19 Martie 2024, 04:34:44

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 223705 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Septembrie 2015, 19:08:10
Răspuns #540

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pe dreaku din interiorul regiei. N-am eu chef acum, dar daca stau 20 minute sa caut prin forum cate gogoase ai spus pana acum pe aici cred ca strang provizii pentru 5 ani. Tot gogoase sa mananc  dimineata, la pranz si seara.Pana-n 2020, poate 2021.
Fiecare crede ce vrea...iti dai seama ca de la zis pana la facut e cale lunga(mai ales de cand avem primar interimar)...dar asta se vrea ;) Tot asa din ce stiu URAC va fi tinuta doar pentru reparatii ;)
memorat
05 Octombrie 2015, 11:06:23
Răspuns #541

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circulatia tramvaielor pe Pantelimon se va relua in decembrie iar cea de pe Iancului la sfarsitul acestei luni ;)
memorat
09 Octombrie 2015, 11:23:54
Răspuns #542

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se pare ca se vrea revenirea la 34 dupa terminarea lucrarilor de la pasajul Piata Sudului.Din informatiile mele,se pare ca nu se vrea ducerea lui 1 inel pe vacaresti-oltenitei.Motivul cred ca ar fi simplu,il dubleaza pe 11 foarte mult,plus suplimentatul de vagoane.
memorat
21 Octombrie 2015, 17:49:38
Răspuns #543

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Tramvaiele de pe 1 au in geam atat pe fata cat si in spate,foaie pe care scrie "Circula prin Calea Serban Voda".Sa inteleg ca pe viilor nu mai merg? Si unde intorc? Ce stiti?

EDIT: Cica s-ar fi facut nenumarate reclamatii din partea calatorilor cum ca nu stiu,care si cum pleaca de la capat.Intre timp au fost refacute afisajele la mai toate vagoanele cu deja clasicul si binecunoscutul  mesaj "Circula prin Calea Serban Voda" sau "Circula pe Viilor".Deci in timp o sa dispara si acele hartii din geam
memorat
22 Octombrie 2015, 23:49:10
Răspuns #544

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Circulatia tramvaielor pe Pantelimon se va relua in decembrie iar cea de pe Iancului la sfarsitul acestei luni ;)
Slabe sanse sa dea drumul tramvaielor pe Iancului- Delfinului la sfarsitul lunii. Un termen realist ar fi 16/30 Noiembrie. La un momentat se zvonea ca pe Iancului vor circula 14 si 46 iar lucrarile vor continua pe Pantelimon si pe tronsonul spre Ritmului,dar am vazut ca sina noua au sudat-o cu cea veche pe Pantelimon asa ca aceasta mai asteapta. . Cat despre reluarea circulatie spre Granitul mai vorbim la anul pe vremea asta.
memorat
30 Octombrie 2015, 15:52:33
Răspuns #545

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
A inceput sa circule zilele astea o informatie,cum ca,s-ar vrea infiintarea unei retele de troleibuze pe Unirii-Cet Sud Vitan.Acum nu stiu,daca va fi continuarea lui 76 de la Unirii,sau va fi un alt capat,o alta treaba.Posibil sa se faca,dar nu vad altfel decat daca luam fonduri europene pentru ca UE incurajeaza transportul in comun,implicit cel electric....altfel nu vad cum ;)
memorat
04 Noiembrie 2015, 14:50:13
Răspuns #546

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circula niste voci cum ca se pregatesc proteste si la nivel de primaria Capitalei cu privire la situatia dezastruoasa in care se afla RATB-ul si Radetul.
memorat
05 Noiembrie 2015, 11:45:18
Răspuns #547

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lusica, o sa ma obosesc putin sa-ti raspund la ineptiile tale spuse aici pe banda rulanta. Este si unul din motivele pentru care acest forum nu are credibilitate, nu e citit si de fapt este un loc de rabufnire al unor rationamente ce frizeaza ridicolul.

24 Septembrie 2015, 18:40:57Răspuns #536
lusica
Tineti-va bine ...Pmb vrea sa cumpere tramvaie cu 10 milioane euro bucata.

Ai fantezii umede in creier, unde ai vazut tu publicata aceasta intentie in afara de mintea ta ?


05 Octombrie 2015, 11:06:23Răspuns #541
lusica
Circulatia tramvaielor pe Pantelimon se va relua in decembrie iar cea de pe Iancului la sfarsitul acestei luni

Circulatia pe relatia Cimitirul Armenesc - Basarabiei se intentioneaza sa se reia de Ziua Nationala, restul pana la Cora Dumnezeu stie, oricum NU in acest an.

09 Octombrie 2015, 11:23:54Răspuns #542
lusica
Se pare ca se vrea revenirea la 34 dupa terminarea lucrarilor de la pasajul Piata Sudului.Din informatiile mele,se pare ca nu se vrea ducerea lui 1 inel pe vacaresti-oltenitei.Motivul cred ca ar fi simplu,il dubleaza pe 11 foarte mult,plus suplimentatul de vagoane.

Baiatule, tu chiar nu ai ce face decat sa publici ineptii la infinit si sa descretitezi forumul cu idei crete ?
cand crezi tu ca se da in functiune Pasajul de la BIG ? Mai vorbim atunci.

30 Octombrie 2015, 15:52:33Răspuns #545
lusica
A inceput sa circule zilele astea o informatie,cum ca,s-ar vrea infiintarea unei retele de troleibuze pe Unirii-Cet Sud Vitan.Acum nu stiu,daca va fi continuarea lui 76 de la Unirii,sau va fi un alt capat,o alta treaba.Posibil sa se faca,dar nu vad altfel decat daca luam fonduri europene pentru ca UE incurajeaza transportul in comun,implicit cel electric....altfel nu vad cum

Lusica, esti pur si simplu MINCINOS. Esti bolnav, omule.
Unde vezi tu troleu in Piata Unirii ?
Ai habar unde e CET Sud ?
Care continuare a lui 76 ? De cand nu mai circula 76 la Unirii ?
Eu cred ca ai tras ceva pe nas...

VA   CONTINUA  !!!
Lusica, cum te prind cu ineptii pe forum cum te faultez. Macar sa aducem forumul la un nivel acceptabil de discutie.
Pa. Voi revenii.
memorat
05 Noiembrie 2015, 13:11:33
Răspuns #548

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
18 Noiembrie 2015, 15:29:44
Răspuns #549

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se pare ca urata soarta va avea regia...

RATB, vândută pe bucăţi?

Noua organigramă pune bazele fărâmiţării RATB în mai multe societăţi şi privatizării ulterioare a acestora
Mijloacele de transport care funcţionează pe bază de electricitate, precum şi autobuzele, ar urma să fie separate, iar URAC va forma o altă societate
RATB nu are prea multe bunuri în patrimoniu şi nici măcar situaţia parcului sau a stâlpilor nu este certă

Autorităţile iau în calcul fărâmiţarea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), acest lucru fiind discutat deja în cadrul şedinţelor Consiliului de Administraţie al Regiei. Cu capital integral de stat, Regia ar urma să fie împărţită în mai multe societăţi comerciale, în funcţie de obiectul de activitate, cu scopul vădit de diminuare a valorii adăugate a companiei, pentru ca ulterior acestea să fie privatizate, bucată cu bucată, la un preţ mult subevaluat.
Conform unor surse apropiate discuţiilor, miza fărâmiţării RATB şi vânzarea societăţilor nou înfiinţate în urma divizării ar fi bunurile imobiliare pe care aceasta le deţine, clădiri şi terenuri plasate în locuri strategice din Bucureşti.
Însă problema care ar putea fi întâmpinată la momentul eventualei licitaţii, demarată cel mai probabil în urma elaborării unor caiete de sarcini "cu dedicaţie", este legată însă de patrimonul legal al RATB, care este aproape inexistent. De ce? Pentru că majoritatea contractelor pentru achiziţia bunurilor care aparţin Regiei au fost semnate de "municipalitatea Bucureşti, prin RATB", municipalitatea nefiind persoană juridică. Ca atare toate aceste contracte ar putea fi declarate nule la un moment dat.
Dovadă că autorităţile s-au pus cu tunul pe RATB sunt ultimele şedinţe ale Consiliului de Administraţie, în cadrul cărora s-a discutat nu numai despre noua organigramă, ci şi despre demiterea directorilor Regiei în baza acesteia, organigramă care ulterior s-a dovedit a fi greşită.
Urmare a eliberării din funcţie a acestora, cu încălcarea Codului Muncii, foştii directori se vor adresa cu siguranţă justiţiei, având şanse mari să iasă victorioşi. Rezultatul? Regia va fi nevoită să-i reprimească în funcţie şi să le plătească daune pentru pagubele aduse prin demiterea lor ilegală.

Miza fărâmiţării, bunurile imobiliare ale Regiei?

Cum spuneam, surse apropiate discuţiilor ne-au declarat că noua organigramă încurajează fărâmiţarea RATB în mai multe societăţi comerciale, înfiinţate în baza domeniului de activitate. Astfel, mijloacele de transport care funcţionează pe bază de electricitate, precum şi autobuzele, ar urma să fie separate iar URAC - Uzina de Reparaţii "Atelierele Centrale" din cadrul Regiei va putea forma o altă societate comercială, pentru ca în final toate societăţile nou înfiinţate prin fărâmiţarea RATB să fie privatizate.
Stiri similare:
» RATB vrea să majoreze preţurile de calatorie la 1,8 lei
» Sindicaliştii RATB anunță proteste miercuri la sediul instituției
» RATB nu poate fi atinsa de ANAF: Transportul public nu va fi afectat

"Miza fărâmiţării RATB pare să fie legată de bunurile imobiliare pe care aceasta le deţine, clădiri şi terenuri plasate în locuri strategice din Bucureşti", au declarat sursele amintite pentru Curierul Naţional.

Contractele ar putea fi anulate

De fapt, RATB nu are prea multe bunuri în patrimoniu şi nici măcar situaţia parcului sau a stâlpilor nu este certă, pentru că majoritatea contractelor au fost încheiate între "Municipalitatea Bucureşti, prin RATB", ceea ce înseamnă că aceste contracte sunt nule, "Municipalitatea Bucureşti" neavând personalitate juridică.
Pe de altă parte, pierderile RATB nu provin, conform surselor noastre, doar din gafele foştilor directori, unii dintre ei cercetaţi deja penal pentru aceste ilegalităţi, ci şi din gratuităţile pe care CGMB le-ar fi cerut RATB cu ocazia organizării diferitelor evenimente din Capitală.

Directorii RATB, demişi din greşeală?

În şedinţa Consiliului de Administraţie a Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) din data de 9 septembrie, la care nu a participat însă preşedintele acesteia, s-a descoperit că organigrama în baza căreia, la data de 2 septembrie, au fost demişi toţi directorii este greşită, au declarat pentru Curierul Naţional surse apropiate discuţiilor.
Potrivit acestora, demiterea cadrelor de conducere a Regiei s-a făcut cu încălcarea Codului Muncii, ceea ce înseamnă că, în cazul în care directorii demişi se vor adresa Justiţiei, aceştia vor avea câştig de cauză, RATB urmând să fie obligată să repare neajunsurile făcute acestora.
Concursul pentru ocuparea posturilor de directori este planificat a avea loc la începutul săptămânii viitoare, deşi iniţial se stabilise organizarea unui concurs în 30 de zile de la demiterea directorilor.
La data de 2 septembrie, în cadrul şedinţei CA au fost demişi toţi directorii RATB. Valeriu Bunea conduce interimar RATB după ce fostul director general Adrian Câmpurean a demisionat din funcţie, în luna iulie, motivându-şi gestul prin faptul că regia este subfinanţată, având pe 2013 un buget cu 25 la sută mai mic decât cel pe care l-a propus. Bugetul regiei pe 2013 este de 420 de milioane de lei, potrivit reprezentanţilor RATB.

În luna noiembrie a anului trecut, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, i-a solicitat premierului Victor Ponta efectuarea unei anchete de către Corpul de Control al prim-ministrului. În urma verificărilor, Guvernul a anunţat în aprilie că sesizează Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) asupra unor posibile fapte de natură penală identificate în activitatea RATB în perioada 2010-2012, de către Corpul de Control.
În nota de control se arată, printre altele, că reprezentanţii RATB din perioada cercetată au acoperit pierderi de 12,1 milioane lei din fondurile destinate servicului de transport public subvenţionat, prin schimbarea destinaţiei banilor, şi au comis nereguli în atribuirea unor contracte de achiziţii, ceea ce poate întruni elementele constitutive ale infracţiunii de abuz în serviciu contra intereselor publice.


http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2013-09-12/RATB,+vanduta+pe+bucati%3F
memorat
23 Noiembrie 2015, 15:26:46
Răspuns #550

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In ultima sedinta de consiliu general al PMB,s-a respins hotararea privind transformarea regiei in societate comercia

România la raport. Bucureşti vs. Budapesta la transportul în comun

Un oraş are un singur automat de bilete şi un timp de aşteptare în staţie de 10 minute, celălalt are zeci şi un timp de 3 minute.

Bucureştiul şi Budapesta sunt oraşe apropiate din punctul de vedere al numărului de locuitori, dar oferă în schimb experienţe complet diferite în ceea ce priveşte transportul în comun.

În timp ce în Bucureşti sunt 1.000 de autobuze sub administraţia RATB, în Budapesta sunt 1.700 de maşini, administrate de patru operatori. Dacă în Bucureşti timpul de aşteptare me diu este de 10-12 minute, în Budapesta, în staţiile cu trafic intens, pasagerii nu aşteaptă mai mult de trei minute. Dincolo de flota sub dimen sionată, şi lipsa benzilor speciale pentru au tobuze contribuie la timpii mari de aşteptare din Bucureşti. În Budapesta însă există benzi speciale pe partea dreaptă a drumurilor şi în unele cazuri chiar şi pe mijlocul acestora. Mai mult, la vecini există şi benzi speciale comune pentru biciclişti şi autobuze.

În Bucureşti, există un singur automat de cartele de călătorii, la aeroportul Henri Coandă, în Budapesta există o hartă online cu amplasarea a zeci de astfel de dispozitive cu program non-stop.


http://www.zf.ro/companii/romania-la-raport-bucuresti-vs-budapesta-la-transportul-in-comun-14895653
memorat
02 Aprilie 2016, 16:00:22
Răspuns #551

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Viitorul suna bine ...la ratb :)))

Din 2 aprilie, RATB.RO vine cu variantă de mobil ÅŸi cu orar strict de plecare a vehiculelor la capetele de linie,   Vineri, 01 Aprilie 2016

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) anunţă că, începând cu data de 2 aprilie 2016, va lansa varianta de mobil a website-ului RATB, iar publicul călător va avea acces facil la orarul de plecare a vehiculelor de la terminale (capetele de linie) şi la orarul de trecere a vehiculelor prin fiecare staţie, adaptat la condiţiile financiare actuale.

Orarul va putea fi consultat la adresa http://ratb.ro/v_trasee.php, de pe orice echipament mobil (laptop, tabletă sau smartphone) sau de tip PC/ desktop cu conexiune la internet. Aici, călătorii trebuie să îşi aleagă mijlocul/ linia de transport şi apoi să acceseze programul de circulaţie.

 â€žEste încă un pas pe care RATB îl face în sprijinul publicului călător, o facilitate oferită celor care depind foarte mult de timpul petrecut în staÅ£ie ÅŸi în mijloacele de transport în comun. Vor urma ÅŸi alte măsuri care vor crea condiÅ£ii civilizate de transport ÅŸi vor dovedi ataÅŸamentul RATB faţă clienÅ£ii săi”, spune Radu Paul Orzaţă, directorul general al RATB.

Totodată, la terminale vor fi afişate grafice cu orele de plecare a vehiculelor pe trasee care vor fi respectate cu stricteţe, singura condiţie fiind ca vehiculele să nu fie întârziate sau blocate în trafic.

Pentru eficientizarea transportului public, RATB a propus Primăriei Capitalei măsuri pentru crearea unui sistem de circulaţie care să prevadă facilităţi pentru transportul în comun, după cum urmează:

implementarea a 28 de propuneri, cu privire la instituirea de benzi proprii de circulaţie pentru troleibuze şi autobuze;

punerea în aplicare a 15 propuneri referitoare la amplasarea unor semafoare speciale sau modificarea ciclurilor semaforice prin acordarea unor faze separate pentru tramvaie la efectuarea virajelor stânga/dreapta în intersecţii;

extinderea circulaţiei pe străzi organizate cu sensuri unice;

realizarea programului de semaforizare a intersecÅ£iilor ÅŸi acordarea de timpi separaÅ£i, în cadrul ciclurilor, pentru transportul în comun ÅŸi asigurarea  unor sisteme de undă verde.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=566
memorat
26 Decembrie 2016, 17:26:04
Răspuns #552

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Administratia Monumentelor si Patrimoniului Turistic Bucuresti

Incepand de astazi puteti admira prin Capitala doua tramvaie personalizate cu graffiti, acestea facand parte din proiectul "CoolTOURal Bucuresti". Va invitam sa le urmariti si sa calatoriti cu acestea pe traseul tramvaiului 1. #cooltoural #cooltouralbucuresti

https://www.facebook.com/ampt.pmb/?fref=nf&pnref=story
memorat
26 Decembrie 2016, 17:27:50
Răspuns #553

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Si #309 tot de la Victoria care astazi a fost in linia 46 dupa care s-a retras si nu in linia 1 cum era de asteptat.

https://www.youtube.com/watch?v=s7QgxfzFOy0&app=desktop
memorat
27 Decembrie 2016, 16:56:03
Răspuns #554

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":