29 Martie 2024, 11:34:00

Autor Subiect: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU  (Citit de 21481 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

19 August 2010, 19:45:00
Răspuns #20

vlaicuandrei

  • Vizitator
Bine frate, plateste tu ce vrei unde vrei, ca vad ca refuzi sa intelegi ca nu e stiuta legea si asa nu ajungem nicaieri.
memorat
22 August 2010, 10:31:34
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 August 2010, 10:31:51
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va doresc calatorie placuta!

FILM  (click pe imagine pentru a rula):
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Septembrie 2010, 16:17:28
Răspuns #23

Elful

  • Vizitator
memorat
04 Septembrie 2010, 17:09:42
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
"IMPEGATII GARII"  adulmecand ORIENTUL EXPRESS:-[:

Vorba unui calator: This is ROMANIA ??? ?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Septembrie 2010, 17:15:16
Răspuns #25

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
04 Septembrie 2010, 17:15:57
Răspuns #26

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Iasmine, aia sunt "feroviarii" cei mai buni prieteni ;))
memorat
09 Septembrie 2010, 14:56:40
Răspuns #27

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vechiul scaun al fostului Ministru al Transportului Berceanu a fost adus in Gara de Nord pentru a fi casat!  ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Septembrie 2010, 18:20:48
Răspuns #28

Elful

  • Vizitator
Osii de vagon de marfa tip Rgs fara sabotii de frana ( noua tehnologie CFR Marfa este de a se opri... in primul tren din fata  :D :D )
memorat
16 Septembrie 2010, 18:35:02
Răspuns #29

Elful

  • Vizitator
S-au casat si discurile rosii? Sau au fost furate de tigani pentru fier vechi?
memorat
16 Septembrie 2010, 18:38:42
Răspuns #30

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Esti rau!  :D

Este noua tehnologie in materie de sisteme de franare pentru vagoanele de marfa: Batul de la matura si sarma.

memorat
16 Septembrie 2010, 22:13:20
Răspuns #31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Esti rau!  :D

Este noua tehnologie in materie de sisteme de franare pentru vagoanele de marfa: Batul de la matura si sarma.


Abia astept orele de franare cu domnul PRODECAN!  :-*
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Octombrie 2010, 21:31:23
Răspuns #32

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagonul .... al trenului A 1644:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2010, 23:05:55
Răspuns #33

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
26 Octombrie 2010, 23:17:08
Răspuns #34

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asta-i mai tare ca LDH'u :D :D :D :D :D



CE LDH, mai tare ca "mitica muncitorul!" O fi bagat si suntarile?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Octombrie 2010, 14:25:52
Răspuns #35

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Ca de obicei, vinerea plec la Brasov. Cu IC 531, care imi dovedeste ca are o trasa destul de idioata, pentru ca de fiecare data opreste sa dea prioritate altor trenuri, cu toate ca acelea au rang inferior de cele mai multe ori(exceptie face R 347, care in putinele lui zile bune, nu ne pune probleme). Cu toate ca ieri Dacia a trecut spre Bucuresti inainte sa ajunga trenul in care eram sa ajunga la Ploiesti Vest (uau, oare de cand nu a mai circulat asa bine?), la un moment dat m-am trezit ca ne oprim in Campina. Si da-i si lupta si asteapta la un semnal care refuza sa mai indice libera trecere. A fost refractar la aceasta provocare "inedita" timp de vreo de 50 minute...

In tot acest rastimp, la cruce, au trecut pe langa noi automotorul de diagnoza Plasser & Theurer, o izolata de la CFR Marfa si P 3004 tras 'la dubla' de 40-0781-1 ('la roata' era o portocala Clasa 82 ???). Intr-un final, ametita aia de IDM-ista din gara a catadicsit sa aduca foile pentru mecanic la semnat. E drept, si ea si-a dat seama ca a exagerat un pic cu intarzierea. Pe banii lu' MOI si ai altor zeci de nefericiti care asteptau precum bovinele in staul sa o ia din nou din loc. Evident ca, dupa aproape o ora de zacut degeaba, IC-ul si-a pierdut toata prioritatea. Asadar, de pe la 14:55 cand am parasit in sfarsit Campina, nu am mers foarte mult pana sa ne oprim din nou, de data aceasta in Comarnic, ca sa asteptam trecerea lui 832. Trecere care s-a petrecut pe la vreo 15:30-15:40. Povestea s-a repetat la Valea Larga cu P 3006, ajungand intr-un final la Sinaia pe la 16:20. De aici incolo am fost macar mai norocos(i), pentru ca trenul nu s-a mai oprit decat in statiile unde avea planificate opriri, recte Azuga si Predeal. La Brasov, am ajuns la 17:30, cu mult dupa ora normala de sosire - 15:51.

Fotografii din Campina, realizate pe 29 octombrie 2010:
memorat
31 Octombrie 2010, 09:13:06
Răspuns #36

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nunta in Gara CHITILA:

ANUNT VOCAL: (TATATATATATTT) CFR Calatori ureaza casa de piatra noilor insuratei!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Octombrie 2010, 09:13:45
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ca de obicei, vinerea plec la Brasov. Cu IC 531, care imi dovedeste ca are o trasa destul de idioata, pentru ca de fiecare data opreste sa dea prioritate altor trenuri, cu toate ca acelea au rang inferior de cele mai multe ori(exceptie face R 347, care in putinele lui zile bune, nu ne pune probleme). Cu toate ca ieri Dacia a trecut spre Bucuresti inainte sa ajunga trenul in care eram sa ajunga la Ploiesti Vest (uau, oare de cand nu a mai circulat asa bine?), la un moment dat m-am trezit ca ne oprim in Campina. Si da-i si lupta si asteapta la un semnal care refuza sa mai indice libera trecere. A fost refractar la aceasta provocare "inedita" timp de vreo de 50 minute...

In tot acest rastimp, la cruce, au trecut pe langa noi automotorul de diagnoza Plasser & Theurer, o izolata de la CFR Marfa si P 3004 tras 'la dubla' de 40-0781-1 ('la roata' era o portocala Clasa 82 ???). Intr-un final, ametita aia de IDM-ista din gara a catadicsit sa aduca foile pentru mecanic la semnat. E drept, si ea si-a dat seama ca a exagerat un pic cu intarzierea. Pe banii lu' MOI si ai altor zeci de nefericiti care asteptau precum bovinele in staul sa o ia din nou din loc. Evident ca, dupa aproape o ora de zacut degeaba, IC-ul si-a pierdut toata prioritatea. Asadar, de pe la 14:55 cand am parasit in sfarsit Campina, nu am mers foarte mult pana sa ne oprim din nou, de data aceasta in Comarnic, ca sa asteptam trecerea lui 832. Trecere care s-a petrecut pe la vreo 15:30-15:40. Povestea s-a repetat la Valea Larga cu P 3006, ajungand intr-un final la Sinaia pe la 16:20. De aici incolo am fost macar mai norocos(i), pentru ca trenul nu s-a mai oprit decat in statiile unde avea planificate opriri, recte Azuga si Predeal. La Brasov, am ajuns la 17:30, cu mult dupa ora normala de sosire - 15:51.

Fotografii din Campina, realizate pe 29 octombrie 2010:


Este ceva normal pe la CFR... Ce o fi facut "impiedicata" in acest timp?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Octombrie 2010, 09:34:50
Răspuns #38

Adrian Dorofte

  • Vizitator

Este ceva normal pe la CFR... Cio fi facut "impiedicata" in acest timp?!

Cred ca a juisat impreuna cu seful de statie... :D
memorat
04 Noiembrie 2010, 13:13:05
Răspuns #39

Adrian Dorofte

  • Vizitator
CFR se pliaza pe dorinta omului  ???

Ca urmare a "numeroaselor" solicitari primite din partea calatorilor, incepand cu data de 4 noiembrie 2010, CFR Calatori introduce in circulatie trenul Accelerat 1535 pe ruta Bucuresti Nord - Praga/Cracovia ...  :D
memorat