29 Martie 2024, 03:02:49

Autor Subiect: Articole de presa din Judetul Prahova  (Citit de 14130 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

13 Septembrie 2010, 18:25:32
Răspuns #20

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 101 si 102

In data de 14 septembrie 2010, intre orele 8.00-24.00 tramvaiele traseelor 101 si 102 se inlocuiesc cu autobuze pe zona Complex Mestesugaresc – Spitalul Judetean (cu transbordare). Tramvaiele vor circula cu intoarcere prin depou. Masura de mai sus este necesara pentru remedierea caii de rulare a tramvaielor în zona Castor.
Pe sensul Sp. Judetean - Complex Nord, calatorii vor composta bilete de la Complex Mestesugaresc, iar pe sensul Complex Nord – Sp. Judetean, biletele compostate la tramvai sunt valabile si pe autobuz.

R.A.T.P. PLOIESTI
memorat
13 Septembrie 2010, 18:27:19
Răspuns #21

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Ruta autobuzelor de pe traseul 30 a fost modificata

(Luni, 13 septembrie 2010)


Ploiestenii care au vrut sa ia astazi autobuzul din statia Mihai Viteazul au avut parte de o surpriza. Ruta autobuzelor de pe traseul 30 a fost modificata. Anuntul a fost facut in aceasta dimineata pe o placuta prin care li se recomanda calatorilor sa ia autobuzul tocmai din statia de la Galeriile Comerciale.
Si calatorii care au asteptat in statia Cina au fost dezorientati. Acestia nu stiau pe ce strazi urmeaza sa mearga cu autobuzele de pe traseul 30.
Pana la finalizarea lucrarilor de strada Andrei Muresanul autobuzele traseului 30 circula din statia Cina pe strazile Radu de la Afumati si Valeni.
memorat
14 Septembrie 2010, 12:35:44
Răspuns #22

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
“Proiect Volosevici" sau gaura neagra numita RATP

In primele opt luni ale lui 2010, regia de transport public a inghitit peste 230 de miliarde de lei vechi

Primarul Ploiestiului, Andrei Volosevici, arunca banii cu lopata in curtea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti - o adevarata "gaura neagra" care absoarbe cu nemiluita fonduri din bugetul local. Peste 230 de miliarde de lei vechi au fost indesati drept "subventii" in bugetul acestei regii "autonome", a carei existenta este strict dependenta de fondurile oferite cu larghete de catre reprezentantii portocalii din Consiliul Local.

Primarul a ajuns sa-si demonstreze realizarile prin autocolante "Proiect Volosevici", pe la intrarile in Ploiesti sau pe troleibuzele pe care le vom plati cu varf si indesat, multa vreme de acum inainte. Proiecte care inghit zeci de milioane de lei, intr-o situatie financiara generala nici pe departe de a fi roz.
Executia de casa de la sfarsitul lunii august 2010 a municipalitatii ploiestene arata, o data in plus, faptul ca Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti este una dintre institutiile subordonate Consiliului Local si foarte dragi edilului orasului care toaca bani in nestire. La capitolul cheltuieli din bugetul local, prin alocarea de subventii, RATP este, ca intotdeauna, pe primul loc. Pana la sfarsitul lunii august, subventiile acordate regiei de transport public s-au ridicat la impresionanta suma de 21.080.992 de lei, la care se adauga si alte transferuri, in scopul achitarii leasingurilor pentru autobuze, de peste doua milioane de lei. Astfel, regia condusa de Radu Popescu traieste cel mai bine, din bani publici, depasind chiar si suma alocata pentru subventiile acordate pentru energia termica livrata populatiei.
Fiindca prevederile bugetare pentru acest an, in ceea ce priveste transferul de fonduri publice catre RATP, sunt de 33,3 milioane de lei, conducerea acestei institutii poate sa doarma linistita, pentru ca municipalitatea (din taxele si impozitele achitate de populatia Ploiestiului) vegheaza la bunastarea angajatilor regiei... Daca mai adaugam si achizitiile de troleibuze si de autobuze, putem spune ca o mare parte a veniturilor incasate la bugetul local in acest an va merge catre subventionarea si mentinerea cu mari eforturi financiare a unei activitati care ar fi trebuit, de mult timp, desfiintata. Sau, cel putin, transformata in societate comerciala.

http://www.ziarulprahova.ro/

memorat
15 Septembrie 2010, 13:31:30
Răspuns #23

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Maine, tramvaiele traseului 101 vor fi inlocuite cu autobuze

Regia de Transport Public Ploiesti anunta ca maine, 16 septembrie, in intervalul orar 08.00 – 24.00, tramvaiele traseului 101 vor fi inlocuite cu autobuze. Aceasta masura a fost necesara din cauza lucrarilor de asfaltare care se desfasoara pe strada Democratiei, in zona podului de la Gara de Sud.

Ruta traseului 101 va fi modificata astfel:
- pe sensul Nord – Sud se va parcurge traseul normal pana la statia Colinii de pe
str. Gh. Doja, apoi se va circula pe str. E. Zolla cu oprire in statia Hale Catedrala, dreapta pe str. V. Milea, Piata Eroilor, Piata Victoriei, Bd. Independentei, cu oprire in toate statiile pana la sud. Cap de linie va fi la BIG.
Statiile Hale Tramvai, Muzeul de Istorie, Covurlui, 13 Decembrie/str. Democratiei vor fi suspendate temporar.
- pe sensul Sud – Nord se va circula cu plecare din statia Coreco Sud, Bd.
Independentei, Piata Victoriei, Piata Eroilor cu oprire in toate statiile pana la Hale Coreco inclusiv, apoi dreapta pe str. Gh. Doja de unde se revine la ruta normala a traseului 101. Statiile Gara Sud Tramvai, 13 Decembrie, Covurlui, Muzeul de Istorie si Hale Tramvai vor fi suspendate temporar.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/77126/maine-tramvaiele-traseului-101-vor-fi-inlocuite-cu-autobuze

memorat
16 Septembrie 2010, 14:33:42
Răspuns #24

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Autobuzele şi troleibuzele pentru ploieşteni, lăsate de Volosevici la mâna clientelei PD-L/Licitaţie suspectă de “blat”


Achiziţia de autobuze şi troleibuze pentru regia de transport ploieşteană naşte suspiciuni de “blat”. Caietul de sarcini conţine câteva elemente care ar putea duce la concluzia că licitaţia a fost pregătită pentru un anume client politic. Un parlamentar prahovean atrage atenţia asupra acestei posibilităţi şi cere administraţiei ploieştene să verifice procedurile de atribuire.


Senatorul social-democrat prahovean, Iulian Bădescu este de părere că modul în care au fost structurate cerinţele în caietul de sarcini restrâng posibilităţile de ofertare la, foarte probabil, un ofertant pre-agreat. Argumentul în favoarea unei astfel de afirmaţii este acela că, dincolo de cerinţele tehnice conforme unor anumite standarde (europene, de siguranţă, de poluare etc), există strecurate o serie de "amănunte", cel puţin suspecte. “Vă rog să ţineţi cont de faptul că existenţa unor astfel de condiţii, într-un caiet de sarcini, pot determina descalificarea unui participant la licitaţie serios, a cărui ofertă este avantajoasă, în detrimentul altuia, pe alte criterii decât cele legale. Felul în care a fost constituit caietul de sarcini permite ca un fabricant care nu a avut anumite fantezii legate de, spre exemplu, împartirea parbrizului în 2 bucati LIPITE, ci a îndeplinit condiţia existenţei celor două sectoare de parbriz, dar pe care le-a montat FOLOSIND O ALTĂ SOLUŢIE TEHNOLOGICĂ, să fie descalificat. “Motor 6 cilindri în linie, montat în partea din spate.” Această prevedere exclude motoare la fel de performante ca cel descris, criteriul fiind acela al poziţionării cilindrilor. Or, mai firesc ar fi ca normele de poluare, consumul, ori gradul de poluare fonică să fie criterii de departajare. “Parbriz divizat în două bucăţi. Parbrizul, luneta, geamurile laterale montate prin lipire”. O astfel de prevedere face ca automat să iasă din discuţie modele de autobuze care au geamurile montate cu ajutorul chederelor. O atare condiţie exclude din start un autobuz ultraperformant, fiabil, economic, rezonabil la preţ, dacă fabricantul său nu a avut inspiraţia de a lipi geamurile, dar califică un autobuz inferior, dar care are geamurile lipite. “Reglarea poziţiei volanului să se realizeze odată cu reglarea bordului”. Ca atare, se exclud modele la care reglarea volanului se face independent de cea a bordului. O altă găselniţă care face trimitere la un model de autobuz care îndeplineşte o astfel de condiţie. Nu văd de ce nu ar fi mult mai interesant un model la care reglarea bordului şi a volanului pot fi făcute independent. De asemenea, introducerea unei astfel de prevederi descalifică din start un autobuz ultraperformant, fiabil, economic, rezonabil la preţ, dacă fabricantul său nu a avut inspiraţia de a face ca reglarea poziţiei volanului să se facă odată cu reglarea bordului. Din punctul meu de vedere, avem de-a face cu o licitaţie "dedicată" şi vă rog să analizaţi cele expuse şi să acţionaţi aşa cum vă dictează conştiinţa şi, mai ales, interesul ploieştenilor, împiedicând cheltuirea banului public pe criterii clientelare. Nu contest necesitatea achiziţionării mijloacelor de transport, însă procedura ridică mari semne de întrebare”, se arată în scrisoarea trimisă de parlamentarul prahovean administraţiei locale.

http://www.republicanul.ro/index.php?act=show&id=articol&ids=14679
memorat
23 Septembrie 2010, 12:34:45
Răspuns #25

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
RATP Ploiesti isi transforma flota in autobuze scolare !

Dorinta directorului Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti de preluare a unor curse externe, catre localitatile limitrofe, a inceput sa prinda contur. Potrivit unui proiect de hotarare a consilierilor locali ploiesteni, s-au stabilit deja tarifele pe care le va percepe RATP pentru cursele catre comunele Bucov si Blejoi. Acestea au fost realizate diferentiat, astfel ca pentru ruta Ploiesti – Bucov – Pleasa costul unui bilet va fi de 2 lei, iar pentru Ploiesti – Blejoi, de 1,80 lei.
Primarul comunei Blejoi, Adrian Dumitru, ne-a declarat, ieri, ca in protocolul incheiat cu RATP, in primele luni vor fi efectuate doar cateva curse zilnic, in principal destinate transportului elevilor catre si dinspre Ploiesti si doar in zilele lucratoare. Potrivit declaratiilor lui Adrian Dumitru, Consiliul Local Blejoi nu va acorda subventii pentru sustinerea activitatii RATP, ci va compensa doar jumatate din pretul abonamentelor pentru elevi.
Pe de alta parte, in expunerea de motive a proiectului de hotarare a CL Ploiesti, semnat de directorul RATP, Radu Popescu, se precizeaza ca "acoperirea diferentelor dintre costurile inregistrate de operatorul de transport public local de persoane pentru efectuarea serviciului si sumele efectiv incasate ca urmare a vanzarii legitimatiilor de calatorie individuale se asigura din bugetele locale ale comunelor, oraselor, municipiilor sau ale judetelor, dupa caz, pana la nivelul tarifelor de vanzare catre populatie a legitimatiilor de calatorie individuale". Altfel spus, regia lui Popescu intentioneaza sa scoata tot de la bugetele locale ale localitatilor limitrofe diferenta dintre costul real al efectuarii curselor si tariful stabilit pentru bilete sau abonamente, asa cum se intampla la Ploiesti.
Dupa inregistrarea rezultatelor financiare pe o perioada de cel putin trei luni, se va reveni asupra modalitatilor de acoperire a costurilor generate de aceasta activitate. Veste proasta pentru administratiile comunelor Blejoi si Bucov, care ar putea sa fie nevoite, dupa ce RATP va realiza ca nu poate sa efectueze cursele fara a fi subventionata, sa aloce bani de la bugetele locale pentru a acoperi diferentele intre costul unei calatorii si tariful perceput pentru un bilet. Potrivit calculelor facute de reprezentantii regiei de transport ploiestene, costul real al unei calatorii Ploiesti – Bucov – Pleasa este de 5,14 lei, in timp ce tariful pentru un bilet este de doi lei. Aceeasi problema este la Blejoi, unde costul este de 2,85 lei, iar tariful pe bilet este de numai 1,80 lei. Ramane de vazut cine va achita diferentele intre cost si tarif, dupa primele trei luni de "proba".



http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/77579/ratp-ploiesti-isi-transforma-flota-in-autobuze-scolare
memorat
27 Septembrie 2010, 20:22:18
Răspuns #26

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
RATP Ploieşti va scoate bani din cursele la ţară

De la 1 octombrie, autobuzele regiei vor ajunge la Bucov ÅŸi Blejoi,  preÅ£ul unei călătorii în afara municipiului pornind de la 1,8, în timp ce abonamentele costă cel puÅ£in 60 de lei.

Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti va da „lovitura" cu două curse pe care le va efectua în mediul rural, în Bucov şi Blejoi.


De la 1 octombrie, locuitorii celor două comune vor putea ajunge la Ploieşti cu autobuzele RATP, fiind estimat pe cele două trasee aproximativ 70.000 de călători, lunar.

„Acest traseu poate fi folosit nu numai de elevii din comună, care sunt aproximativ 400, ci şi de ceilalţi locuitori. Am renunţat la contractul cu vechiul transportator, deoacere acesta avea capăt de linie Bariera Bucov, iar călătorii doreau o staţie şi în centru", explică primarul comunei Bucov, Ion Savu.

 

Fără deconturi

Autobuzele RATP vor trasporta călătorii din centrul municipiului şi până în centrul comunei Bucov, adică în satul Pleaşa.

O clătorie până la Bucov costă doi lei, în timp ce preţul unui abonament este de 60 de lei, până la intrarea în comună, şi de 80 de lei până în satul Pleaşa.

Un bilet Ploieşti-Blejoi costă 1,8 lei, iar abonamentul are preţul de 72 de lei.

„Nu s-a luat o hotărâre de consiliu local pentru decontarea abonamentelor elevilor de către primărie, dar cred că acest nu va fi posibil, pe fondul actualei crize. Regia, însă, va avea posibilitatea de a-şi vinde serviciile şi la noi", mai spune primarul Ion Savu.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/RATP_Ploiesti_va_scoate_bani_din_cursele_la_tara_0_343166018.html
memorat
22 Octombrie 2010, 13:47:42
Răspuns #27

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
121 de calatori fara bilet RATP, descoperiti de jandarmi

Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti si Gruparea Mobila de Jandarmi "Matei Basarab" au efectuat actiuni de control al legitimatiilor de calatorie pe mijloacele de transport in comun in perioada 19 -21 octombrie 2010.

Controalele s-au desfasurat in intervalul orar 16.00 – 19.00, respectiv 07.00 – 10.00, pe traseele 1, 2, 22, 30, 34 barat, 35, 35 barat, 39, 44, 101, 102 si 202.

In urma actiunilor au fost descoperiti 121 de calatori care circulau fraudulos, au fost intocmite 90 procese verbale si eliberate 31 bilete de suprataxa.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/79190/121-de-calatori-fara-bilet-ratp-descoperiti-de-jandarmi
memorat
27 Octombrie 2010, 18:33:47
Răspuns #28

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Autobuze în loc de tramvaie, mâine, la Ploieşti

Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti anunţă că, joi, 28 octombrie, în intervalul orar 08.00 - 17.00, tramvaiele traseului 101 vor fi înlocuite cu autobuze.

Măsura este necesară ca urmare a lucrărilor la calea de rulare de pe B-dul Republicii. Autobuzele  vor circula pe aceeaÅŸi rută ÅŸi cu aceleaÅŸi staÅ£ii ca ÅŸi tramvaiele.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/autobuze_ploiesti-ratp_ploiesti-tramvaie_ploiesti-republicii_ploiesti-inlocuire_tramvaie_ploiesti_0_361164031.html
memorat
27 Octombrie 2010, 21:46:44
Răspuns #29

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Ploiestenii intarzie la locurile de munca din cauza controlorilor de bilete

Multi dintre cei care merg la serviciu cu mijloacele de transport in comun din Ploiesti se plang ca pretul unui abonament este prea mare pentru conditiile oferite si ca nu o data se intampla ca autobuzele sa intarzie sau ca soferi nervosi sa franeze brusc si sa puna in pericol calatorii. Insa, mai nou, calatorii sunt nemultumiti si de faptul ca intarzie la locul de munca din cauza controlorilor de bilete care, in loc sa verifice calatorii in mers, opresc troleibuzul sau autobuzul si nu mai pleaca din statia respectiva pana cand nu este verificat fiecare pasager. "Nu mi se pare corect ca un autobuz sa fie oprit de catre controlorii de bilete si sa nu mai plece din statie pana cand acestia nu verifica fiecare calator in parte daca are sau nu are bilet. Din cate stiu eu, acest lucru trebuie sa se faca in mers. Eu circul regulat cu troleul 44 si nu o data am intarziat la locul de munca si am fost certata de catre sefi din cauza controlorilor de bilete care opresc troleele de pe acest traseu. Plec in fiecare zi mai devreme si as ajunge numai bine daca nu s-ar intampla astfel de cazuri. In plus, cand cineva nu are bilet, stationarea dureaza si mai mult pentru ca nu de fiecare data calatorul respectiv doreste sa coboare pentru a i se incheia procesul verbal", ne-a precizat Ionelia Negoiescu, din Ploiesti.
Intrebat daca acei controlori de bilete care opresc autobuzele in diferite statii procedeaza corect, Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, ne-a precizat: "Nu stiu sa se intample astfel de cazuri. Pana in prezent nu am primit nicio reclamatie pe aceasta tema. Oricum, procedura noastra este ca toti controlorii sa verifice calatorii din mijloacele de transport in comun in timp ce acestea se afla in mers. Toti ploiestenii care constata contrariul ne pot sesiza pentru ca noi sa putem lua masurile necesare, astfel incat sa nu se mai intample astfel de situatii".

O alta nemultumire a ploiestenilor care circula regulat cu troleibuzele pe traseele 44 si 202 este aceea ca unele compostoare imprima de doua ori data si ora pe bilet, ba, mai mult decat atat, unele blocheaza biletul in interior. "Mi s-a intamplat de mai multe ori ca unele compostoare sa imi imprime de doua ori data si ora pe bilet. Intr-o zi a fost control si am avut noroc ca era aceeasi ora pe acel bilet, altfel controlorii ar fi crezut ca l-am folosit de doua ori. In plus, am observat ca unor calatori le-au fost trase, pur si simplu, biletele, in interiorul compostorului. Acestea au niste defectiuni si se pare ca nimanui nu-i pasa. Banuiesc ca in situatia in care din cauza compostorului ramai fara bilet si vine controlul primesti si amenda", ne-a precizat Marilena Gheorghe, din Ploiesti. ''Referitor la aceasta problema, directorul societatii amintite ne-a precizat: Am primit mai multe sesizari pe acesta tema si urmeaza ca la sfarsitul acestei saptamani sa am o intalnire cu reprezentati ai unei firme de profil pentru a inlocui toate compostoarele".
In ceea ce priveste pretul unui bilet pentru o calatorie, acesta este de 1,6 lei, cel al unui abonament saptamanal, pentru toate liniile urbane, - 26 de lei, iar cel al unui abonament lunar pe o linie urbana - 52 de lei. Pentru un abonament lunar pe toate liniile urbane, calatorii trebuie sa plateasca 104 lei.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/social/79422/ploiestenii-intarzie-la-locurile-de-munca-din-cauza-controlorilor-de-bilete


memorat
10 Noiembrie 2010, 20:43:39
Răspuns #30

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
In timp ce regia pe care o conduce supravietuieste doar din subventii, directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu, traieste pe picior mare

Satul Cocosesti din comuna prahoveana Paulesti a ajuns, in ultima perioada, raiul si locul de refugiu al ploiestenilor "cu stare". La Paulesti au case fostul ministru de Interne, actual deputat PSD - Marian Saniuta, primarul Ploiestiului - Andrei Volosevici, Cristian Vintilescu - directorul Directiei de Sanatate Publica si altii asemenea. Mai nou, printre cei care si-au construit case la Cocosesti a mai aparut un nume: directorul general al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu.
In timp ce regia pe care o conduce scartaie din toate incheieturile, financiar vorbind, fiind "adapata" periodic cu fonduri de la bugetul local al Ploiestiului, Radu Popescu a ajuns sa fie vecin cu actualul sau sef al Organizatiei locale Ploiesti a PDL, primarul Andrei Volosevici. Desi, anul trecut, RATP a inregistrat pierderi de peste 70 de miliarde de lei vechi, seful acestei institutii traieste pe picior mare, de parca mult-trambitata criza economica nu l-a atins nici macar cu un singur pai.
La intrare in Cocosesti, pe stanga, se impune, de departe, casa familiei Popescu, care a fost aproape terminata anul acesta. Cu o suprafata de 235 de metri patrati, imobilul a devenit parte a averii directorului RATP, Radu Popescu trecand de la un apartament de 47 de metri patrati – detinut anul trecut – la ditamai vila, care poate sa concureze fara nicio problema cu cea a familiei Volosevici.
Casa de la Paulesti arata ca directorul RATP nu este tocmai... neica nimeni, ca nivel al venitului anual. Anul trecut, acesta a ridicat, potrivit propriei declaratii de avere, aproape 700 de milioane de lei vechi de la casieria Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, din care peste 230 de milioane reprezinta primele pentru activitatea "magnifica" desfasurata la managementul celei mai paguboase societati locale ploiestene. La salariul si la primele obtinute ca membru al conducerii RATP, se mai adauga si veniturile provenite din dividendele de la cele doua societati comerciale al caror actionar este: Exromfor Consulting (60.000 de RON) si Exromfor Distribution (doar 6.000 de RON).
De unde si concluzia finala: Radu Popescu se straduieste mult mai mult sa le mearga bine celor doua societati ale sale, decat regiei de transport public a ploiestenilor, de la care incaseaza, cum mentionam mai sus, sume colosale, pentru o prestatie de... doi lei!

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/80275/in-timp-ce-regia-pe-care-o-conduce-supravietuieste-doar-din-subventii-directorul-ratp-ploiesti-radu-popescu-traieste-pe-picior-mare
memorat
23 Noiembrie 2010, 18:07:31
Răspuns #31

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Investiţii de 600.000 de lei la RATP Ploieşti

Cele mai mari sume de bani cheltuite de reprezentanţii RATP Ploieşti reprezintă reparaţiile vehiculelor din dotarea Regiei.

Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti a încheiat 40 de contracte de achiziţii, a căror valoare este de aproximativ 600.000 de euro, în anul în curs.

Mulţi dintre aceşti bani au fost investiţi pentru achiziţionarea unor piese de schimb pentru vehiculele din flota RATP Ploieşti.

Cel puţin 100 dintre maşinile şi tramvaiele Regiei sunt în mare parte degradate şi ar trebui scose din circulaţie.

Acestea se strică în trafic, sau, mai grav, iau foc în timp ce efectuează traseele RATP şi sunt pline de călători.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Investitii_de_600-000_de_lei_la_RATP_Ploiesti_0_377362709.html
memorat
30 Noiembrie 2010, 20:16:40
Răspuns #32

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Călătorii RATP nu beneficiază de asigurare dacă nu au bilet

Până acum, nicio persoană nu a fost despăgubită de firma de asigurare cu toate că accidente în care au fost implicate mijloace de transport în comun au existat.

Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti a scos la licitaţie un contract de servicii de RCA, CASCO şi ....asigurarea călătorilor, pe o durată de 12 luni. Potrivit caietului de sarcini, riscurile pentru care se vor acorda despăgubiri sunt: deces, invaliditate permanentă, cheltuieli medicale, indemnizaţie de spitalizare, pagube materiale. Asigurarea va fi valabilă în timpul circulaţiei vehiculului, în timpul staţionării acestuia şi pentru accidentele suferite de călători în incinta staţiei sau pe o rază de până la 30 m de la tăbliţa indicatoare.

Astfel, în caz de deces, călătorii vor primi 2.500 lei, pentru invaliditate permanentă - 3.000 lei, pagube materiale - 700 lei, cheltuieli medicale - 700 lei, iar indemnizaţie de spitalizare - 40 lei. Deşi acest contract de asigurare a călătorilor este încheiat anual, aşa cum susţine directorul RATP, până acum, nicio persoană nu a beneficiat de vreo sumă plătită de firma de asigurare.

„Aşa am preluat contractul care prevede şi asigurarea călătorilor în caz de accidente, aşa am continuat. Am avut destule accidente, însă călătorii au suferit doar răni uşoare. S-a mai întâmplat să pună şoferul o frână bruscă şi o persoană să sufere o contuzie la o mână sau cetăţeni în stare de ebrietate care au căzut pe scară. Până acum, nimeni nu a fost despăgubit pentru că asigurarea este valabilă numai cu biletul RATP, iar călătorii nu l-au păstrat", ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/actualitate-ploiesti-calatori_ratp_ploiesti-asigurare_calatori_ploiesti-ratp_ploiesti_0_381562026.html
memorat
31 Martie 2011, 20:57:51
Răspuns #33

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Ploieştenii călătoresc cu tramvaie vechi de 35 de ani

Gropile existente de-a lungul căii de rulare a tramvaielor vor fi plombate până la jumătatea lunii aprilie. Conducerea RATP Ploieşti susţine că aceste lucrări sunt necesare pentru a preveni deraierea mijloacelor de transport în comun.

Ploieştenii circulă cu tramvaie care au o vechime de peste trei decenii. În a doua jumătate a anului trecut, două astfel de mijloace de transport în comun au deraiat din cauza unor defecţiuni apărute pe calea de rulare, dar şi a gropilor prezente de-a lungul şinelor.

În plus, un alt tramvai plin de călători a luat foc în trafic. Potrivit cercetărilor efectuate la acea vreme de către pompieri, se pare că incendiul a izbucnit cel mai probabil din cauza unui „cablu electric defect, neizolat corespunzător sau cu izolaţia deteriorată, care s-a aprins în urma unei acţiuni mecanice sau fizice".

Au început să plombeze gropile

Pentru a preveni producerea unui eveniment tragic precum cel de la IaÅŸi, în care un tramvai a produs un grav accident de circulaÅ£ie, Regia Autonomă de Transport Public PloieÅŸti a dispus plombarea tuturor gropilor din asfalt, existente de-a lungul căilor de rulare a liniilor  101 ÅŸi 102. 

„Personal, consider că la IaÅŸi a fost, în principal, vina vatmanului pentru tot ce s-a întâmplat. La noi sunt probleme legate de infrastructură. De astăzi am început să plombăm gropile, ÅŸi asta pentru că nu se vrea să se investească prea mult deoarece, din această vară, calea de rulare a liniei 102 va intra în reparaÅ£ii capitale. Apoi vom trece la linia 101. ÃŽn doi-trei ani căile de rulare vor fi reabilitate în totalitate.  Tramvaiele noastre sunt fabricate în anul 1974, iar imediat după RevoluÅ£ie au fost modernizate", a declarat Radu Popescu, directorul RATP PloieÅŸti.

În prezent, în parcul Regiei Autonome de Transport Public există 33 de tramvaie.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiestenii_calatoresc_cu_tramvaie_vechi_de_35_de_ani_0_454154896.html
memorat
26 Iunie 2011, 10:44:24
Răspuns #34

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Din troleibuz la iarbă verde ?

Mai mulţi ploieşteni care circulă cu traseul 44 ne-au trimis la redacţie o serie de sesizări cu privire la staţia acestui traseu din zona Nicolae Titulescu. Călătorii din Ploieşti susţin că staţia nu este amenajată pentru un transport civilizat şi se plâng de faptul că staţia aduce mai degraba cu ... o mică grădină.

 Dacă sunteÅ£i cumva unul dintre ploieÅŸtenii care circulă cu traseul 44 este imposibil să nu cunoaÅŸteÅ£i problema staÅ£iei Nicolae Titulescu. ÃŽn această zonă, oamenii spun că atunci când coboară din troleibuzul RATP –ului se simt ca în... parc. Totul pentru că staÅ£ia este compusă dintr-un larg spaÅ£iu verde. Mai exact, Regia Autonomă de Transport Public PloieÅŸti a uitat să mai amenajeze în această zonă o staÅ£ie conform normelor, iar oamenii sunt nevoiÅ£i să coboare din mijlocul de transport în comun direct pe iarbă. Pe deasupra, în perimetrul unde funcÅ£ionează staÅ£ia RATP ÅŸoferii care locuiesc în zonă, obiÅŸnuiesc să îşi parcheze autovehiculele, ignorând semnele care indică în mod clar existenÅ£a unei staÅ£ii. Colac peste pupăză, în această zonă a mai fost instalat ÅŸi un mic gard, cu rol protector pentru spaÅ£iul verde, iar sistemul de împrejmuire a ajuns să fie un adevărat obstacol pentru ploieÅŸteni. „ Avem mijloace de transport în comun moderne dar nu amenajăm o amărâtă de staÅ£ie. Mă descurc foarte greu când cobor din troleibuz. Am o vârstă ÅŸi nu mă pot strecura atât de uÅŸor printre maÅŸini sau sări gărduÅ£ul de aici. Trebuie făcut ceva”, ne-a explicat Rodica Mihnea, unul dintre călători. Am încercat să obÅ£inem un punct de vedere cu privire la problema din staÅ£ia Nicolae Titulescu a traseului 44, dar niciun reprezentant al Regiei Autonome de Transport Public PloieÅŸti nu a fost de găsit pentru a ne oferi lămuriri.

http://telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/din-troleibuz-la-iarba-verde-10271
memorat
02 August 2011, 20:20:20
Răspuns #35

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Ploieştenii se plâng că staţiile de autobuz sunt blocate de taximetriştii care parchează aiurea

Pentru a racola cât mai mulţi clienţi, taximetriştii din Ploieşti parchează în staţiile de tramvai sau de autobuz, spre disperarea ploieştenilor. Atitudinea şoferilor de taxi este frustrantă atât pentru pietoni, cât şi pentru şoferi, pentru că aceştia pierd timp şi nervi ocolind taximetrele.

În mai multe zone din Ploieşti staţiile de autobuz sau de tramvai sunt blocate de către taxiuri, oamenii fiind nevoiţi să facă slalom printre aceste maşini atunci când coboară sau când se urcă în mijloacele de transport în comun. Astfel de situaţii se întâmplă mai ales la orele de vârf, când foarte mulţi ploieşteni aşteaptă diverse trasee în staţiile RATP.

„Foarte mulÅ£i taximetriÅŸti parchează aiurea în PloieÅŸti. Trebuie să le ocolim maÅŸinile atunci când vrem să ne urcăm în autobuz sau în tramvai. Dacă într-o staÅ£ie există câteva locuri speciale pentru taxiuri, păi cu siguranţă sunt de trei ori mai multe astfel de maÅŸini acolo. La Nord mereu sunt cel puÅ£in cinci-ÅŸase maÅŸini, deÅŸi am observat că sunt doar patru locuri speciale pentru taximetre. Acestea sunt amplasate în lateral, în zona în care opresc tramvaiele neavând voie să parcheze niciun taximetrist. De acest lucru nu se Å£ine cont", ni s-a plâns Andrei Fălcescu, din PloieÅŸti.   

Poliţia rutieră promite să îi pedepsească pe taximetrişti

„Zilnic acÅ£ionăm pentru prevenirea evenimentelor rutiere ÅŸi pentru disciplinarea participanÅ£ilor la trafic. Aici se încadrează ÅŸi ÅŸoferii de taximetre, unii dintre ei alegând să încalce regulile de circulaÅ£ie ÅŸi să parcheze pe unde vor. Åžoferii de taximetre pe care îi prindem că ÅŸi-au parcat autoturismele neregulamentar primesc două puncte penalizare ÅŸi trei puncte amendă. Un punct de amentă reprezintă 67 de lei", ne-a declarat Vasile Baciu, inspector principal în cadrul  PoliÅ£iei Rutiere PloieÅŸti.

Staţia preferată

Cei mai mulţi taximetrişti din municipiu preferă staţia RATP care se regăseşte vizavi de Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti. Asta pentru că aici au şansa să racoleze cât mai mulţi clienţi deoarece multe persoane vin cu microbuzul din diverse localităţi de pe Valea Slăniciului, Valea Teleajenului etc.

„Staţia de tramvai din zona de Nord a Ploieştiului, care se regăseşte vizavi de Spitalul de Urgenţă, este preferată de taximetrişti pentru că vin foarte multe persoane din diverse localităţi ale judeţului. Şoferii de taxi ar trebui să caute un loc de parcare într-o altă staţie în cazul în care nu găsesc unul liber în aceasta. Totuşi, ei încalcă această regulă", ne-a mai spus Vasile Baciu.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/taxiuri_ploiesti-ploiesteni_taxi_ploiesti-taximetre_ploiesti-taximetristi_ploiesti-statii_autobuz_ploiesti-statii_ratp_ploiesti_0_527947344.html
memorat
02 August 2011, 21:52:51
Răspuns #36

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
"Luni seara, la ora 08:50, pe str.Malu-Rosu, aproape de intersectia cu Sos Vestului, dintr-un  troleu iesea  fum  de  la  compartimentul  din  spatele  soferului. "După ce acesta a  deschis  usa  exterioara a  locasului  se  vedeau  flacari de  cca.40 cm, posibil  de  la  sistemul de aer condiÅ£ionat. Imi pare rau  ca  nu am avut   cu  ce  face  poze dar  calatorii au  iesit  rapid din troleu, din  care  iesea  fum. Pacat  de  banii  dati  pe  aceste  jafuri  de  troleee din  care  cred  ca  in numai  jumatate  functioneaza  sistemul  AC .Sunt  zile  in  care  efectiv  fierbi  in  ele  deoarece  soferii ori  nu  pornesc  AC ori  este  defect. Mă  refer  la  traseul 44", ne scrie un cititor. 
Acesta ar fi al doilea incident din Ploieşti în care se vorbeşte despre un incendiu şi un troleibuz. Despre primul, puteţi citi AICI. Iar interesul oamenilor pentru acest subiect este justificat, în contextul în care Primăria Ploieşti a cumpărat nişte troleibuze second-hand refuzate tocmai pentru că luau foc în trafic. Achiziţia, destul de dubioasă, a presupus un preţ de 150.000 de euro pentru fiecare din cele 24 de troleibuze second-hand refuzate de Primăria Lausanne după ce s-a constatat că au defecţiuni majore la instalaţia electrică şi că iau foc.
 Detalii, AICI.

Sursa : www.ph-online.ro
memorat
22 August 2011, 23:02:19
Răspuns #37

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Prejudiciu de 35 de milioane la RATP PloieÅŸti

ANAF solicită 34,7 milioane de lei de la Regia de Transport Public a PloieÅŸtiului.  Prejudiciul reprezintă TVA neachitat pentru perioada 2007-2010, plus penalităţi. Conducerea Regiei a contestat decizia de impunere, la ÃŽnalta Curte de CasaÅ£ie ÅŸi JustiÅ£ie

Inspectorii Administraţiei Financiare au găsit o „gaură“ de milioane. Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti este acuzată că a prejudiciat bugetul de stat cu 34,7 milioane de lei, prin neplta TVA pentru anumite subvenţii. Suma reprezintă taxa neachitată, plus penalităţi şi dobânzi calculate de Fisc. Reprezentanţii Primăriei Ploieşti dezmint acuzaţiile şi spun că totul pleacă de la o confuzie între termeni. Instanţa va lămuri această situaţie. RATP a contestat decizia de impunere la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, iar primul termen este în a doua jumătate a lunii septembrie.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ratp_ploiesti-primaria_ploiesti-transport_public_ploiesti-autobuze_ratp_ploiesti-prejudiciu_ploiesti_0_540546392.html
memorat
30 August 2011, 22:13:01
Răspuns #38

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Liniile de tramvai 102 si 101 vor deveni linii de metrou de suprafata

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a fost prezent ieri, la Ploieşti. Vizita a fost prilejuită de semnarea contractului de finanţare a proiectului de realizare a parcului municipal Ploieşti Vest.

Potrivit proiectului, investiţia vizează mai multe amenajări peisagistice, construirea unui lac artificial, pe o suprafaţă de 1,2 hectare, fântâni arteziene, o moară de apă, o seră, un patinoar, cinci locuri de joacă, dar şi o scenă pentru spectacole. Valoarea totală se cifrează la peste 93,6 milioane de lei, dintre care peste 72,1 milioane de lei este valoare eligibilă.

Ministrul Dezvoltării s-a referit la aşa numitul proiect „metroul de suprafaţă” care vizează reabilitarea liniilor de tramvai 101 şi 102, în acest sens fiind demarate deja procedurile de achiziţie.
memorat
08 Septembrie 2011, 18:32:08
Răspuns #39

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
 Campanie pentru un aer mai curat în autobuzele ploieÅŸtene
 PloieÅŸtenii care circulă, zilele acestea, cu autobuzele, tramvaiele sau troleibuzele Regiei Autonome de Transport Public PloieÅŸti vor avea parte de o surpriză. Cei care ÅŸi-au cumpărat bilet sau abonament vor fi premiaÅ£i cu… antiperspirante.
Zilele acestea, Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti, în parteneriat cu o companie producătoare de produse cosmetice, desfăşoară o campanie de răsplătire a ploieştenilor care îşi cumpără abonamente sau bilete RATP. Scopul acesteia constă în fidelizarea călătorilor care adoptă un comportament civic adecvat şi recompensarea lor cu un deodorant. În plus, pe toată durata zilei, toţi călătorii care îşi cumpără bilet sau abonament vor primi materiale informative dar şi testere antiperspirante.Ideea vine în urma unei campanii asemănătoare desfăşurate anul trecut în Bucureşti, campanie ce a prins foarte bine la public. Iniţiativa de a premia călătorii „legali” din mijloacele de transport în comun a fost luată la nivelul a opt oraşe din ţară plus municipiul Bucureşti. Printre acestea se numără şi Ploieştiul, unde campania se va desfăşura în fiecare zi, de luni până vineri, în intervalul orar 16.00-17.00, în staţia RATP de la Gara de Sud, staţia Coreco Catedrală şi în staţia de lângă platoul Halelor Centrale. Ploieştenii dornici de un premiu, chiar dacă este mai mult simbolic, îl pot primi dacă au asupra lor bilet sau abonament RATP şi circulă cu mijloacele ploieştene de transport în comun până pe date de 23 septembrie.
 Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro
memorat