29 Martie 2024, 08:14:43

Autor Subiect: Stiri Aeronave Militare  (Citit de 5638 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Iulie 2009, 18:59:44

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Stiri din presa
Cu respect si admiratie.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

20 Iulie 2009, 19:01:15
Răspuns #1

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Baza 86 Aeriana Fetesti isi deschide portile pentru public

Baza 86 Aeriana Fetesti aniverseaza, luni, 20 iulie, Ziua Fortelor Aeriene, activitatile dedicate acestui eveniment debutand cu un ceremonial militar si religios la Monumentul Aviatiei din Fetesti si continuand cu Ziua Portilor Deschise in baza aeriana.Mr. Cristian Popovici, ofiterul pentru relatiile publice din cadrul Bazei 86 Aeriene Fetesti, a precizat ca 'pe parcursul zilei, participantii vor avea ocazia sa urmareasca zboruri in formatie si evolutii acrobatice solo cu aeronave de lupta MiG 21 LanceR, o expozitie de echipamente, precum si exercitii demonstrative cu armamentul din dotare'.
sursa Agerpres
Cu respect si admiratie.
memorat
01 Martie 2010, 22:25:21
Răspuns #2

Silviu88

  • Vizitator
In data de 29.01.2010 in regiunea Amur din Rusia pe aeroportul Dzemgi a avut loc zborul inaugural al celui mai nou avion multirol de generatia a cincea: Sukhoi PAK FA sau mai simplu Sukhoi T-50. Acest avion are la baza doua proiecte mai vechi Sukhoi Su-47 Berkut si Mig 1.44 proiecte de avioane multirol de generatia a cincea care in 2002 au fost contopite de catre Sukhoi intr-un singur avion T-50 ,proiectarea a durat pana in 2007 iar constructia s-a realizat in a doua jumatate a anului 2009. Are ca principal scop inlocuirea Mig-29 si Su-27 Flanker este un avion multirol cu capabilitati stealth si poate atinge viteza sunetului fara dispozitive de postcombustie. Au mai urmat alte doua zboruri test pe 6 si 12.02.2010 si se preconizeaza ca va intra in dotarea Fortelor Aeriene Rusesti in anul 2015.
Cateva date tehnice:
Echipaj:1
Lungime:22 m
Inaltime:6.05 m
Viteza maxima:2600 km\h
Viteza de croaziera: 1300-1800 km\h
memorat
23 Martie 2010, 19:11:37
Răspuns #3

Silviu88

  • Vizitator
Se pare ca MApN va achizitiona 24 de avioane F-16 nu pot sa cred o stire care m-a intristat foarte mult. Pot sa zic ca in acest moment fac spume de nervi scuzati exprimarea dar e crudul adevar. 8)
CSAT a aprobat, marţi, propunerea MApN de achiziţionare a 24 de avioane F16 în uz. Propunerea va fi trimisă Parlamentului pentru dezbatere.
Având în vedere că România nu dispune de resursele financiare necesare pentru achiziţionarea unor avioane multirol noi.
 CSAT a aprobat propunerea MApN de achiziÅ£ionare a 24 avioane F16 în uz, propunere care va fi trimisă Parlamentului pentru luare în dezbatere ÅŸi decizie. Ministrul s-a referit în expunerea sa la implicaÅ£iile cauzate de terminarea, în anii următori, a resursei avionului
MIG 21 Lancer, aflat în dotarea Forţelor Aeriene Române", se arată într-un comunicat de presă al Preşedinţiei.
În cadrul şedinţei de marţi, ministrul Apărării a prezentat şi planul de pregătire şi planificare operaţională a efectivelor româneşti suplimentare care vor fi dislocate în teatrul de operaţii din Afganistan în anul 2010, urmând ca fondurile să fie alocate din fondul de rezervă la dispoziţia Guvernului, se mai arată în comunicat.
Sursa: Antena3.ro
memorat
23 Martie 2010, 20:13:56
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Suntem niste oameni super super 8) e bine, in 10 ani o sa fie ca Mig-urile 21. Macar alea rezistau la un atac nuclear, dar la F 16 nu garantez. Nu se mai poate, trebuie facut ceva cat mai repede cat inca se poate...toata tara de duce de rapa : CFR-ul, Armata, tot tot tot...
memorat
23 Martie 2010, 21:07:34
Răspuns #5

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
F-16 este un avion fain, orice s-ar spune. Decizia, insa, este clar politica, si nu economica sau tactica. Probabil ca cineva si-a luat tainul sau altcineva a simtit bine varful sulei in coasta.
Asa este, e decizia cea mai proasta. Ce 10 ani, eu cred ca vor fi aproape de terminarea resursei si chiar daca mai rezista, poate cu modernizari costisitoare (F-16 LanceR?) nu vom putea face niciodata vreunui atac. O sa inarmam, ca 1968, toate avioanele de acrobatie sau ulemeurile.
Vorba lui Tocilescu, la fiecare 4 ani votam gresit.
Dar eu am citit multe despre istoria aviatiei romane, si am vazut ca intotdeauna au existat acte de tradare in domeniul asta.Asta e.
memorat
23 Martie 2010, 21:18:58
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Chiar si cu celebrul IAR 80? :o Macar ala si cu cele facute pe vremea lui Ceausescu sa nu fi trecut prin asa ceva
memorat
24 Martie 2010, 11:35:00
Răspuns #7

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
 O sa razi, Andrei, chiar si la IAR-80 a fost un act de tradare dovedit si pedepsit, in legatura cu motorul initial de 800 de cai, Gnome, care a fost adus de la francezi chiar si dupa ce s-a vazut ca inghite mult prea mult ulei (au fost falsificate niste rapoarte). Varianta romaneasca IAR K 14, care se baza pe Gnome-ul acela avea cai mai multi in herghelie (1030, parca), dar defectul asta cu consumul  de ulei nu l-au rezolvat.
memorat
01 Iulie 2010, 17:15:12
Răspuns #8

Silviu88

  • Vizitator
În buna obişnuinţă a promovării schimbărilor de dragul schimbărilor şi pierderii cu această ocazie a tradiţiilor, specificului şi mai ales a prestigiului greu obţinut, Armata României ne-a obişnuit ca din câţiva ani în câţiva ani să schimbe numele unităţilor, să le redisloce şi să le mute din nou în vechea garnizoană, generând astfel un haos administrativ greu de stăpânit.

În buna tradiţie deja împământenită, începând cu data de 1 iulie a.c., la Statul Major al Forţelor Aeriene, se vor produce o serie de modificări structurale care au ca scop asigurarea unui grad sporit de interoperabilitate cu structurile Alianţei Nord-Atlantice şi, totodată, păstrarea tradiţiilor în cadrul Forţelor Aeriene.

Astfel, următoarele structuri se modifică după cum urmează:

- Baza 90 Transport Aerian se transformă în Flotila 90 Transport Aerian;
- Baza 71 Aeriană se transformă în Flotila 71 Aeriană;
- Baza 86 Aeriană se transformă în Flotila 86 Aeriană;
- Baza 95 Aeriană se transformă în Flotila 95 Aeriană.

Transformarea şi modernizarea Forţelor Aeriene reprezintă un proces continuu de dezvoltare şi integrare de noi concepte, strategii, doctrine şi capabilităţi, cu scopul de a crea structuri operaţionale suple, de a simplifica lanţul de comandă-control şi de a îmbunătăţi eficienţa şi capacitatea de adaptare la noul mediu de securitate, deosebit de complex.

Flotilele Aeriene sunt mari unităţi de aviaţie, organizate pe escadrile, în funcţie de misiunile pe care le au de îndeplinit, iar implementarea lor are ca efect creşterea puterii de luptă, a capacităţii de manevră şi a posibilităţilor de sprijin logistic. Realizarea acestor noi capabilităţi asigură o capacitate de reacţie sporită la evoluţia dinamică a situaţiei aeriene, într-un sistem de comandă şi control integrat.

Salutăm redenumirea marilor unităţi de aviaţie cu denumiri specifice aviaţiei căci aveam senzaţia că ROAF e formată doar din unităţi de reparaţii şi logistică, titulatura de “bază” fiind specifică acestora.

Dacă redenumirea ar fi urmată de dotarea necesară cu avioane şi elicoptere noi, modificările ar fi mai mult decât de bun augur. Altfel acestea rămân forme fără fond.

sursa: Compartimentul Informare si Relaţii Publice al SMFA & http://militar.infomondo.ro/
memorat
03 Septembrie 2010, 08:28:45
Răspuns #9

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Ieri 02.08.2010 un elicopter IAR-330 PUMA sanitar ( MEDEVAC termen NATO ) a efectuat un zbor de recunoastere si mai multe aterizari si decolari pe /de pe helioportul amenajat la Spitalul Militar. Fiind pe balcon la o  8) am reusit sa-i fac mai multe fotografii pe care vi le impartasesc:
memorat
04 Septembrie 2010, 10:12:28
Răspuns #10

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
O fi MEDEVAC-ul de la Flotila 90, nr. 106. Am vazut, cu alte ocazii, ca elicopterul asta, ca si colegul lui de la Bacau, sunt bune sa ajute la uscarea terenurilor de fotbal (la Dinamo, la Vaslui...). Ce inseamna sa ai bani ...
memorat
04 Septembrie 2010, 15:35:03
Răspuns #11

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Pe vremea lui..... imi aduc aminte ca se folosea pe Ghencea cel putin o patrula, adica 4 buc., in cazuri similare de teren, la meciurile nationalei sau ale lui Steaua  ;D. Ce vremuri!!!! ???  
memorat
Advertisement