28 Martie 2024, 14:29:32

Autor Subiect: REGIOTRANS  (Citit de 88333 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

29 Iulie 2009, 16:32:44

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Am vazut cu totii in ultimul timp, noile vagoane ale operatorului feroviar Regiotrans. Eu le-am confundat ca fiind automotoare, altii au zis ca ar fi rame seria 58 neelectrificate, dar de fapt ele sunt vagoane cu post de conducere la unul din cele 3 vagoane. Sistemul este pull-push, si se poate conduce locomotiva de la acest post de conducere, iar locomotiva ramane la urma, iar vagonul in fata. Se pot atasa locomotivei, 3 astfel de garnituri, adica pana la 9 vagoane. Iata cateva poze facute in Gara de Nord, pe 23 iulie 2009
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

29 Iulie 2009, 16:35:13
Răspuns #1

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Si in Constanta, pe 27 iulie 2009
memorat
01 August 2009, 13:52:04
Răspuns #2

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Acest tip te garnitura este de tip Push-Pull adica la un cap are locomotiva si la celalat capat se conduce de la automotor.
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
15 Octombrie 2009, 11:30:47
Răspuns #3

AlexYo

  • Vizitator
Am vazut cu totii in ultimul timp, noile vagoane ale operatorului feroviar Regiotrans. Eu le-am confundat ca fiind automotoare, altii au zis ca ar fi rame seria 58 neelectrificate, dar de fapt ele sunt vagoane cu post de conducere la unul din cele 3 vagoane. Sistemul este pull-push, si se poate conduce locomotiva de la acest post de conducere, iar locomotiva ramane la urma, iar vagonul in fata. Se pot atasa locomotivei, 3 astfel de garnituri, adica pana la 9 vagoane. Iata cateva poze facute in Gara de Nord, pe 23 iulie 2009
Ce traseu era afisat?
memorat
06 Ianuarie 2010, 21:51:54
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Traseul afisat era "infamul" Brasov-Bucuresti Nord-Constanta. Traseul asta a stat la baza achizitionarii locomotivelor electrice de catre firma asta, pentru ca automotoarele lor vechi de cand lumea nu faceau fata rampelor si pantelor de pe Campina-Predeal si nu se puteau opri la coborare. De altfel, tot din cauza acestui tren, trenul CFR-ului pleca cu intarziere de vreo 10-15 minure din Bucuresti Nord, totul facut cu stiinta de catre "unii", pentru ca cel de la Regiotrans sa preia calatorii...sa nu va mire. Si din acelasi ciclu, un automotor de-al lor nu a putut frana odata pe undeva pe langa arad daca nu ma insel. Acest fapt constituie eveniment major de cale ferata si LEGAL trebuia ca licenta de prestare a serviciilor sa fie retrasa, dar... banii plasati unde trebuie fac minuni  8)
memorat
25 Ianuarie 2010, 20:42:37
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu am nimic cu poza in sine, dar super locomotive frate :D francezii arunca si noi prindem din zbor, dar in rest toate cele "bune" domnului comana de la regiotrans care nu stiu cum poate dormi linistit noaptea :-X
memorat
25 Ianuarie 2010, 20:59:47
Răspuns #6

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Corect domnule Vlaicu, locomotiva aceasta este un rebut veritabil al francezilor.."compania" Regiotrans a cumparat cateva astfel de locomotive "moka" si astfel s-a extins daca puteam spune si asa. Ei..bine..le-au mai carpit ei dar tot niste relicve au ramas. Ca sa nu mai vorbim ca nu indeplinesc nicio norma de siguranta feroviara. In concluzie calatoriti in siguranta numai cu Regiotrans! Numai bine!
memorat
26 Ianuarie 2010, 12:33:02
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu am nimic cu poza in sine, dar super locomotive frate :D francezii arunca si noi prindem din zbor, dar in rest toate cele "bune" domnului comana de la regiotrans care nu stiu cum poate dormi linistit noaptea :-X
Stii expresia romaneasca: "Afara e vopsit gardul si in casa leopardul". La fel sunt si aceste trenuri: cu un pic de vopsea arata ca nou, dar la partea de siguranta feroviara... ma abtin!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Ianuarie 2010, 20:06:35
Răspuns #8

AlexYo

  • Mesaje postate: 512
Stii expresia romaneasca: "Afara e vopsit gardul si in casa leopardul". La fel sunt si aceste trenuri: cu un pic de vopsea arata ca nou, dar la partea de siguranta feroviara... ma abtin!
Exact. Dupa parerea mea, locomotivele sunt facute intre anii 1950-1960.
n'am semnatura :)
memorat
27 Ianuarie 2010, 20:01:06
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Exact. Dupa parerea mea, locomotivele sunt facute intre anii 1950-1960.
1960-1970.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Ianuarie 2010, 20:55:14
Răspuns #10

vlaicuandrei

  • Vizitator
Un lucru e sigur, banii bine plasati in locurile EXISTENTIALE te scapa de multe....ramele astea trebuiau de mult casate, reciclate la fier vechi si facute conserve (nu ca ar fi foarte departe de asta si in stadiul de acum, dar ma rog :D) povesti stiu destule, dar prefer sa le zic fata in fata decat pe internet de unde pot fi luate si interpretate in tot felul de moduri, pentru ca....nu? traim in Romania .... 8)
memorat
02 Februarie 2010, 05:25:09
Răspuns #11

zofei.2006

  • Vizitator
425-517 + RIO 01, 31.01.2010
memorat
02 Februarie 2010, 09:33:10
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa inteleg deci ca la trenuletul asta se aplica vorba lui Galileo: "Epur si muove".
In ce limba ati scris fraza respectiva? Cumva latina?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2010, 17:15:02
Răspuns #13

vlaicuandrei

  • Vizitator
Da, ceva in gen :). Nu se zice nicaieri ca undeva pe o linie in vestul tarii a depasit semnalul de iesire din statia unde trebuia teoretic sa opreasca pentru ca nu a mai reusit sa franeze, la fel cum nu se zice ca la un control de rutina de la AFER (autoritatea feroviara romana) au fost descoperite nereguli majore din punctul de vedere al sigurantei calatorilor ;) plus, cea mai tare faza la aceasta companie e ca daca vrei sa iti iei si un bagaj de mana cu tine, platesti taticu (deh, e privata treaba) 8).
memorat
08 Februarie 2010, 00:38:38
Răspuns #14

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Deci, te doare mintea :| cum sa bagi tren Regio Constanta - Brasov cu vagoane de personal si sa-i mai pui si "rang" de accelerat ??:|:| Dar ce ma mai mira ca la cata spaga a dat infrastructurii Regiotransul asa va fi de acu' incolo..asta e Romanica noastra...
memorat
08 Februarie 2010, 00:43:45
Răspuns #15

zofei.2006

  • Vizitator
Ranger2007 eu as zice ca Regiotrans a ar fi la cineva din CFR sau cel la o ruda, prieten  ca nu cred ca ar avea atatia banii sa dea.
memorat
08 Februarie 2010, 18:05:03
Răspuns #16

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu frate. Faza e ca se dau o gramada de bani pe post de spaga doar pentru a avea parte de anumite beneficii :) Dar asta nu e bine sa vorbim pe internet pentru ca s-ar putea interpreta si cine stie....dar crede-ma pe cuvant cu ce iti spun. Plus ca se preconizeaza ideea ca CFR sa fie cumparat bucata cu bucata de catre domnul Comana ;D ca doar nu degeaba se desfiinteaza rute, trenuri si spre exemplu din toate trenurile internationale care le aveam din Bucuresti am ramas doar cu Budapesta, Wiena, Belgrad, Sofia (cu Istambul) si Chisinau. Pierdut Munchen, Paris, Praga si in curand si Wiena, Belgrad-ul sta si el sa cada....hai, tac, ca va dau cosmaruri :D.
memorat
08 Februarie 2010, 19:50:04
Răspuns #17

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Pacat, mare pacat ca nu o sa mai avem legaturi internationale...macar daca era sa fie cumparat CFR-ul, sa il ia o companie serioasa si anume OBB sau nah MAV care sa dezvolte cat de cat treaba nu Regiotransul...:|
memorat
08 Februarie 2010, 20:32:13
Răspuns #18

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Gara de Nord
memorat
12 Februarie 2010, 01:39:08
Răspuns #19

VladV100

  • Mesaje postate: 24
  • Gen: Bărbat
425-517

memorat