28 Martie 2024, 21:40:25

Autor Subiect: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU  (Citit de 21472 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Noiembrie 2010, 21:16:55
Răspuns #40

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
CFR se pliaza pe dorinta omului  ???

Ca urmare a "numeroaselor" solicitari primite din partea calatorilor, incepand cu data de 4 noiembrie 2010, CFR Calatori introduce in circulatie trenul Accelerat 1535 pe ruta Bucuresti Nord - Praga/Cracovia ...  :D

Si ce garnitura credeti ca va circula pe acest TREN? O rama Z  :D :D!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Noiembrie 2010, 23:15:11
Răspuns #41

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Saraca 895 ce a ajuns sa traga :'( :'(

Vorba autorului:"Pai...e tot o locomotiva :) ...aradeni nu tin cont daca e delfina, Taurus, Phoenix sau ce o mai fi....e locomotiva ? merge si e in stare buna ? ...la munca cu ea ;))"

692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
05 Noiembrie 2010, 08:38:37
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Saraca 895 ce a ajuns sa traga :'( :'(

Vorba autorului:"Pai...e tot o locomotiva :) ...aradeni nu tin cont daca e delfina, Taurus, Phoenix sau ce o mai fi....e locomotiva ? merge si e in stare buna ? ...la munca cu ea ;))"


Si brasovenii fac personale cu ele, daca titularii sunt repartizati la duble + un tren de persoane spre Miercurea Ciuc sau Sf. Gheorghe... Pana cand nu le iau privatii.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Noiembrie 2010, 20:52:38
Răspuns #43

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Si brasovenii fac personale cu ele, daca titularii sunt repartizati la duble + un tren de persoane spre Miercurea Ciuc sau Sf. Gheorghe... Pana cand nu le iau privatii.

Vrei sa fii glumet, nu? Banuiesc...

Brasovenii nu trimit niciodata pe personale Delfine, caci nu au cum, fiind deja prea ocupati cu acceleratele, rapidele si IC-urile. Pe personalele care pleaca din Brasov catre Transilvania poti vedea masini gen 105, 242, 008, 004, tricolore si altele.
memorat
06 Noiembrie 2010, 12:24:44
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vrei sa fii glumet, nu? Banuiesc...

Brasovenii nu trimit niciodata pe personale Delfine, caci nu au cum, fiind deja prea ocupati cu acceleratele, rapidele si IC-urile. Pe personalele care pleaca din Brasov catre Transilvania poti vedea masini gen 105, 242, 008, 004, tricolore si altele.
In fine!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Ianuarie 2011, 09:11:35
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A 1895 Bucuresti Nord - Titu - Deva?  :D ;D :D ;D
Pardon, A 1895 Bucuresti Nrd - Titu - Craiova...  ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2011, 20:52:46
Răspuns #46

Shinkasen

  • Mesaje postate: 45
Unul din lucruriile neplacute pe care le face CFR-ul este ca baga vagoane destinate trenuriilor personale, pe trenuri accelerat sau rapid (20-31, 26-16 spre exemplu), plus ca unele modernizari sunt facute de mantuiala si probabil ca mai presus de toate trebuia modernizata calea de rulare a trenuriilor, ca sa nu mai circule trenu prin unele locuri cu 20-30 km/h, desi prin acelasi loc se putea circula cu 80-100 km/h acum cativa ani.
Acum mai bine de o saptamana am circulat pana la Reghin, intr-un vagon 20-49 in care am cam inchetat de frig, ca mergea aerul conditionat care autoclimatiza (daca s-ar putea numi asa) vagon la 24 de grade Celsius conform spuselor cotrolorului, desi daca erau 18 grade si fiind ca eram la acel compartiment comun de la mijloc in unele statii era curest ca stateau usiile deschise (cele de la capatele de coridorului fiind defecte), intr-o statie in care am facut cruce cu acceleratul de Sighetul Marmatiei (care are in compunere si vagoane de Vatra Dornei), vagoanele 1 si 3 dupa locomotiva erau vagoane 20-31 pe un accelerat de noapte (in gandul ma gandeam ce naspa). Cand m-am intors acu cateva zile, surpriza pe la clasa a doua erau vagoane 20-31, care sunt oribile nu ai loc unde sa pui un bagaj ceva mai mare, aspect de autobuz in interior (daca nu de maxi-taxi), scaune tari, daca esti o persoana scunda, cu anumite probleme fizice iti e greu sa te urci in acest vagon de pe un peron care e la nivelul sinei, desi recent modernizat acel vagon in care eram scartaia din toate incheieturile si se auzea o bateaie in podea in anumite momente, pana si controlori se chinuiau cu acest tip de vagon, ca dupa ce l-au cuplat cu trenul de Baia Mare, unele cabluri stateau iesite aiurea pe la garnitura aceea dintre vagoane si dupa aia controlori s-au apucat de desfundat closetul, care aparent din ce vorbeau ei nu era prima oara, mai apoi m-am dus in alt vagon un 20-49 in care ma tras curentul la urechea stanga. In orice caz ti se face sila sa mai calatoresti cu CFR-ul, e chinuitor si ia foarte mult sa ajungi dintr-un loc intr-altu, in urma cu 15 ani iti lua 7 ore cu acceleratul de la Bucuresti la Deda acuma iti ia cu 2-3 ore mai mult.
"Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult."
"Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa fiecare cazatura."
memorat
26 Decembrie 2011, 00:04:15
Răspuns #47

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cu vidanja in GARA DE NORD:  :D ;)
S-a cam imputit CFR-ul...  :-\ :'(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 August 2012, 08:22:24
Răspuns #48

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Calatoresc la ora actuala cu Regio 9011 si-am ramas tablou cand supracontrolul a taiat bilet la toti calatori!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 August 2012, 15:04:30
Răspuns #49

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Afisiaj...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Septembrie 2012, 14:38:51
Răspuns #50

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cum sa te urci cu canapeaua in tren?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Decembrie 2012, 08:20:47
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Hotie la drum mare pe bani calatorilor


In urma cu cateva minute am dorit sa cumpar un bilet Cfr Calatori de la Automatul de bilete din Gara de Nord.
Cert este faptul ca la finalizarea tranzactiei nu mia fost eliberat nici biletul nici chitanta.
Amabilitatea  unei angajate Cfr calatori m-a ajutat sa imi elibereze biletul cu pricina si sa prind trenul din Gara Basarab.
Cert este faptul ca nu sunt singurul pagubit dupa spusele sefei de la Comercial.
La intoarcere catre capitala voi lua privati. (Rt, Tfc)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Decembrie 2012, 09:37:08
Răspuns #52

Adrian RATB

  • Vizitator
Hotie la drum mare pe bani calatorilor


In urma cu cateva minute am dorit sa cumpar un bilet Cfr Calatori de la Automatul de bilete din Gara de Nord.
Cert este faptul ca la finalizarea tranzactiei nu mia fost eliberat nici biletul nici chitanta.
Amabilitatea  unei angajate Cfr calatori m-a ajutat sa imi elibereze biletul cu pricina si sa prind trenul din Gara Basarab.
Cert este faptul ca nu sunt singurul pagubit dupa spusele sefei de la Comercial.
La intoarcere catre capitala voi lua privati. (Rt, Tfc)
In automate si... femei sa n-ai incredere.
memorat
03 Ianuarie 2013, 00:21:14
Răspuns #53

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Ianuarie 2013, 10:59:22
Răspuns #54

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
3 locomotive, pentru 2 vagoane? Am uitat ca in Romania se poate orice. Putea sa cupleze macar 1 singura locomotiva ca avea tractiune suficienta. Da nu 3.
memorat
03 Ianuarie 2013, 11:11:50
Răspuns #55

Adrian RATB

  • Vizitator
3 locomotive, pentru 2 vagoane? Am uitat ca in Romania se poate orice. Putea sa cupleze macar 1 singura locomotiva ca avea tractiune suficienta. Da nu 3.
Unde-s multi, puterea creste :P :o
memorat
03 Ianuarie 2013, 18:08:39
Răspuns #56

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Unde-s multi, puterea creste :P :o

Da adevarul asta este, dar era suficienta 1 singura locomotiva.
memorat
03 Ianuarie 2013, 18:26:30
Răspuns #57

Adrian RATB

  • Vizitator
Da adevarul asta este, dar era suficienta 1 singura locomotiva.
Eu am vazut o data o locomotiva pentru 20 si ceva de vagoane :o
memorat
03 Ianuarie 2013, 20:10:35
Răspuns #58

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Eu am vazut o data o locomotiva pentru 20 si ceva de vagoane :o

Pai vezi? Aia cum putea sa traga 20 de vagoane, si asta nu poate sa traga macar 2 vagoane? Romania tara tuturor posibilitatilor.
memorat
03 Ianuarie 2013, 20:39:44
Răspuns #59

Adrian RATB

  • Vizitator
Pai vezi? Aia cum putea sa traga 20 de vagoane, si asta nu poate sa traga macar 2 vagoane? Romania tara tuturor posibilitatilor.
Te-ai convins, da? :o 8)
memorat