29 Martie 2024, 03:49:36

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224336 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

04 Martie 2014, 18:40:57
Răspuns #460

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB: 70% din parcul auto are nevoie de reparatii

Aproape trei sferturi dintre mijloacele de transport in comun din Bucuresti au nevoie de reparatii, sustin soferii RATB.
Parcul auto al Regiei Autonome de Transport Bucuresti este format din peste 1.500 de autobuze, troleibuze si tramvaie, insa mai putin de 400 sunt sigure pentru calatori, informeaza Digi 24.
“Starea tehnica a vehiculelor, in momentul de fata, este deteriorata in proportie de 70 la suta din numarul total de vehicule”, afirma Alexandru Mihalache, lider de sindicat.
Citeste si: Metrorex ar putea renunta la cardurile contactless comune cu RATB
Mai mult, pentru ca autovehiculele sa functioneze, soferii sunt nevoiti sa cumpere piese de schimb din banii lor. Angajatii spun ca nu sunt obligati sa cumpere piesele, dar daca nu o fac, tot ei au de suferit. Reprezentantii RATB au spus ca nu au timp sa isi spuna punctul de vedere in legatura cu acest subiect, potrivit sursei citate.
Regia de transport public are datorii la stat de aproape 100 de milioane de euro si nu poate organiza licitatii sa cumpere piese pentru ca Fiscul i-a blocat conturile. Momentan, RATV primeste o subventie din partea Primariei Capitalei.


http://www.mondonews.ro/ratb-70-din-parcul-auto-are-nevoie-de-reparatii/
memorat
06 Martie 2014, 15:00:36
Răspuns #461

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Grevă de avertisment la RATB. Mijloacele de transport nu circulă pe 25, 26 și 27 martie, între 6.30 și 8.30

Se anunţă probleme mari pentru bucureştenii care merg la serviciu sau la şcoală cu mijloacele de transport în comun. Şoferii şi vatmanii anunţă trei zile de grevă de avertisment la sfârşitul lunii. Hotârârea a fost luată după ce astăzi, aproape trei mii de angajaţi ai Regiei şi-au arătat nemulţumirea faţă de salariile mici, spun ei, şi lipsa banilor de reparaţii.
Şoferii au claxonat prelung astăzi de fiecare dată când au trecut prin faţa sediului Regiei de transport în comun. Sunt foarte nemulţumiţi pentru că nu câştigă mai mult de 3.000 de lei. Deşi au salariul de trei ori mai mare decât un profesor sau un medic debutant, de exemplu. Pe ei îi supără însă faptul că directorii RATB au lefuri şi de 12.000 de lei.

La protestul şoferilor s-au alăturat şi angajaţii uzinei care face reparaţiile mijloacelor de transport în comun. Muncitorii spun că trei sferturi dintre autobuze, troleibuze şi tramvaie au probleme tehnice grave, iar Regia nu dă bani pentru reparaţii.

„Vrem să atragem atenția clar că situația este dezastruoasă. Mai ales baza materială, lipsa pieselor de schimb, şi felul în care se gestionează această regie”, spune Marius Bucur, preşedintele Sindicatelui Transportatorilor Liberi din Bucureşti.

Protestul anunţat de şoferi şi vatmani va aduce haosul pe străzile Bucureştiului şi aglomeraţie mare la metrou. În fiecare zi, 700.000 de oameni merg cu mijloacele de transport de suprafaţă.

Regia de transport în comun Bucureşti datorează statului aproape 100 de milioane de euro. Fiscul i-a blocat conturile şi din acest motiv nu poate organiza licitaţii pentru cumpărarea pieselor de schimb. Probleme financiare ale RATB persistă deşi anul acesta Primăria a anunţat că subvenţionează regia cu 115 milioane de euro.


http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Greva+de+avertisment+la+RATB+Mijloacele+de+transport+nu+circula+


Motivul este foarte simplu pentru care s-a ajuns in aceasta situatie si anume se asteapta,se doreste PRIVATIZAREA regiei...Simplu si la obiect !!!
memorat
13 Martie 2014, 16:06:40
Răspuns #462

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum merge RATB în 2014 : Subvenţia de la Primărie e de patru ori mai mare decât ce încasează de la călători

Subvenţia de la bugetul local, a crescut cu 100 de milioane de lei , în acest an. Cu toate acestea, salariaţii RTAB vor intr aîn grevă, pe motiv că nu cresc salariile şi nu există bani pentru reparaţii.
Subvenţia asigurată de Municipiul Bucureşti pentru Regia Locală de Transport este în cuantum de 560 de milioane de lei(circa 135 de milioane de euro), în acest an, cu 100 de milioane de lei mai mult decât în 2013, potrivit directorului Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu.

Subvenţi reprezintă de fapt cea mai mare parte a banilor de care dispune RATB, dat fiind că veniturile sale proprii sunt de 150 de milioane de lei(circa 30 de milioane de euro), cea mai mare parte, din bilete. Bugetul total al RATB pentru acest an este aşadar de 710 milioane de lei(circa 165 de milioane de euro). Această sumă trebuie să acopere costurile cu operarea, salariile şi achiziţia de noi mijloace de transport, „doar tramvaie Bucur, nu troleibuze, nu autobuze”.

Salariaţii RATB au anunţat grevă parţială în 26 şi 27 martie, ca protest la salariile mici şi lipsa pieselor pentru reparaţii. În replică, directorul Dedu, deşi susţine că această problemă cade exclusiv în sarcina conducerii Regiei, spune că banii ar trebui să fie suficienţi, şi că o creştere a veniturilor Regiei trebuie să se facă prin creşterea gradului de colectare a banilor de la populaţie.

Să fim serioşi, li se dă de peste trei ori mai mulţi bani decât fac ei. În cazul în care vor mai mulţi bani, vor să renegocieze contractul colectiv de muncă în sensul acordării de salarii mai mari, pot aduce mai mulţi bani prin creşterea gradului de colectare a banilor din bilete, urmărind validarea a cât mai multor călătorii”, a precizat Dedu. Potrivit informaţiilor de anul trecut, validarea cardurilor de călătorie era făcută doar de circa 60% dintre călători, restul călătorind fraudulos.

Salariul mediu la RATB este în jurul a 4.000 de lei, potrivit informaţiilor oferite de primarul Sorin Oprescu.

Potrivit bugetului pe 2014, bani pentru achiziţii de noi mijloace de transport nu există, mai puţin „câteva milioane de euro” pentru achiziţia de tramvaie noi Bucur. Tramvaiele Bucur sunt un concept local, construite la Atelierele Centrale RATB, şi costă circa 900.000 de euro bucata.

Potrivit oficialului citat, în Primărie, există un proiect de înscriere pe fonduri europene a achiziţiei de mijloace noi de transport. Eset de durată, însă, este puţin probabilă implementarea lui în acest an, şi va funcţiona numai la cumpărarea de mijloace de transport eco. Dimensiunea în bani a proiectului încă nu a fost stabilită.

RATB are 10.000 de salariaţi şi 2.000 de mijloace de transport, tramvaie, troleibuze, autobuze. Deserveşte peste 600.000 de călători, zilnic.

RATB are datorii totale de 443 de milioane de lei, dintre care 221 de milioane de lei restanţe la plata TVA şi 222 de milioane de lei dobânzi şi penalităţi, conform datelor de la ANAF, valabile la 31 decembrie 2013. Regia Autonomă de Transport Bucureşti mai are şi datorii de 23,7 milioane de lei către bugetul asigurărilor sociale, sumă pentru recuperarea căreia s-a declanşat executarea silită. RATB trece pe primul loc în topul datornicilor la bugetul de stat, asta după ce prima poziţie a fost ocupată ani la rând de Compania Naţională a Huilei.


http://www.economica.net/cum-merge-ratb-in-2014---subventia-de-la-primarie-e-de-patru-ori-mai-mare-decat-ce-incaseaza-de-la-calatori_75266.html
memorat
23 Martie 2014, 18:28:37
Răspuns #463

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
INCREDIBIL! S-a intamplat chiar in centrul Bucurestiului! Soferii au facut ochii mari cand au vazut ASTA in trafic:

Un pusti de nici 10 ani a fost surprins in timp ce circula pe tamponul tramvaiului 32, cu o statie inainte de Piata Unirii.Curajos din fire, pustiul nu a avut niciun fel de emotie si s-a urcat pe tamponul tramvaiului la o calatorie plina de adrenalina. A rezistat fara probleme, in timp ce unul dintre prietenii sai il urmarea din tramvai. Acesta i-a facut semn ca este filmat, iar pustiul s-a intors pentru a-i saluta pe paparazzi CANCAN.RO, care erau pe urmele lui. A avut insa mare noroc ca nu s-a intalnit cu niciun echipaj de politie. Ar fi ajuns pe mana parintilor si sigur ar fi trebuit sa plateasca scump pentru nazdravania lui, care l-ar fi putut costa chiar viata.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
23 Martie 2014, 23:36:59
Răspuns #464

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Există sau...exista o regulă conform căreia, orice afrimație de tipul "am văzut vagonul x", fără o fotografie care probează afirmația, va fi şters fără alte explicații!
Pai eu asta fac... CURATENIE! ;D
memorat
24 Martie 2014, 10:35:04
Răspuns #465

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
INCREDIBIL! S-a intamplat chiar in centrul Bucurestiului! Soferii au facut ochii mari cand au vazut ASTA in trafic:
"......"
Pai, eu cand eram copil, faceam asta in fiecare zi.
Pe vremea cand EP/V3A erau in voga, in special pe linia lui 16, de la Lacul Tei spre Pipera.
memorat
24 Martie 2014, 18:08:58
Răspuns #466

George

  • Mesaje postate: 112
Si acum din cauza idiotilor de la Can Can care nu au cenzurat fotografia, un nenea Garcea avid dupa senzational care citeste, se va autoasesiza si va incepe sa caute cine e pustiul ala sii sa ii amendeze parintii, nu de alta, da ca asa isi faca norma.
memorat
24 Martie 2014, 19:48:22
Răspuns #467

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Ce interesant... :o
Idiotii sunt cei de la Can Can ca fac public CE NU TREBUIE SA FACA COPII PE STRADA, nu copii ca isi risca viata si baga pe altii nevinovati la puscarie, nu?
"pozitiva" optica ai!!!  :'(
memorat
28 Martie 2014, 13:28:38
Răspuns #468

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Parcul auto al RATB, redus cu 20% de la 1 aprilie: Nu mai sunt bani de combustibil

Parcul auto al Regiei Autonome de Transport BucureÅŸti (RATB) va fi redus, de la 1 aprilie, cu 20%.

Informaţia potrivit căreia se va reduce parcul de vehicule al RATB aflat în circulaţie a fost confirmată, pentru B365.ro, de Vasile Petrariu, liderul sindicatului reprezentativ din RATB. "A fost o hotărâre a Consiliului de Administraţie, care a decis micşorarea parcului cam cu 20%, ceea ce e foarte mult. S-a transmis la unităţi programul acesta de reducere, pe linie administrativă. Noi nu am fost informaţi în mod special, ci am aflat ulterior. Această decizie a fost luată din motive financiare. Săptămâna viitoare vom discuta şi noi cu conducerea Regiei să vedem exact despre ce este vorba pentru că vom avea probleme cu publicul călător, în contextul în care vehiculele vor veni la un interval mult mai mare decât cel de acum. Această reducere a parcului auto noi o putem traduce, de fapt, printr-o reducere de activitate, cu efecte negative asupra salariaţilor şi a publicului călător", a declarat, pentru B365.ro, Vasile Petrariu, preşedintele executiv al STB-Transloc - sindicatul reprezentativ din RATB.

Potrivit lui Petrariu, până în prezent au fost scoase deja din parcul circulant al RATB circa 150 de autobuze, 53 de tramvaie şi 13 troleibuze. "Acestea au fost reduse din parcul circulant, dar nu din cauza faptului că sunt stricate. Avem şi probleme tehnice, de aprovizionare cu piese şi subansamble, dar am fi putut să menţinem parcul la nivelul acesta, numai că s-a luat această decizie şi nu s-a discutat şi cu noi, cum ar fi fost corect. Trebuia să ni se explice aceste măsuri, pentru că de redus activitatea este foarte simplu. Toată lumea ştie să facă lucrul acesta. Trebuia făcută o analiză şi să vedem exact despre ce este vorba pentru că şi aşa parcul nu a fost dimensionat la necesităţi. Avem linii la care intervalul de succedare este de 30-40 minute, ori cu un asemenea interval de succedare nu ai cum să atragi publicul călător, mai ales în condiţii de vreme rea, şi să mai ai şi pretenţia să şi plătească. Intervalul corect de succedare ar fi de cel mult 10 minute în trafic, nu pe itinerar, pentru că dacă pe itinerar ai 10 minute, în trafic ai mai mult de 15 minute. Se pare că cei din conducere nu prea înţeleg lucrul ăsta dacă au luat o asemenea decizie. Ei au prezentat un plan de dezvoltare a RATB-ului în Consiliul General, care a fost aprobat, iar acum vin cu modificări şi reduc din programul prezentat. E total opus faţă de ce au prezentat", a explicat liderul de sindicat.

Petrariu mai spune că angajaţii Regiei cred că, pe lângă această măsură care va fi aplicată de la 1 aprilie, din vară va fi redus şi mai mult numărul de vehicule al RATB aflat în circulaţie, în contextul în care vara circulă mai puţine vehicule RATB, din cauza scăderii numărului de călători. "Teama noastră e că la reducerea de 20% de acum se va adăuga şi reducerea parcului din vară. Nu cred că se va menţine reducerea asta a parcului şi pe timpul verii. Ne vom trezi la vară că va fi de 30% reducerea, nu de 20%. Săptămâna viitoare vom discuta neapărat cu directorul general ca să ne explice neapărat care a fost politica şi cum s-a ajuns la reducerea asta de parc pentru că nu este normal să tai. Noi avem nişte probleme cu Consiliul de Administraţie pentru că ne-a ignorat şi ne ignoră inclusiv la consultări, ceea ce nu mi se pare normal pentru că totuşi reprezentăm sindicatul reprezentativ din RATB, cu peste 9.500 de angajaţi. Practic, reprezentăm peste 80% din numărul de salariaţi din cadrul acestei Regii. E normal să discutăm şi împreună chiar să şi găsim nişte soluţii, pentru că noi ştim efectiv ce se întâmplă pe teren. La nivel de teorie e una, dar practic e cu totul altceva. Noi lucrăm în traseu, la întreţinerea acestor vehicule şi ştim exact ce avem în teren. Suntem îngrijoraţi de această decizie, mai ales conducătorii de vehicule, pentru că ei vor fi primii care vor prelua nemulţumirile publicului călător şi ei nu au nicio vină pentru că sunt nişte salariaţi care doar îşi fac treaba. Consecinţele ar trebui să le suporte cei care iau deciziile şi nu oamenii noştri, însă, din păcate, în practică, se întâmplă cu totul altfel", a mai spus Vasile Petrariu.

Anunţul privind reducerea parcului de vehicule al RATB din circulaţie a fost făcut în garajele şi depourile Regiei, informează Evz.ro, care adaugă faptul că, în baza Titan, vatmanii au fost chemaţi la o şedinţă, în care s-a discutat această măsură.

Motivul ar fi, conform surselor citate de publicaţie, faptul că nu mai sunt bani pentru combustibil şi pentru întreţinerea tramvaielor, troleelor şi a autobuzelor.

http://www.b365.ro/parcul-auto-al-ratb-redus-cu-16prc-de-la-1-aprilie_205142.html


Fara transport in comun,propun,si asa au cel putin 100 de autobuze trase pe dreapta,mai reduc cu 20% parcul ceea ce este foarte bine...Sa vedeti aglomeratii ce va fi ...
memorat
29 Martie 2014, 14:06:50
Răspuns #469

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
29 Martie 2014, 14:19:55
Răspuns #470

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
29 Martie 2014, 14:32:21
Răspuns #471

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
29 Martie 2014, 14:35:22
Răspuns #472

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB amână decizia privind reducerea parcului auto cu 20%

În urma unor discuţii purtate la nivelul conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), s-a luat decizia amânării măsurii care viza reducerea parcului auto al RATB cu 20%, de la 1 aprilie, cum se anunţase iniţial.
Parcul auto al RATB urma să fie redus, de la 1 aprilie, cu aproximativ 20% (16%, mai precis). Anunţul fusese deja făcut în garajele şi depourile Regiei.

În Baza Titan, de exemplu, vatmanii au fost chemaţi la o şedinţă, în care s-a discutat această măsură.
Motivul, spun surse EVZ, ar fi fost lispa fondurilor pentru combustibil şi pentru întreţinerea tramvaielor, troleibuzelor şi a autobuzelor.

Dacă acest lucru se întâmpla, călătorii erau nevoiţi să aştepte mijloacele de transport zeci de minute în staţiile RATB.


http://www.apropo.ro/news/social/ratb-amana-decizia-privind-reducerea-parcului-auto-cu-20-12350303
memorat
16 Aprilie 2014, 17:22:46
Răspuns #473

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Din toamnă, bucureștenii vor circula cu autobuze electrice

Începând din toamnă Primăria Capitalei va introduce în circulație două autobuze electrice pentru teste.

Potrivit șefului Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu, din această toamnă vor fi introduse pe străzile Bucureștiului autobuze electrice. Municipalitatea se află deja în discuții cu o companie chineză pentru a primi două autobuze electrice spre a fi testate.

"Chinezii au dezvoltat un model foarte eficient de autobuze electrice. Se încarcă câteva ore noaptea și pot circula toată ziua următoare. Sunt și mai scumpe. Au un preț dublu față de celelalte. Noi le vom primi pentru a le testa", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu.

Strategia de circulație a Municipalității își propune să scoată traficul auto din centrul Capitalei și să îl organizeze pe inele de circulație. De asemenea, Municipalitatea intenționează să încurajeze bucureștenii să folosească mijloacele de transport în comun prin prelungirea liniilor de tramvai și introducerea de benzi speciale pentru mijloacele RATB. Mai mult, Primăria Capitalei vrea să construiască aproximativ 3.000 de noi locuri de parcare în zona centrală a orașului.

http://www.b365.ro/doua-autobuze-electr...Qj8lv.dpuf
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
17 Aprilie 2014, 11:27:17
Răspuns #474

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Se introduce o nouă linie de tramvai în Capitală. Va ocoli Parcul Izvor și va merge până la Unirii.

Primăria Capitalei va introduce o nouă linie de tramvai în București pentru a rezolva problema traficului din centrul Capitalei. Noua linie de tramvai va lega strada Vasile Pârvan, unde se încheie prima etapă a Diametralei Buzești-Berzei-Uranus, de Bulevardul Regina Maria. În total, se va instala 1,5 kilometri de cale dublă de tramvai.

"Această nouă linie de tramvai va lega estul și nordul Capitalei de sudul și vestul orașului. Practic va lega Vasile Pârvan de Bulevardul Regina Maria. Acest traseu nou ar rezolva circulația în centru", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Primăria va instala astfel în centrul orașului 1,5 kilometri de cale dublă de tramvai. Pornind de la strada Vasile Pârvan, noua linie va ocoli Parcul Izvor pe strada B. P. Hasdeu și pe strada Izvor și va continua până la Piața Unirii la intersecția cu Bd. Regina Maria. Traseul exact va fi stabilit prin studiul de fezabilitate.

"Dacă o să avem finanțare facem repede studiul de fezabilitate și apoi facem lucrările. Nu e nimic complicat. E vorba doar de 1,5 kilometri de cale dublă", a mai spus Ion Dedu.

Strategia de circulație a Primăriei Capitalei pentru următorii ani vizează reducerea traficului în centrul orașului prin încurajarea utilizării mijloacelor de transport în comun.

Sursa: http://www.b365.ro/se-introduce-o-noua-linie-de-tramvai-in-bucure-ti-traseul-va-ocoli-parcul-izvor-i-traversa-unirii_206313.html
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
17 Aprilie 2014, 12:23:38
Răspuns #475

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ramane de vazut daca va fi prelungit 1-ul adica o "inelara" mai mare in care sa cuprinda si alte zone alte capitalei(cele propuse in articol) sau va fi 21 la Unirii asa cum se auzea odata ca se doreste...
memorat
17 Aprilie 2014, 12:28:20
Răspuns #476

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Sau vor prelungi linia 44 sau 24 pana la Unirii.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
17 Aprilie 2014, 12:33:31
Răspuns #477

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sau vor prelungi linia 44 sau 24 pana la Unirii.
Tot ce este posibil,de s-ar face...ca de la vorbe la fapte e cale lunga...
memorat
05 Mai 2014, 13:10:50
Răspuns #478

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Campanie de control ÅŸi monitorizare a fluxului de călători,   Luni, 05 Mai 2014
 

 
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a început o amplă campanie de control şi monitorizare, în urma căreia doreşte să poată oferi servicii de o mai bună calitate bucureştenilor. Combaterea călătoriilor frauduloase şi monitorizarea fluxului de pasageri pe fiecare traseu este doar un prim pas obligatoriu în obţinerea acestui deziderat.
ÃŽn prima etapă, începând de astăzi, 05.05.2014,  pe liniile de tramvai 14 ÅŸi 40, va fi iniÅ£iat un proiect care vizează implementarea unei modalităţi noi de organizare a activităţii de control a titlurilor de călătorie.
Acesta presupune prezenţa unor reprezentanţi ai corpului de control al Regiei în fiecare vehicul, având rolul de a monitoriza fluxul de călători şi de a oferi informaţii privind validarea titlurilor de călătorie, precum şi verificarea acestora.
Persoanele care nu deţin titlu de transport valabil nu vor putea să-şi continue călătoria şi vor fi îndrumate către punctele de vânzare pentru achiziţionarea unui titlu de transport. De asemenea, acestora li se va prezenta şi opţiunea procurării unui abonament de o zi prin SMS.
Menţionăm că în următoarea etapă, proiectul va fi extins şi pe alte linii de transport public.
Dorim să subliniem că, pe baza datelor relevante privind numărul de călători transportaÅ£i, Regia va obÅ£ine informaÅ£ii reale ÅŸi utile, care să permită o analiză corectă a cererii de transport ÅŸi să ofere posibilitatea adaptării numărului de vehicule  la cererea înregistrată pe fiecare linie, zonă, interval orar.
De aceea, îi rugăm pe călătorii noştri ca în această perioadă să colaboreze cu personalul RATB şi să valideze toate cardurile, indiferent de titlurile de călătorie deţinute.
Sperăm că sprijinul şi înţelegerea bucureştenilor ne vor ajuta în demersul nostru.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=358
memorat
05 Mai 2014, 13:29:16
Răspuns #479

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Campanie de control ÅŸi monitorizare a fluxului de călători,   Luni, 05 Mai 2014
 

 
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a început o amplă campanie de control şi monitorizare, în urma căreia doreşte să poată oferi servicii de o mai bună calitate bucureştenilor. Combaterea călătoriilor frauduloase şi monitorizarea fluxului de pasageri pe fiecare traseu este doar un prim pas obligatoriu în obţinerea acestui deziderat.
ÃŽn prima etapă, începând de astăzi, 05.05.2014,  pe liniile de tramvai 14 ÅŸi 40, va fi iniÅ£iat un proiect care vizează implementarea unei modalităţi noi de organizare a activităţii de control a titlurilor de călătorie.
Acesta presupune prezenţa unor reprezentanţi ai corpului de control al Regiei în fiecare vehicul, având rolul de a monitoriza fluxul de călători şi de a oferi informaţii privind validarea titlurilor de călătorie, precum şi verificarea acestora.
Persoanele care nu deţin titlu de transport valabil nu vor putea să-şi continue călătoria şi vor fi îndrumate către punctele de vânzare pentru achiziţionarea unui titlu de transport. De asemenea, acestora li se va prezenta şi opţiunea procurării unui abonament de o zi prin SMS.
Menţionăm că în următoarea etapă, proiectul va fi extins şi pe alte linii de transport public.
Dorim să subliniem că, pe baza datelor relevante privind numărul de călători transportaÅ£i, Regia va obÅ£ine informaÅ£ii reale ÅŸi utile, care să permită o analiză corectă a cererii de transport ÅŸi să ofere posibilitatea adaptării numărului de vehicule  la cererea înregistrată pe fiecare linie, zonă, interval orar.
De aceea, îi rugăm pe călătorii noştri ca în această perioadă să colaboreze cu personalul RATB şi să valideze toate cardurile, indiferent de titlurile de călătorie deţinute.
Sperăm că sprijinul şi înţelegerea bucureştenilor ne vor ajuta în demersul nostru.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=358
Lusica, se pare ca la urmatoarea abatere vei fi suspendat: de cate ori te rugam sa postezi stirile, informatiile, in topicul adecvat? Vrei sa iti desenam, pictam?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat