15 Aprilie 2024, 00:12:01

Autor Subiect: Locomotiva Softronic PHOENIX -> 91-53-0-478-001-7 (DB SCHENKER)  (Citit de 15253 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Aprilie 2010, 14:30:43
Răspuns #20

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Frumoasa jucarie. ;) Sper ca o voi vedea des pe Bucuresti-Brasov. ;D

P.S.:Schema de vopsire veche, cea cu vulturi(sau acvile, ca poate se trezeste vreunul sa ma critice ca nu am zis bine  :D) mi se parea cam manelistica, dar asta e doar parerea mea.
memorat
02 Aprilie 2010, 15:25:02
Răspuns #21

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Aprilie 2010, 15:26:11
Răspuns #22

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Aprilie 2010, 15:48:30
Răspuns #23

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dar observa cineva ca este limitata la 120? :)
memorat
02 Aprilie 2010, 18:30:07
Răspuns #24

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Aprilie 2010, 19:24:25
Răspuns #25

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Poze cu locomotiva gata de plecare cu P 3005 spre Brasov, 2.04.2010.
memorat
02 Aprilie 2010, 20:07:27
Răspuns #26

vlaicuandrei

  • Vizitator
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.
memorat
02 Aprilie 2010, 21:55:55
Răspuns #27

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.

Multumesc pentru explicatie. ;)
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Aprilie 2010, 23:03:42
Răspuns #28

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
91-53-0-478-001-7 alaturi de o clasa 41 cuplata la P3005.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Aprilie 2010, 23:03:46
Răspuns #29

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Priviti unde sunt asezate goarnele locomotivei clasa 478.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Aprilie 2010, 10:29:11
Răspuns #30

vlaicuandrei

  • Vizitator
Pai ori o faci aerodinamica si ascunzi tot ce se poate, ori te lasi pagubas..remarcabila idee oricum 8).
memorat
28 Mai 2010, 13:37:35
Răspuns #31

Adrian Dorofte

  • Vizitator
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
memorat
28 Mai 2010, 13:48:06
Răspuns #32

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Mai 2010, 13:56:14
Răspuns #33

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.

Trenul a plecat cu dubla tractiune pentru ca nu se stie daca 478-ul rezista sau nu, fiind inca la inceputul carierei sale ca locomotiva. S-a mers, cred, pe acelasi principiu ca si in cazul lui 2003 si 2004. Asa ca nu vad de ce nu ar ajunge la Bucuresti. ;)
memorat
28 Mai 2010, 19:53:47
Răspuns #34

Elful

  • Vizitator
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.

Nop, nu a ajuns in Bucuresti. P3004 a venit singur cu 41-0922-9.
memorat
28 Iunie 2010, 22:10:16
Răspuns #35

Silviu88

  • Vizitator
001 in gara Chitila, 28.06.2010, in momentul actual este inchiriata de Logistic Danubius.
memorat
11 August 2010, 14:05:24
Răspuns #36

ByOnu

  • Vizitator
Trei fotografii preluate de la Adevarul (c) cu accidentul lui 001 din 11 August:
memorat
15 August 2010, 10:06:40
Răspuns #37

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Nu prea s-au inteles ungurii cu romanii si uite ce a iesit. :D :D





memorat
03 Octombrie 2010, 00:12:42
Răspuns #38

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)

Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.

Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.


Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.

Sursa: www.railwayinsider.eu
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
03 Octombrie 2010, 06:50:30
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)

Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.

Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.


Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.

Sursa: www.railwayinsider.eu
In sfarsit DB a achizitionat locomoitva respectiva, HOPA, deja 2005 este vanduta prin vorbe....

"Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV."
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat