28 Martie 2024, 19:42:37

Autor Subiect: Articole de presa din Judetul Prahova  (Citit de 14127 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

21 Mai 2009, 10:36:56

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cu respect si admiratie.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

05 Noiembrie 2009, 12:06:26
Răspuns #1

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Directorul RATP a propus, edilul sef a zis "DA"

Spre sfarsitul lunii noiembrie, Primaria Ploiesti va organiza o licitatie pentru achizitionarea a 27 de autobuze noi si a 24 de troleibuze second-hand. Intr-o economie normala, care "duduie", si reinnoirea parcului Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti (RATP) ar fi o investitie normala. Dar cand aceste mijloace de transport in comun au o valoare... nesimtita, pentru o economie in criza profunda, situatia se schimba radical. Costul acestora se ridica, potrivit documentatiei intocmite in cardasie de catre reprezentantii Primariei Ploiesti cu cei ai conducerii RATP, la peste 27 de milioane de lei – autobuzele si la peste 15 milioane de lei – troleibuzele la mana a doua.
La sfarsitul lunii iulie, consilierii locali ai PD-L, PNL si PNG au aprobat achizitiile, la propunerea primarului Andrei Volosevici, care a raspuns "prompt" solicitarii venite din partea lui Radu Popescu, directorul RATP Ploiesti, fara sa tina cont de valoarea totala imensa a acestor autobuze si troleibuze – peste 42 de milioane de RON. Si asta, in conditiile in care, la cursul zilei, valoarea acestei investitii intr-o regie aflata intotdeauna la limita subzistentei se ridica la aproape 10 milioane de euro.
In 2007, municipalitatea a contractat un imprumut de la BCR, in valoare de 29.400.000 de euro, pentru diverse investitii, printre care nu s-a aflat si imbogatirea "flotei" regiei autonome din subordinea Primariei Ploiesti. Gaselnita pentru acoperirea costurilor licitatiei a fost acest credit intern contractat la BCR. In cursul acestui an, pana in luna octombrie, valoarea tragerilor pentru diverse obiective de investitii a fost de 4,6 milioane de lei.
Problema este ca perioada de gratie pentru rambursarea banilor catre BCR se apropie de final, asadar, de la anul vom plati, cu varf si indesat, valoarea autobuzelor si a troleibuzelor ce vor fi achizitionate la sfarsitul acestui an, pentru ca la pretul achizitionarii se vor adauga si dobanzile bancare, pe masura restituirii imprumutului. Dar cui ii pasa de impozitele si taxele platite de ploiesteni, incepand de anul viitor? In niciun caz primarului Volosevici (a carui principala preocupare, in aceasta perioada, este campania pentru prezidentiale) si, cu atat mai putin, unui director de regie care a avut tupeul de a se premia singur, dupa cum v-am mai informat!
Valoarea propusa pentru achizitia unui autobuz este, dupa un calcul simplu, de un milion de lei noi, adica 232.000 de euro/ bucata, un pret care depaseste cu cateva zeci de mii de euro costul unui autobuz super-performant, produs de una dintre cele mai mari firme germane. Ce minune de autobuz doreste Primaria Ploiesti sa achizitioneze? Unul de lungime normala – pana la 12 metri, cu podea complet coborata si care sa nu polueze. Pana acum, nimic iesit din comun. De ce ar avea nevoie, insa, ploiestenii, in momentul actual, de montarea unor echipamente de supraveghere video in autobuz sau de microfon in fata soferului (de parca Ploiestiul se va transforma, peste noapte, intr-o metropola demna de indicatii turistice)?
Raspunsul este acelasi, de aproape 20 de ani, oriunde in Romania: in toata saracia, banii publici sunt usor de cheltuit, mai ales daca vin si ceva comisioane substantiale la incheierea unor contracte...

Sursa : Ziarul Prahova
memorat
07 Decembrie 2009, 13:37:41
Răspuns #2

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
O singura oferta pentru troleibuzele second-hand ale RATP
Luni, 7 Decembrie 2009    
La selectia de oferte pentru achizitionarea de troleibuze second-hand pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, desfasurata, vineri, la Primaria Ploiesti, s-a prezentat o singura firma. MHS Truck & Bus SRL din Bucuresti si-a prezentat oferta pentru cele 24 de troleibuze pentru care Primaria Ploiesti este gata sa dea 15 milioane de lei, inclusiv TVA. Ramane de vazut daca, dupa "selectia" de oferte, va mai scadea pretul troleibuzelor second-hand, mijloc de transport in comun care mai mult incurca circulatia deja foarte... incalcita din municipiul Ploiesti. Mai ales pentru ca, fiind o singura oferta, nu exista varianta de rezerva.
Dupa cum am mai prezentat, intr-un numar anterior al cotidianului nostru, in afara troleibuzelor second-hand, Primaria Ploiesti vrea sa achizitioneze, pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, si un set de 27 de autobuze noi, a caror valoare sfideaza bunul-simt: peste 27 de milioane de lei, adica un milion de lei per bucata! Deocamdata, insa, data organizarii selectiei de oferte pentru achizitionarea autobuzelor de lux inca nu se cunoaste.
V.S.
Sursa : Ziarul Prahova
memorat
13 August 2010, 19:26:05
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mijloacele de transport public din Ploieşti sunt cuptoare pe roţi
Vali Toma, Miercuri 11 aug 2010


Ploieştenii care merg cu atobuzul spun că temperaturile ajung şi la 40 de grade, iar mirosul este greu de suportat. Administraţia locală le promite oamenilor că va schimba vechile autobuze şi troleibuze cu unele noi, dotate şi cu aer condiţionat.
O cursă cu unul dintre mijloacele de transport în comun din Ploieşti, la peste 30 de grade Celsius, presupune multă rezistenţă fizică.
„Nu ai aer să respiri, deÅŸi mai toate geamurile sunt deschise la maximum, însă ventilaÅ£ia abia dacă se face. ÃŽn plus, există acele persoane certate cu apa ÅŸi săpunul, care „parfumează" spaÅ£iul din autobuz,  ÅŸi aÅŸa limitat din cauza numărului mare de călători", spune ploieÅŸteanca Mihaela Rudaru.

Asemenea ei, alte mii de persoane sunt nemulţumite de condiţiile în care sunt nevoite să călătorească.
„Atunci când vine autobuzul toţi se îmbrâncesc să se urce în el. La orele de vârf, ce să mai zic, că stau oamenii şi pe scări şi pe unde apucă şi îşi suflă în ceafă unii altora. Este o imagine greu de descris", explică un alt călător, Marin Bărbuceanu.


Iarna nu-i ca vara
Andrei Volosevici, primarul Ploieştiului este unul din miile de călători care folosesc mijloacele de transport publice. În urmă cu o săptămână, primarul s-a deplasat cu unul dintre vehiculele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Ploieşti, însă călătoria nu a fost tocmai pe gustul lui.
„Dacă nu ar fi aceste condiţii meteorologice deosebite nu cred că disconfortul ar fi aşa de mare. Iarna este mai simplu, pentru că toate mijloacele sunt dotate cu sisteme de încălzire, însă vara ele nu au aer condiţionat", explică Andrei Volosevici.


Vin autobuzele periculoase
Potrivit directorului RATP Ploieşti, chiar de mâine vor fi date în folosinţă cele 24 de troleibuze achiziţionate de adminitraţia locală, din Franţa.
Cu toate că autorităţile din  Lausanne au scos aceste vehicule din trafic, în 2005, din cauză că două dintre el au luat foc, consilierii locali din PloieÅŸti au decis că ele sunt numai bune pentru călătorii ploieÅŸteni.
„Începând de mâine primele troleibuze vor circula pe traseul 202, iar când strada Elena Doamna va fi gata urmează să fie puse în funcţiune şi pe traseul 244", explică Radu Popescu, directorul RATP.
În plus, alte 50 de autobuze ar putea ajunge în parcul RATP Ploieşti, înlocuind autobuzele care circulă în acest moment în municipiu şi care au fost fabricate în perioada dintre anii 1978 şi 1985.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Mijloacele_de_transport_public_din_Ploiesti_sunt_cuptoare_pe_roti_0_314968771.html
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 August 2010, 18:07:20
Răspuns #4

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Tramvaiele sunt înlocuite de autobuze

Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti anunţă că, începând de astăzi, 24.08.2010, ora 09.00 şi până în data de 31.08.2010, ora 15.00, tramvaiele traseului 101 vor fi înlocuite cu autobuze.

Această masură a fost necesară ca urmare a lucrărilor ce se execută la calea de rulare a tramvaielor la intersecţia străzilor Vasile Milea cu George Coşbuc. Ruta şi staţiile traseului nu se modifică.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Tramvaiele_sunt_inlocuite_de_autobuze_0_322767903.html
memorat
30 August 2010, 17:37:23
Răspuns #5

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Ghici cine şi-a tăiat cauciucul în şina de tramvai! Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti, a avut ghinion pe Şoseaua Vestului

Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti, instituţia care ar trebui să se ocupe de calea de rulare a tramvaielor, a făcut pană la trecerea peste şinele de pe Şoseaua Vestului. Nu e primul ploieştean care-şi taie cauciucul în acest fel, însă el, cel puţin, ar trebui să se ocupe de întreţinerea acestora.


Într-o discuţie pe tema liniilor de tramvai din Ploieşti şi a planurilor pe care administraţia locală le are în acest domeniu, directorul Regiei Autonome de Transport Public, Radu Popescu, a recunoscut că este la curent cu problemele pe care le provoacă şinele pentru restul participanţilor la trafic. Nu de alta, dar a simţit-o „pe propria piele”. Şeful RATP ne-a mărturisit că şi-a tăiat un cauciuc într-o bucată metalică de şină, săptămâna trecută. Unde? Pe Şoseaua Vestului, una dintre arterele de circulaţie din Ploieşti şi, totodată, un drum renumit pentru problemele pe care şoferii le întâmpină din cauza stării proaste a căii de rulare a tramvaielor. Nu este, nici pe departe, primul şofer care are probleme pe Şoseaua Vestului. Şi nici măcar primul care îşi sfâşie vreun cauciuc în zonă. Numai noi câte sesizări am primit pe această temă! Cel puţin acum zecile de ploieşteni care au trecut prin aceleaşi chinuri sau au întâmpinat probleme şi mai mari pot găsi şi un lucru care să-i mai calmeze: fac parte dintr-un club „select” al păgubiţilor din cauza liniei de tramvai în care a intrat săptămâna trecută şi directorul RATP. Intuim că vor fi câţiva conducători auto care se vor bucura la această ştire. Nu neapărat pentru că a păţit-o şi capra vecinului, ci mai ales pentru că, acum, putem fi convinşi că reprezentanţii Regiei sunt la curent cu problemele care apar în acea zonă. Să vedem şi ce măsuri vor lua..

http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6257-Ghici-cine-si-a-taiat-cauciucul-in-sina-de-tramvai-Radu-Popescu-directorul-RATP-Ploiesti-a-avut-ghinion-pe-soseaua-Vestului
memorat
31 August 2010, 12:06:58
Răspuns #6

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Parcul auto se înnoieşte! RATP caută bani pentru 50 de autobuze

După experienţa avută cu achiziţia de troleibuze, Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti intenţionează să cumpere şi autobuze. Conducerea Regiei îşi doreşte 50 de vehicule, de preferinţă nou-nouţe, şi caută banii necesari pentru această invetsiţie.

RATP a demarat procedura pentru a achiziţiona autobuze. Conducerea Regiei spune că are nevoie de nu mai puţin de 50 de vehicule. După achiziţia troleibuzelor second hand, RATP îşi doreşte ca măcar autobuzele să fie noi. „Se discută în comisia de specialitate posibilitatea achiziţionării a 50 de autobuze şi aici este mica dilemă, să vedem dacă reuşim să achiziţionăm autobuze noi. Singura problemă o reprezintă bugetul, pentru că trebuie să găsim şi sursa de finanţare”, ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti. Regia are la dispoziţie peste 10 milioane de lei pentru achiziţie, însă această sumă reprezintă, spre exemplu, doar două treimi din cât au costat cele 24 de trolee. În caz că nu se ajung banii, autorităţile nu exclud nici varianta cumpărării de autobuze tot la mâna a doua. Cu anumite condiţii, însă. Directorul RATP spune că instituţia pe care o conduce a pregătit documentaţia necesară pentru ambele variante. „Există şi alternativa de a achiziţiona 50 de autobuze second-hand, la un preţ mult mai mic, dar nu mai vechi de opt ani”, ne-a mai dezvăluit Radu Popescu. În momentul de faţă, în parcul auto al RATP Ploieşti figurează 186 de autobuze. Pentru 50 dintre ele, cumpărate în 2005, se mai plătesc rate, acestea fiind şi cele mai noi. La polul opus, cele mai vechi vehicule sunt din 1975 şi 1976. Mai bine de 60 dintre autobuzele din Ploieşti sunt fabricate înainte de 1990, în condiţiile în care, potrivit reprezentanţilor Regiei, perioada de funcţionare la condiţii optime este de opt ani, putând fi dublată dacă vehiculul este bine întreţinut. Chiar şi aşa, multe dintre autobuzele Ploieştiului au depăşit de mult timp acest interval. RATP a decis şi cum trebuie să arate viitoarele autobuze: în jur de 12 metri lungime şi trei uşi, pe modelul maşinilor MAN care circulă în special pe traseele 30 şi 1.

http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6275-Parcul-auto-se-innoieste-RATP-cauta-bani-pentru-50-de-autobuze
memorat
31 August 2010, 12:58:18
Răspuns #7

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Iar se vorbeste de o incercare de a cumpara autobuze? Era vorba inca de anul trecut de 50 autobuze, initial noi, apoi second si tot asa, dupa care nu s-a mai auzit nimic. Sa speram ca se va face ceva in sensul asta. Ar fi bune ceva autobuze noi. Deja si o parte din MAN-uri, numai autobuze ecologice nu sunt. Asta se poate vedea la plecarea din statii sau de la semafor, cand scot un fum dens
memorat
31 August 2010, 17:23:33
Răspuns #8

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Protest la volan, astazi, la Ploiesti

100 de microbuze, autocare si autobuze au traversat astazi Ploiestiul, de la Cablul Romanesc pana la Gara de Sud. Transportatorii de persoane din tot judetul au organizat in acesta dimineata un miting, acuzand autoritatile ca intentioneaza, cu buna stiinta, sa ii bage in faliment print extinderea traseelor RATP in afara Ploiestiului. In acest fel, transportatorii isi pierd clientii. Mai mult, spun ca este ilegala intentia de a le crea concurenta neloiala, mai ales ca transportatorii prahoveni sunt protejati de un contract incheiat pana in 2013.

Reprezentantii primariei Ploiesti nu au vrut sa comenteze acuzatiile venite din partea transportatorilor prahoveni.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/76270/protest-la-volan-astazi-la-ploiesti
memorat
02 Septembrie 2010, 15:54:16
Răspuns #9

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Primarul Andrei Volosevici sustine achizitionarea catorva zeci de autobuze la RATP Ploiesti. In acest sens, in sedinta de luni consilierii locali vor dezbate caietul de sarcini aferent licitatiei ce va avea loc. Banii ar urma sa fie alocati partial dintr-un credit mai vechi contractat de administratie de la BCR, dar si din bugetul local. Problema este ca reprezentantii PSD in Consiliul Local considera ca alocarea banilor din creditul BCR inseamna deturnare de fonduri, intrucat acest credit a fost contractat pentru infrastructura, nu pentru cumpararea de mijloace de transport.
 Sursa : www.ziarulprahova.ro
memorat
06 Septembrie 2010, 13:24:33
Răspuns #10

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Traseul 445 isi va relua ruta initiala, o data cu inceperea noului an scolar

Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti anunta ca, incepand cu data de 13.09.2010, o data cu inceperea noului an scolar, traseul 445 isi va relua ruta initiala, respectiv Gara de Sud – Ploiesti Triaj si retur.

Traseul va circula, de luni pana vineri, dupa urmatorul program:

plecari de la Gara de Sud, la orele: 06.45, 12.30, 14.00, 16.00, 20.00, 22.00.
plecari de la Ploiesti Triaj, la orele: 06.15, 11.30, 13.00, 14.30, 16.30, 20.30, 22.30.
Calatorii abonati ai traseului 445 beneficiaza de tronson comun cu traseele urbane regulate, astfel:

- cu traseul 1/21: ambele sensuri, intre Galeriile Comerciale / Hale Coreco – Bariera Bucuresti;
- cu traseul 30: ambele sensuri, intre Galeriile Comerciale /Hale Coreco – UPG;
- cu traseul 32: ambele sensuri, intre Hale Catedrala – Bariera Bucuresti;
- cu traseul 2 barat: ambele sensuri, intre CN Mihai Viteazul/str. Jurnalist Gabi Dobre – UPG;
- cu traseul 2: ambele sensuri, intre CN Mihai Viteazul/str. Jurnalist Gabi Dobre – Gara de Sud;
- cu traseul 44/202: ambele sensuri, Galeriile Comerciale / Hale Coreco – Gara de Sud;

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/76590/traseul-445-isi-va-relua-ruta-initiala-o-data-cu-inceperea-noului-an-scolar
memorat
06 Septembrie 2010, 21:31:12
Răspuns #11

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Primaria municipiului Ploiesti anunta ca, incepand cu data de 07.09.2010, pe strada Gageni, pe tronsonul cuprins intre str. Tabla Butii si Spitalul Judetean, vor demara lucrari de reparatii carosabil. Lucrarile se vor desfasura sub trafic, pe ambele sensuri de circulatie.

De asemenea, tot de maine, vor demara lucrari de reparatii carosabil pe strada Gh. Gr. Cantacuzino, pe tronsonul cuprins intre sens giratoriu Biserica Sfintii Imparati "Constantin si Elena" – str. Podul Inalt, astfel:

- 07.09.2010, ora 06.00 - 08.09.2010, ora 05.00, circulatia rutiera va fi inchisa pe strada Gh. Gr. Cantacuzino, pe tronsonul cuprins intre str. Tache Ionescu – str. Logofat Tautu. Circulatia autovehiculelor pe sensul spre Vest se va desfasura pe str. Vlad Tepes, Tudor Vladimirescu, Popa Farcas, Gh. Gr. Cantacuzino.

- 08.09.2010, ora 09.00, circulatia rutiera va fi inchisa pe strada I.L. Caragiale, pe tronsonul cuprins intre str. Lobacevschi – str. Vlad Tepes. Traficul va fi deviat pe strada Lobacevschi.

- 09.09.2010, lucrarile de reparatii carosabil vor continua pe str. Gh. Gr. Cantacuzino, pe tronsonul cuprins intre str. Logofat Tautu – str. Podul Inalt, pe ambele sensuri de circulatie. Acestea se vor desfasura sub trafic.

SC Cast SRL efectueaza lucrarile, iar termenul de executie este de 5 zile.

In perioada 07.09.2010, ora 06.00 - 08.09.2010, ora 05.00, pe durata lucrarilor pe str. Gh. Gr. Cantacuzino, mijloacele de transport in comun vor circula, pe sensul spre Vest, astfel:

- traseele 22, 35 barat, 39 barat, 44 si 202 vor parcurge traseu normal pana la sensul giratoriu situat la intersectia str. Vlad Tepes – Cantacuzino, apoi vor circula inainte pe str. Vlad Tepes, Dr. Tudor Vladimirescu, Popa Farcas, Gh. Gr. Cantacuzino si apoi traseu normal;

- traseele 44 barat si 48 vor parcurge traseu normal pana la Piata Victoriei, apoi vor circula pe str. Jurnalist Gabi Dobre, C.T. Grigorescu, Kutuzov, Marasesti, Lobacevshi, Tudor Vladimirescu, Popa Farcas, Gh. Gr. Cantacuzino si apoi traseu normal.

- traseul 713 va circula de la FAREDO, dreapta pe str. Rudului, Marasesti, Lobacevschi, Tudor Vladimirerscu, Popa Farcas, Gh. Gr. Cantacuzino si apoi traseul normal.

In perioada mentionata statia Logofat Tautu va fi desfiintata, iar statia Popa Farcas se va efectua pe str. Popa Farcas, inainte de iesirea in str. Cantacuzino.
 Sursa : www.ziarulprahova.ro
memorat
06 Septembrie 2010, 21:44:23
Răspuns #12

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Licitaţia organizată pentru achiziţionarea de autobuze şi troleibuze de către Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti este una ”dedicată” susţine senatorul PSD de Valea Slănicului, Iulian Bădescu. Parlamentarul a trimis, azi, o adresă către Primăria Ploieşti şi Consiliul Local (CL) referitoare la proiectul de hotărâre privind această licitaţie aflat pe ordinea de zi a şedinţei extraordinare de CL în care semnalează o serie de probleme care apar în caietul de sarcini. ”Modul în care au fost structurate cerinţele în caietul de sarcini restrânge posibilităţile de ofertare la, foarte probabil, un ofertant pre-agreat. Argumentul în favoarea unei astfel de afirmaţii este acela că, dincolo de cerinţele tehnice conforme unor anumite standarde (europene, de siguranţă, de poluare etc), există strecurate o serie de amănunte, cel puţin suspecte”, se arată în adresa trimisă de senatorul social-democrat. Senatorul PSD a subliniat existenţa unor cerinţe... suspecte în ceea ce priveşte parbrizele, motoarele şi reglarea poziţiei volanului autobuzelor pe care municipalitatea intenţionează să le achiziţioneze. ”Parbriz divizat în două bucăţi. Parbrizul, luneta, geamurile laterale montate prin lipire. O astfel de prevedere face ca automat să iasă din discuţie modele de autobuze care au geamurile montate cu ajutorul chederelor. O atare condiţie exclude din start un autobuz ultraperformant, fiabil, economic, rezonabil la preţ, dacă fabricantul său nu a avut inspiraţia de a lipi geamurile, dar califică un autobuz inferior, dar care are geamurile lipite”, explică, în adresa trimisă autorităţilor, senatorul Iulian Bădescu. Potrivit parlamentarului PSD, un participant ”serios” la licitaţie, care vine cu o ofertă avantajoasă, poate fi descalificat, în detrimentul altuia, pe alte criterii decât cele legale, în condiţiile impuse prin caietul de sarcini.
Afirmând că, din punctul său de vedere, în acest caz este vorba despre o ”licitaţie dedicată”, Iulian Bădescu a solicitat consilierilor locali analizarea aspectelor expuse şi votarea proiectului de hotărâre ”aşa cum vă dictează conştiinţa şi, mai ales, interesul ploieştenilor, împiedicând cheltuirea banului public pe criterii clientelare”.

Proiectul de hotărâre a trecut la vot fără niciun fel de comentarii din partea consilierilor locali, singurii care s-au împotrivit ori s-au abţinut fiind reprezentanţii PSD în CL.
 Sursa : www.republicanul.ro
memorat
06 Septembrie 2010, 21:59:53
Răspuns #13

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Pentru că la ora 16.00, Consiliul Local Ploieşti se intruneşte să discute achiziţia a 27 de autobuze noi la preţul de 230.000 de euro bucata, PH-online.ro vine în ajutorul consilierilor locali şi prezintă câteva astfel de achiziţii, făcute de alte primării din ţară.

 Primăria TimiÅŸoara a cumpărat 30 de autobuze Mercedes 11 milioane de euro. PreÅ£ per bucată: 366.000 de euro. PreÅ£ul este mare pentru că autobuzele au fost cumpărate în leasing, sunt mari (au burduf ÅŸi câte 140 de locuri) ÅŸi sunt dotate cu podea joasă, rampe pentru persoane cu handicap ÅŸi instalaÅ£ii de aer condiÅ£ionat.

 Primăria IaÅŸi vrea să cumpere 50 de autobuze româneÅŸti, produse de Dipety MoineÅŸti, judeÅ£ul Bacău, pe ÅŸasiuri de Man: capacitate de 86 de persoane, aer conditiona. PreÅ£ maxim - 160.000 de euro.

 Primăria ConstanÅ£a a cumpărat anul trecut 65 de autobuze noi Mercedes, dintre care 50 mari, la preÅ£ul de 230.000 euro, ÅŸi 15 mici, la 170 de mii de euro bucata. Autobuzele nu au aer condiÅ£ionat, ci câte 4 ventilatoare ÅŸi două trape amplasate în plafon. Lista de dotări mai include motoare Euro 4, podea joasă.

 Primăria Oradea a cumpărat 36 de autobuze noi  mărcile Volvo Alfa Localo ÅŸi Alfa Atomic Iveco Midi, de la Alfa Busz Kereskedelmi LTD, din Ungaria. De la un preÅ£ ofertat de 210.000 euro pe bucată, Primăria Oradea a obÅ£inut un preÅ£ final de 160.000 euro. Autobuzele au podea joasă, rampă mobilă pentru persoanele cu dizabilităţi, instalaÅ£ii de informare pentru călători digital voice, sistem de climatizare HVAC ÅŸi o capacitate de 107 locuri. Cele mici pot transporta 33 de călători.

 Primăria Cluj a cumpărat în 2009 autobuze cu GPS, sistem de numarare a calatorilor, aer conditionat si afisaj electronic, de la firma Magyar Jarmutechnikai, la preÅ£ul final de 188.244 de euro.

 Sursa : www.ph-online.ro
memorat
06 Septembrie 2010, 22:00:44
Răspuns #14

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Mercedes in Constanta?! ???Poate dube! Din cate stiu, Constanta e orasul MAZ-urilor >:(
memorat
07 Septembrie 2010, 09:58:45
Răspuns #15

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
Consilierii locali ploieşteni şi-au dat acordul de principiu, în şedinţa de ieri, pentru achiziţionarea a 50 de autobuze nou-nouţe şi a alocat 54 de milioane de lei pentru achiziţie.

 

Primăria urmează să demareze procedura pentru a cumpăra, prin licitaţie, 50 de autobuze. În şedinţa de ieri a Consiliului Local, aleşii şi-au dat acordul pentru această achiziţie, modificând un proiect mai vechi care permitea cumpărarea a 27 de bucăţi. A apărut şi o prevedere foarte importantă, care spune că pot fi luate doar vehicule nou-nouţe. A fost modificată şi suma alocată, direct proporţional cu ambiţiile, ajungându-se astfel la 54 de milioane de lei, bani care ar trebui, conform estimării, să acopere suma necesară plus taxele. „Un autobuz nou îndeplineşte condiţiile tehnice şi de siguranţă pentru circulaţia pe drumurile publice din România, respectiv toate directivele, regulamentele şi normele elaborate de Curtea Europenă care se referă la autovehicule. În prezent, activitatea de transport regulat în municipiul Ploieşti se realizează în proporţie de circa 76 % cu autobuze. Pentru prestarea unui serviciu public adecvat nivelului comunitar specific pentru această activitate şi conform cerinţelor publicului călător, considerăm ca necesară achiziţionarea acestui număr de 50 de autobuze”, se arată în raportul de specialitate care stă la baza hotărârii de Consiliu Local adoptate ieri. Potrivit aceluiaşi document, semnat de directorul Regiei Autonome de Transport Public, Radu Popescu, în parcul auto se află 186 de autobuze, asigurând, în total, 17.597 de locuri. Durata totală de întrebuinţare a acestor autovehicule este de 2.288,5 de ani, ceea ce înseamnă că vechimea medie a unui autobuz depăşeşte 12 ani. Poate să pară un număr relativ mic, dacă îl comparăm cu vârsta unora dintre vehiculele din parcul auto, câteva dintre ele mai vechi de 30 de ani. Cele mai vechi au fost date în folosinţă în 1975 şi 1976. Mai bine de 100 de autobuze au gradul de uzură calculat de Regie la mai mult de 100%. „Din datele înregistrate, rezultă că uzura medie a parcului de autobuze este de 153,8 %, din care 101 de autobuze au uzură de peste 100%. Vechimea medie a acestor autobuze este de 28,3 ani”, se mai arată în fundamentare.
 Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro
memorat
08 Septembrie 2010, 20:43:45
Răspuns #16

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 101 si 102

In zilele 9 si 10 septembrie 2010, intre orele 8,00-24,00 tramvaiele traseelor 101 si 102 se inlocuiesc cu autobuze pe zona Complex Mestesugaresc – Spitalul Judetean (cu transbordare). Tramvaiele vor circula cu intoarcere prin depou. Masura de mai sus este necesara pentru remedierea caii de rulare a tramvaielor în zona Castor.
Pe sensul Sp. Judetean - Complex Nord, calatorii vor composta bilete de la Complex Mestesugaresc, iar pe sensul Complex Nord – Sp. Judetean, biletele compostate la tramvai sunt valabile si pe autobuz.


R.A.T.P. PLOIESTI
08.09.2010
memorat
09 Septembrie 2010, 17:14:51
Răspuns #17

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
RATP Ploieşti se extinde în Blejoi / Un bilet va costa 1,8 lei

De la 1 octombrie, autobuzele RATP vor circula şi în Blejoi. Acestea vor pleca din staţia Coreco Halele Centrale şi vor avea capăt de linie strada Podului din Blejoi. Un bilet cu o călătorie va costa 1,8 lei, iar un abonament lunar 72 de lei. Elevii vor avea o reducere la abonamente de 50%, subvenţia fiind suportată din bugetul local al comunei Blejoi. „Am făcut acest demers pentru a veni în sprijinul elevilor care fac naveta la Ploieşti. După cinci ani de zile vor avea din nou acces direct în centrul Ploieştiului”, a explicat primarul comunei Blejoi, Adrian Dumitru. Informaţii complete despre staţiile şi orarul noului traseu RATP extins în Blejoi puteţi afla urmărind emisiunea InfoPrahova, difuzată sâmbătă, 18 septembrie, de la ora 12,30, la Alpha TV.

http://www.observatorulph.ro/latest-news/social/ratp-ploiesti-se-extinde-in-blejoi-un-bilet-va-costa-18-lei
memorat
09 Septembrie 2010, 21:45:41
Răspuns #18

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Logo cu scandal: „Proiect Volosevici”, campanie sau promovare?

Logo-urile cu inscripţia „Proiect Volosevici” amplasate pe coşurile de gunoi şi, mai nou, pe troleibuze şi la străzile asfaltate au stârnit controverse în Ploieşti. Consilierii din Opoziţie îl acuză pe primar că-şi promovează numele pe bani publici, în timp ce edilul spune că este o metodă de a puncta realizarea promisiunilor din campanie.

 

Au apărut întâi pe coşurile de gunoi, lângă sigla Ploieştiului şi a operatorului de salubritate, au fost văzute şi prin zonele reabilitate din municipiu, iar în ultima vreme au împânzit cam tot oraşul, odată cu lucrările de asfaltare şi cu achiziţia de troleibuze. Vorbim de logo-urile „Proiect Volosevici”, care l-au băgat pe primarul Ploieştiului din nou în gura Opoziţiei. Consilierii din PSD l-au criticat pentru că, spun ei, îşi promovează numele pe bani publici. „Am observat cu stupoare apariţia acestor logo-uri. După opinia mea, apariţia acestor elemente de publicitate electorală clară este o dovadă că există un plan la nivel central pe care PDL îl pune în practică. PDL ia măsuri la nivelul primăriilor pe care le deţine, dar pe spinarea cetăţenilor. Faptul că primarul simte nevoia să anunţe public că Volosevici cumpără autobuze, Volosevici asfaltează, denotă că această acţiune este pur electorală”, este de părere Ion Eparu, liderul grupului PSD din Consiliul Local. Social-democraţii nu s-au oprit aici cu seria de critici. De notat este însă uşurinţa cu care găsesc argumente, care ne face să ne întrebăm dacă e meritul lor sau e vina puterii. „Este o mare minciună!”, mai spune Ion Eparu despre afişele „Proiect Volosevici”: „Acestea nu sunt «Proiect Volosevici», sunt proiecte ale Consiliului Local. Primarul nu ia nicio măsură singur. Nu face decât să pună în practică lucrurile pe care le votează Consiliul Local”. Ce a declanşat acest atac din partea Opoziţiei? În afară de panourile montate în dreptul străzilor care au intrat în reparaţii, inscripţia „Proiect Volosevici” a apărut şi pe câteva din troleibuzele recent cumpărate. Toate cele 24 de bucăţi vor fi branduite, urmând să poarte sigla RATP, stema Ploieştiului şi logo-ul care a stârnit tot scandalul.

Ceva normal

De cealaltă parte, Andrei Volosevici spune că nu se aştepta ca apariţia celor două cuvinte pe diverse obiecte de pe domeniul public să creeze atât de multe controverse. Edilul consideră acţiunea o metodă transparentă şi elegantă de a puncta realizarea promisiunilor electorale. „Cred că merg pe un model pe care îl consider absolut în regulă. Sunt proiecte pe care eu mi le-am asumat în campania electorală şi mi se pare normal să le arăt. Nu văd care este problema”, ne-a declarat Andrei Volosevici. Conducerea Primăriei Ploieşti a dat asigurări că nu a fost utilizat niciun ban din bugetul local pentru imprimarea acestor mesaje, investiţia fiind asigurată în baza unor sponsorizări. „Nu este pe costul Primăriei, sunt din sponsorizări. Toate troleibuzele noi vor fi branduite cu aceste trei elemente, fără a implica vreun cost din partea Regiei”, ne-a declarat şi directorul RATP, Radu Popescu.

Motiv de bucurie

Fiind vorba de o inscripţie în care apare numele primarului, nu al instituţiei, am dedus că este vorba de o sponsorizare făcută pentru persoana Volosevici, nu neapărat pentru primarul Volosevici. Luând în calcul precedentele create în ultimii doi ani, putem considera, mergând pe acest raţionament, că urbea are privilegiul de a fi condusă de una dintre cele mai sponsorizate persoane fizice din România. Ceea ce ar trebui să fie un lucru bun, nu? Însă nu răspunde în totalitate la nemulţumirile formulate de Opoziţie, care nu trece peste faptul că, deşi inscripţia e făcută din sponsorizări, materia primă - respectiv troleibuzele şi lucrările de asfaltare - vine din bani publici.

http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6455-Logo-cu-scandal-Proiect-Volosevici-campanie-sau-promovare

memorat
10 Septembrie 2010, 09:57:07
Răspuns #19

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Reclama din spate...
memorat