28 Martie 2024, 22:34:49

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224271 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Decembrie 2013, 16:11:05
Răspuns #440

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB va avea program special de Sărbători

În perioada Sărbătorilor de iarnă, transportul public de suprafaţă, gestionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti, va funcţiona astfel:
- în zilele de 23, 24, 30 şi 31 decembrie 2013 se menţine în exploatare parcul corespunzător unei zile de lucru;
- în zilele de 25, 26, 27, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 3, 4 şi 5 ianuarie 2014, mijloacele de transport vor circula după un program corespunzător unei zile de weekend.
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), vor funcţiona cele 25 de linii de noapte , precum şi liniile de tramvai 1 şi 41.
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute. De asemenea, pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
Liniile preorăşeneşti vor funcţiona în zilele de 23, 24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, respectiv 3 ianuarie 2014 cu parcul corespunzător unei zile de lucru, iar în zilele de 25, 26, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 4 şi 5 ianuarie 2014, cu parcul adecvat unei zile de sărbătoare.
Stirea aici :http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=333


Apropo,de liniile 1 si 41 cred ca o solutie ar fi ca acestea sa circule noapte de noapte.Si dupa intervalele de 15-20 de minute,ne dam seama ca cele doua linii raman linii de "baza" si cautate,adica cei care le folosesc sunt tot mai multi,nu numai pe timpul zilei ci si noaptea.Stiu ca mi se va spune ca noaptea se fac revizii,dar solutii ar fi si anume sa nu circule un weekend pe timpul noptii,sa se faca reviziile atunci si gata...si la doua,trei saptamani,un weekend revizii...ca nu-i vad rostul sa se faca asa des....
memorat
30 Decembrie 2013, 08:05:57
Răspuns #441

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net

Apropo,de liniile 1 si 41 cred ca o solutie ar fi ca acestea sa circule noapte de noapte.Si dupa intervalele de 15-20 de minute,ne dam seama ca cele doua linii raman linii de "baza" si cautate,adica cei care le folosesc sunt tot mai multi,nu numai pe timpul zilei ci si noaptea.Stiu ca mi se va spune ca noaptea se fac revizii,dar solutii ar fi si anume sa nu circule un weekend pe timpul noptii,sa se faca reviziile atunci si gata...si la doua,trei saptamani,un weekend revizii...ca nu-i vad rostul sa se faca asa des....
Reviziile la linia 1 cand se vor face?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Decembrie 2013, 15:15:26
Răspuns #442

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Reviziile la linia 1 cand se vor face?
Cum am mai spus si mai sus,intr-un wekeend...la 2-3 saptamani...depinde de urgenta...
memorat
14 Ianuarie 2014, 14:33:59
Răspuns #443

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Breaking News !!!

1 Vitan va fi dus prin Marasesti-Filaret,incep lucrarile de modernizare pe Calea Serban Voda(doar acolo).Se pare ca va fi modernizat bulevarul plus vor mai fi demolate cateva case de prin zona care strica bulevardul. In functie de ce bani vor fi vor continua cu Sincaiul,Nerva Traian...
memorat
14 Ianuarie 2014, 14:35:46
Răspuns #444

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Breaking News !!!

1 Vitan va fi dus prin Marasesti-Filaret,incep lucrarile de modernizare pe Calea Serban Voda(doar acolo).Se pare ca va fi modernizat bulevarul plus vor mai fi demolate cateva case de prin zona care strica bulevardul. In functie de ce bani vor fi vor continua cu Sincaiul,Nerva Traian...

Cand se va intampla asta?
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
14 Ianuarie 2014, 14:56:53
Răspuns #445

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cand se va intampla asta?
Cat de curand cred ca urmeaza si comunicatul,deja pe site a fost facuta modificarea traseului dupa cum poti vedea mai jos:

http://www.ratb.ro/v_tramvai.php



memorat
16 Ianuarie 2014, 13:00:56
Răspuns #446

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cat de curand cred ca urmeaza si comunicatul,deja pe site a fost facuta modificarea traseului dupa cum poti vedea mai jos:

http://www.ratb.ro/v_tramvai.php
Situatia persista cu noul traseu afisat,deci chiar au de gand sa-l trimita pe acolo pe 1 si nu este  o eroare de sistem,de site. Ramane de vazut daca-l vor prelungi pe 323 pana la Oc.Goga-Lucian Blaga, sau vor infiinta o linie naveta pe traseul Universitatea Crestina D.Cantemir (capat comun cu 323)-Oc.Goga-Lucian Blaga.
memorat
17 Ianuarie 2014, 13:04:00
Răspuns #447

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cat de curand cred ca urmeaza si comunicatul,deja pe site a fost facuta modificarea traseului dupa cum poti vedea mai jos:

http://www.ratb.ro/v_tramvai.php
Ce-a fost frumos,s-a terminat.De azi 1 apare din nou ca circuland pe Calea Serban Voda,Sincai....
memorat
27 Ianuarie 2014, 11:50:25
Răspuns #448

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi

RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi, conform lui Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei.
Efortul financiar pentru acestea ar fi de cel puţin 60 de milioane de euro, iar bugetul RATB pentru acest an nu a fost încă aprobat însă- deci nu se ştie care sunt sumele de care conducerea Regiei va dispune, informează Economica.net.

„Ar trebui să schimbăm tot parcul de tramvaie ÅŸi cel puÅ£in jumătate din cel de troleibuze”, spune  Ion Dedu, ÅŸeful DirecÅ£iei Transporturi din Primăria Capitalei, care subliniază însă că, la 400 de tramvaie ÅŸi două milioane de euro costul pe tramvai nou, costul calculat de oficialul din Primărie pentru reînnoirea parcului ar fi de circa 800 de milioane de euro.

„"Nici vorbă să putem aloca aproape 900 de milioane de euro pe reînnoirea parcului RATB.O apreciere realistă este că s-ar putea, eventual, să se aloce un buget pentru achiziţia a 50 de tramvaie noi şi 50 de troleibuze”, explică oficialul citat.

Totuşi, suma ce va fi alocată achiziţiilor nici măcar nu se poate estima încă, pentru că perpetua austeritate de la nivelul Consiliului Municipal nu a lăsat aproape deloc locul pentru achiziţii de noi mijloace de transport în ultimii ani.

http://www.b365.ro/ratb-ar-putea-achizitiona-50-de-tramvaie-noi-si-50-de-troleibuze_201469.html


Daca se va ajunge sa se cumpere tramvaie,productia de LF de la uzina URAC va fi stopata si totodata asta inseamna desfiintarea uzineri URAC,cel putin asta se vorbeste ca s-ar urmari...
memorat
27 Ianuarie 2014, 14:35:25
Răspuns #449

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi

RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi, conform lui Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei.
Efortul financiar pentru acestea ar fi de cel puţin 60 de milioane de euro, iar bugetul RATB pentru acest an nu a fost încă aprobat însă- deci nu se ştie care sunt sumele de care conducerea Regiei va dispune, informează Economica.net.

„Ar trebui să schimbăm tot parcul de tramvaie ÅŸi cel puÅ£in jumătate din cel de troleibuze”, spune  Ion Dedu, ÅŸeful DirecÅ£iei Transporturi din Primăria Capitalei, care subliniază însă că, la 400 de tramvaie ÅŸi două milioane de euro costul pe tramvai nou, costul calculat de oficialul din Primărie pentru reînnoirea parcului ar fi de circa 800 de milioane de euro.

„"Nici vorbă să putem aloca aproape 900 de milioane de euro pe reînnoirea parcului RATB.O apreciere realistă este că s-ar putea, eventual, să se aloce un buget pentru achiziţia a 50 de tramvaie noi şi 50 de troleibuze”, explică oficialul citat.

Totuşi, suma ce va fi alocată achiziţiilor nici măcar nu se poate estima încă, pentru că perpetua austeritate de la nivelul Consiliului Municipal nu a lăsat aproape deloc locul pentru achiziţii de noi mijloace de transport în ultimii ani.

http://www.b365.ro/ratb-ar-putea-achizitiona-50-de-tramvaie-noi-si-50-de-troleibuze_201469.html


Daca se va ajunge sa se cumpere tramvaie,productia de LF de la uzina URAC va fi stopata si totodata asta inseamna desfiintarea uzineri URAC,cel putin asta se vorbeste ca s-ar urmari...
Interesanta este si poza pe care cei de la B365.ro au publicato,tramvaiul fiind la capatul tramvaiul 41 de la Piata Presei Libere.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
27 Ianuarie 2014, 15:18:35
Răspuns #450

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Străzile secundare, parcările și stațiile RATB nu au fost deszăpezite încă în București

Deși bulevardele mari ale Capitalei au fost deszăpezite până luni dimineață, zăpada de pe străzile secundare, din parcările publice situate în centrul Capitalei și din stațiile RATB nu a fost înlăturată.
Conform Hotnews.ro, pe majoritatea strazilor secundare din Bucuresti nu s-a intrat nici macar o data cu plugul, iar statiile RATB nu au fost curatate, oamenii coborand din autobuz direct pe strada.

Si parcarile publice din centrul Capitalei sunt inzapezite, in ciuda eforturilor Administratiei Strazilor, precizeaza sursa citata. Si, desi RATB-ul functioneaza bine, sunt si soferi care au ales sa foloseasca masina personala si fiindca nu au unde parca, blocheaza pe prima banda de circulatie si ingreuneaza deplasarea autobuzelor si troleibuzelor.

"Duminica au fost trimisi in teren 104 angajati de la Directia de parcari de la Administratia Strazilor si au deszapezit urmatoarele zone: bd. Expozitiei, Pavilonul H, Piata Victoriei, Cina, Schitu Magureanu, Anghel Saligny, Calea Victoriei. Si luni, 124 de angajati au fost trimisi in teren pentru deszapezire. In prezent, parcarile de pe bd Expozitiei sunt deszapezite 100%, cele de la Pavilionul H, Piata Victoriei, Cina si Anghel Saligny - 40%, iar parcarile de pe Calea Victoriei - 30%. Reamintim ca in fisa postului a angajatului de la parcari nu intra si actiunea de deszapezire", au declarat pentru Hotnews.ro reprezentantii Administratiei Strazilor Bucuresti.

- See more at: http://www.b365.ro/strazile-secundare-parcarile-i-sta-iile-ratb-nu-au-fost-deszapezite-inca-in-bucure-ti_201491.html#sthash.LwPTQ1Tt.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
27 Ianuarie 2014, 15:53:56
Răspuns #451

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi

RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi, conform lui Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei.
Efortul financiar pentru acestea ar fi de cel puţin 60 de milioane de euro, iar bugetul RATB pentru acest an nu a fost încă aprobat însă- deci nu se ştie care sunt sumele de care conducerea Regiei va dispune, informează Economica.net.

„Ar trebui să schimbăm tot parcul de tramvaie ÅŸi cel puÅ£in jumătate din cel de troleibuze”, spune  Ion Dedu, ÅŸeful DirecÅ£iei Transporturi din Primăria Capitalei, care subliniază însă că, la 400 de tramvaie ÅŸi două milioane de euro costul pe tramvai nou, costul calculat de oficialul din Primărie pentru reînnoirea parcului ar fi de circa 800 de milioane de euro.

„"Nici vorbă să putem aloca aproape 900 de milioane de euro pe reînnoirea parcului RATB.O apreciere realistă este că s-ar putea, eventual, să se aloce un buget pentru achiziţia a 50 de tramvaie noi şi 50 de troleibuze”, explică oficialul citat.

Totuşi, suma ce va fi alocată achiziţiilor nici măcar nu se poate estima încă, pentru că perpetua austeritate de la nivelul Consiliului Municipal nu a lăsat aproape deloc locul pentru achiziţii de noi mijloace de transport în ultimii ani.

http://www.b365.ro/ratb-ar-putea-achizitiona-50-de-tramvaie-noi-si-50-de-troleibuze_201469.html


Daca se va ajunge sa se cumpere tramvaie,productia de LF de la uzina URAC va fi stopata si totodata asta inseamna desfiintarea uzineri URAC,cel putin asta se vorbeste ca s-ar urmari...
Personal cred  ca ar trebui sa se mearga in continuare pe productia de la URAC pentru vagoane de tip LF ....
memorat
27 Ianuarie 2014, 19:36:25
Răspuns #452

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Șoferii RATB spun că autobuzele circulă fără anvelope de iarnă

Şoferii RATB spun că maşinile merg cu anvelope de vară prin nămeţi și nu îi amendează nimeni, pentru că s-a făcut blat cu Poliţia, potrivit România TV. În schimb, conducerea Regiei îi contrazice, precizând că maşinile sunt echipate corespunzător pentru iarnă.
Unul dintre şoferii de troleibuz, abordat de jurnaliştii România TV, nu dă doi bani pe maşina lui. Spune că nici măcar nu merită cauciucuri de iarnă.

"La hârburile astea să pun eu cauciucuri? Astea, şi dacă le pune mama cauciucurilor de iarnă, n-au voie pe stradă. Dacă-s defecte?! Dacă le ia careva, nu mai rămân două maşini pe toată strada. Oricum sunt un pericol public! Ăia de sus sunt mână-n mână cu poliţia şi ne lasă-n pace", a spus şoferul de pe troleibuz.

”Toate cauciucurile sunt de vară. Probabil că nu au cauciucuri de iarnă. Nu au bani de materiale, nu au bani de nimic! Nici de piese", a spus și o angajata RATB, de la capătul liniei amenajate în faţa Spitalului Fundeni.

De cealaltă parte, reprezentanţii RATB spun că toate autobuzele sunt dotate corespunzător. "Toate autobuzele şi troleibuzele din parcul circulant al RATB-ului au cauciucuri de iarnă. Achiziţia a început în 2012 şi a continuat în 2013, astfel încât toate vehiculele sunt echipate cu anvelope de iarnă. Se circulă în condiţii de siguranţă, nu sunt în pericol călătorii sau ceilalţi participanţi la trafic", a explicat purtătorul de cuvânt al RATB, Constantin Tobescu.

http://www.b365.ro/oferii-ratb-spun-ca-autobuzele-circula-fara-anvelope-de-iarna_201510.html


In fiecare iarna e aceeasi discutie,tin minte ca si asta-iarna a fost aceeasi discutie,cel putin...Pana la urma au sau nu de iarna,sau de vara?
memorat
27 Ianuarie 2014, 22:19:47
Răspuns #453

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Problemă falsă.
Cel putin in Bucuresti nu este nevoie de anvelope de iarna.
Chiar la ora actuala in Bucuresti este Marea Bălteală.
Iar pe ghiata  nu te prea ajuta anvelopele de iarna.
Iar in Bucuresti in foarte putine zile e ghiata pe carosabil.
memorat
02 Februarie 2014, 12:14:50
Răspuns #454

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
RATB, executat silit de Fisc. Este cel mai mare datornic la bugetul de stat

RATB este pe primul loc în topul datornicilor la bugetul de stat, având datorii totale de 443 de milioane de lei.
Regia datoreaza 221 de milioane de lei restanÅ£e la plata TVA ÅŸi 222 de milioane de lei dobânzi ÅŸi penalităţi, conform datelor de la ANAF, valabile la 31 decembrie 2013. Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti mai are ÅŸi datorii de 23,7 milioane de lei către bugetul asigurărilor sociale, sumă pentru recuperarea căreia s-a declanÅŸat executarea silită, informează Economica.net.Directorul general al RATB, Adrian Câmpurean  ÅŸi-a înaintat demisia la jumătatea anului trecut, motivând că nu are bani suficienÅ£i pentru modernizarea RATB.  După demisia acestuia, primarul Capitalei, Sorin Oprescu a spus că Regia se poare descurca cu ce are ÅŸi că din partea Primăriei, în subordinea căreia se află, nu va primi mai mult.

- See more at: http://www.b365.ro/ratb-executata-silit-de-fisc-este-cel-mai-mare-datornic-la-bugetul-de-stat_201835.html#sthash.XtdXeJRB.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
02 Februarie 2014, 18:07:49
Răspuns #455

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stii ce inseamna asta nu? PRIVATIZAREA REGIEI... care s-ar auzi ca in martie-aprilie s-ar intampla acest lucru...
memorat
08 Februarie 2014, 16:42:37
Răspuns #456

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Situaţie fără precedent! Au dispărut 120 de milioane de euro de la RATB

Regia care asigură transportul suprateran în Capitală este în colaps financiar. Săptămâna viitoare se va înfi inţa o comisie de anchetă. Reprezentanţii Primăriei Capitalei au explicat, pentru EVZ, cum s-a ajuns în această situaţie.

Cu toate că autobuzele sunt pline de călători, se încasează zeci de mii de euro din publicitate şi Municipalitatea subvenţionează transportul cu autobuzul sau tramvaiul cu 440 de milioane de lei anual (55%), RATB este în faliment. Potrivit datelor financiare făcute publice de ANAF, Regia a ajuns să fie cel mai mare datornic la stat: are restanţe de aproximativ 120 de milioane de euro şi este în executare silită.

Mai mult, conturile sunt blocate şi există riscul ca mijloacele de transport să fie trase pe dreapta, pentru că nu mai sunt bani de întreţinere. Edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, dă vina pe cei care au condus Regia în anii trecuţi şi spune că nu mai dă niciun leu până când cineva nu răspunde de banii cheltuiţi aiurea şi pentru neplata datoriilor către ANAF. La Regie are loc, de mai bine de un an, o adevărată bătălie politică între Marian Vanghelie (sectorul 5) şi Robert Negoiţă (sectorul 3) pentru numirea directorilor, după ce USL şi-a împărţit Regiile: PSD - RATB şi PNL- RADET.

Între timp, tot mai multe autobuze Mercedes zac în depouri pentru că nu sunt piese de schimb, de investiţii nici nu se mai pune problema, iar în staţiile RATB vin tot mai puţine maşini. Reprezentanţii Primăriei Capitalei au explicat, pentru EVZ, că săptămâna viitoare vor fi chemaţi şefii Regiei la Consiliul General al Capitalei, pentru a stabili vinovaţii pentru această situaţie.

Cum s-a ajuns în această situaţie

Gratuităţi pe bandă rulantă, salarii grase, achiziţii la suprapreţ şi management
defectuos, acestea sunt principalele cauze care au făcut ca Regia să ajungă în colaps financiar. Astfel, sindicaliştii spun că "situaţia financiară dezastruoasă este cauzată de gratuităţile acordate de Primăria Generală şi de primăriile de sector pentru transportul în comun, dar şi de achiziţiile la supra-preţ a unor piese, care de multe ori nici nu sunt bune pentru repararea mijloacelor de transport".

La rândul său, consilierul Victor Stan (PSD), care este şi lider de sindicat la Regie, spune că furturile interne sunt sunt la ordinea zilei: "Cu complicitatea unor şefi de autobaze şi depouri s-a furat combustibil".

Aleşii generali PDL dau vina pe edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, pentru că nu ar fi plătit toată subvenţia. "Tramvaiele neîntreţinute produc accidente tot mai des. Deşi s-a reînnoit flota de autobuze în perioda 2004-2008, multe stau în garaj din lipsă de piese de schimb", a explicat şi consilierul general Silviu Văduva. În replică, edilul-şef susţine că RATB este "într-o situaţie dificilă pentru că s-au luat bani din salariile oamenilor, cota ce trebuia plătită la ANAF, şi s-au făcut cumpărături aiurea".

Jaf de milioane de euro

Potrivit unui raport întocmit de Corpul de Control al Guvernului, în cadrul Regiei s-au cumpărat, în anii trecuţi, la preţuri exorbitante, piese auto, săpunuri sau cantităţi uriaşe de apă minerală care s-au evaporat ulterior. În plus, şefii RATB ar fi cumpărat pentru membrii Consiliului de administraţie, 6 stilouri cu peniţe de aur şi de platină pe care au cheltuit aproape 2.500 de euro. Guvernul a constatat că ingineriile financiare, făcute de cei care au condus Regia, au păgubit bugetul Primăriei Capitalei cu 7 milioane de euro.

De exemplu, 2,8 milioane de euro au fost folosiţi ca să acopere găurile făcute la cantina RATB şi la casa de odihnă de la Predeal. O miză mult mai mare o are însă contractul pe care RATB l-a încheiat ilegal cu Astravagoane, pentru achiziţia de tramvaie. Potrivit guvernului, s-a decis să se cumpere tramvaie cu 1,6 milioane de euro bucata, deşi Regia fabrică tramvaie la jumătate de preţ. Mai mult, anul trecut s-a descoperit că în Regie se practicau şpăgi de zeci de mii de euro pentru parafarea unor contracte privind casarea unor mijloace de transport în comun. În acest caz, ancheta este în derulare.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/au-disparut-120-de-milioane-de-euro-de-la-ratb-1081260.html#ixzz2sk3EFUda
EVZ.ro
.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
08 Februarie 2014, 17:02:21
Răspuns #457

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Nu este bine ce s-a intamplat cu acei bani.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
08 Februarie 2014, 17:04:11
Răspuns #458

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Din aceasta cauza nu vedem foarte multe autobuze Citaro.
Daca situatia se agraveaza,s-ar putea sa nu mai vedem nici tramvaie Bucur LF.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
08 Februarie 2014, 17:50:29
Răspuns #459

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sa nu se ajunga sa se puna sechestru pe depouri,pentru a se recupera datoria...Aici e problema mare,sunt terenuri in zone centrale...
memorat