Braşov-Iaşi.
memorat
19 Februarie 2010, 10:25:02
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
425-572 in Gara Bucuresti Nord, 18 Februarie 2010.

Observa ca firma privata RT a inceput sa diversifice parcul de locomotive, ceea ce ma mira.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Februarie 2010, 15:09:41
Răspuns #25

zofei.2006

  • Vizitator
A revenit "Bataila"  :D :D la traseu cred ca a fost la revizie.
memorat
23 Februarie 2010, 15:10:25
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A revenit "Bataila"  :D :D la traseu cred ca a fost la revizie.

Era cuplat la vagoanele "Rio 3"?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Februarie 2010, 15:12:39
Răspuns #27

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
23 Februarie 2010, 15:28:20
Răspuns #28

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
"bataila" la putere :))
memorat
24 Februarie 2010, 07:35:23
Răspuns #29

CRAZY BOY

  • Vizitator
Probabil ca sefi RT-ului au vazut si eu filmarea de pe net si i-au sch suspensile.
memorat
24 Februarie 2010, 14:50:00
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La ora actuala, in Gara de Nord RT a introdus o rama motoare Diesel la urmatoarele trenuri: A14021, A14022, A14025, A14026.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Februarie 2010, 16:17:14
Răspuns #31

vlaicuandrei

  • Vizitator
Sincer, sectia Anina-Oravita a fost luata tot de ei asa ca "bataila" doar pe acolo l-as baga (nu conteaza ca nu electrificat..tocmai de aia) :D.
memorat
25 Februarie 2010, 08:29:44
Răspuns #32

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Regiotrans a dechis o casa de bilete in Gara Bucuresti Nord! "Priviti ce coada imensa era acolo!"  :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Februarie 2010, 21:43:34
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Siteul oficial al Regiotransului:

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Februarie 2010, 21:45:57
Răspuns #34

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Siteul oficial al Regiotransului:

Am pierdut cateva minute din viata uitandu-ma pe siteul RT-ului si am gasit deja o erata:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Februarie 2010, 21:57:51
Răspuns #35

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cu cupoanele primite la FACULTATE pentru transportul cu CFR-ul le poti folosii la la RT?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Februarie 2010, 22:45:19
Răspuns #36

Silviu88

  • Vizitator
Cam cate curse sunt pe zi?
memorat
03 Martie 2010, 22:20:23
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O problema majora a locomotivelor RT pe care nimeni nu a precizat-o o reprezinta rezervorul gigantic de AER aflat in partea frontala a locomotivei. In comparatie cu locomotivele de fabricatie Romaneasca care toate au fost dotate cu plug, ALSTHOM-ul nu a gandit la fel. La un impact frontal cu un automobil, caruta, tir etc respectivul rezervor se va fisura explozia nefiind stopata.
Bataila zboara puiule zboara!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Martie 2010, 22:23:11
Răspuns #38

vlaicuandrei

  • Vizitator
 ;D Sincer Iasmin, nu vad unde e problema in asta :D te deranjeaza cu ceva chestia asta pe tine personal ? Daca autoritatile nu se sesizeaza noi urlam degeaba ca SUNT VARZA cei de la RT :-X
memorat
03 Martie 2010, 22:52:13
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O problema majora a locomotivelor RT pe care nimeni nu a precizat-o o reprezinta rezervorul gigantic de AER aflat in partea frontala a locomotivei. In comparatie cu locomotivele de fabricatie Romaneasca care toate au fost dotate cu plug, ALSTHOM-ul nu a gandit la fel. La un impact frontal cu un automobil, caruta, tir etc respectivul rezervor se va fisura explozia nefiind stopata.
Bataila zboara puiule zboara!
Ma Iasmine e Motorina iar din cate stiu eu nu explodeaza in caz de rezervoru se fisureaza.

Ce cauta rezervor de motorina la o locomotiva ELECTRICA? In acel rezervor se depoziteaza AER. Eu ce am explicat mai sus:
[...]La un impact frontal cu un automobil, caruta, tir etc respectivul rezervor se va fisura explozia nefiind stopata.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat