29 Martie 2024, 01:04:51

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224310 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

24 Octombrie 2013, 23:11:55
Răspuns #420

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Nu ar fii chiar asa o mare bomba , altfel nu stiu de ce s-a grabit sa puna firele pe Liviu Rebreanu. Totusi nu stiu cum se prezinta linia de tramvai pe portiunea nemodernizata ,erau niste zvonuri cum ca ar bucatii lipsa plus ca linia noua nu prea se ,,pupa ,, cu cea veche.
memorat
25 Octombrie 2013, 12:07:19
Răspuns #421

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se schimbă traseul de circulație a două linii de tramvai și trei rute de autobuze RATB

În vederea executării lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor de pe Şos. Pantelimon, tronsonul cuprins între terminalul “Granitul” şi Bd. Chişinău, începând cu data de 26.10.2013, RATB va reorganiza circulaţia mijloacelor de transport din zonă.
Linia 14 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Piaţa Sf. Vineri'' şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Chişinău, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, până la terminalul ,,Faur Poarta 4''.
Linia 46 va funcţiona pe traseul actual între terminalul ,,Banu Manta'' şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Chişinău, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, până la terminalul ,,Republica''.
Pentru asigurarea unei capacităţi optime de transport pe Şos. Pantelimon, RATB va prelungi traseul liniei navetă 655, astfel încât autobuzele să circule de la terminalul ,,Cora Pantelimon'' pe Şos. Dudeşti - Pantelimon, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Şos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, până la Foişorul de Foc.
Abonamentele eliberate pe liniile 14 şi 46 rămân valabile şi pe linia navetă 655, precum şi pe linia 104 pe tronsonul cuprins între Bd. Chişinău şi terminalul ,,Cora Pantelimon''.
De asemenea, ca urmare a ridicării restricţiei de circulaţie din intersecţia Şos. Gării Căţelu/ Şos.Pantelimon, liniile 102, 104 şi 246 vor reveni pe traseele de bază, astfel:
Linia 102 va funcţiona de la terminalul ,,Cora Pantelimon'', pe Şos. Dudeşti -Pantelimon, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Str. Vergului, urmând apoi traseul actual până la terminalul "Cet Sud".
Linia 104 va funcţiona de la terminalul ,,Cora Pantelimon'', pe Şos. Dudeşti -Pantelimon, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Bd. Pierre de Coubertin, urmând apoi traseul actual până la terminalul " Piaţa Operei".
Linia 246 va reveni pe traseul de bază de la intersecţia Şos. Gării Căţelu/Şos. Dudeşti-Pantelimon, pe Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, până la terminalul ,,Granitul''.


http://www.b365.ro/se-schimba-traseul-de-circula-ie-a-doua-linii-de-tramvai-i-trei-rute-de-autobuze-ratb_196616.html
memorat
26 Octombrie 2013, 11:59:23
Răspuns #422

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De ce posta aceeasi stire in 2 SUBIECTE IDENTICE?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2013, 12:30:21
Răspuns #423

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De ce posta aceeasi stire in 2 SUBIECTE IDENTICE?
Deoarece una este stire preluata,si un altul este comunicat oficial !
memorat
26 Octombrie 2013, 12:42:21
Răspuns #424

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Deoarece una este stire preluata,si un altul este comunicat oficial !
Iar ajungem la discutii interminabile de postat mesaje de dragul de a avea cat mai multe?

Problema cu modificarile de linii va rog sa le postati in subiectul consacrat, inclusiv preluarile de pe b365. Puteti sa le postati pe toate fie adevarul, antena 3, protv si altele...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2013, 13:24:32
Răspuns #425

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Iar ajungem la discutii interminabile de postat mesaje de dragul de a avea cat mai multe?

Problema cu modificarile de linii va rog sa le postati in subiectul consacrat, inclusiv preluarile de pe b365. Puteti sa le postati pe toate fie adevarul, antena 3, protv si altele...
Stirea preluata a aparut inainte de comunicatul oficial...De multe ori se intampla asta si anume ,stirile din surse apar inaintea comunicatului oficial.
memorat
29 Octombrie 2013, 09:34:22
Răspuns #426

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Tocmai acum s-a terminat un reportaj foarte frumos despre soferii RATB cu un sofer de autobuz si o soferita pe  troleibuz.Reportajul a fost facut de cei de la NEATZA CU RAZVAN SI DANI.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
29 Octombrie 2013, 09:35:24
Răspuns #427

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Despre ce era ideea in acel reportaj
memorat
29 Octombrie 2013, 09:54:22
Răspuns #428

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cum este sa fi sofer de RATB,daca trbuie sa ai nervi,despre parcul de autobuze de acum fata de cel din trecut...
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
07 Noiembrie 2013, 14:05:45
Răspuns #429

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am inteles ca numarul celor care folosesc mijloacele de transport in comun este in crestere. Dupa parerea mea va fi in crestere si in urmatoarea perioada deoarece odata cresterea accizei la benzina/motorina toti mai multi vor lasa masinile acasa si le vor folosi doar cand e urgenta. Intrebarea ar fi si logica de altfel este pregatit RATB-ul sa suplimenteze liniile astfel incat sa faca fata ?Si aici vor in special de liniile care deja sunt aglomerate si se circula ca in sardina...
memorat
08 Noiembrie 2013, 14:30:09
Răspuns #430

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
RATB modifică traseul a două linii de autobuz şi desfiinţează alte două linii de transport în comun.
Incepând de sâmbătă, Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) modifică traseul a două linii de autobuz şi desfiinţează alte două linii de transport în comun.
În vederea optimizării transportului public şi corelării capacităţii de transport oferite cu cererea existentă în anumite zone ale Capitalei, începând cu data de 09.11.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza liniile de autobuz 101 şi 149, astfel:

Linia 101 va funcţiona între terminalul ,,Faur'' şi ,,Bucur Obor'' pe următorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postăvarului, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Chişinău, Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Şos. Mihai Bravu, Şos. Colentina cu întoarcere pe Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Bd. Ferdinand, apoi traseul de bază.

Abonamentele eliberate pe linia 101 rămân valabile până la data de 09.12.2013 şi pe liniile 21, 66 şi 143, între Bucur Obor şi Str. Doamna Ghica.

Linia 149 va funcţiona pe un traseu scurtat de la terminalul ,,Piaţa Presei'' pe Şos. Bucureşti Ploieşti până la Complexul Comercial Băneasa.

Abonamentele eliberate pe linia 149 rămân valabile până la data de 09.12.2013 pe linia 304, pe tronsonul comun.

De asemenea, de la aceeaşi dată, liniile 148 şi 254, care înregistrează o solicitare scăzută din partea călătorilor, se desfiinţează.

Desfiinţarea liniei 148 şi scurtarea liniei 149 până la Complex Comercial Băneasa se realizează ca urmare a faptului că acestea au traseu comun în proporţie de 70%. De asemenea, în cartierul Străuleşti, ambele linii funcţioneză în paralel cu linia 112, iar pe Şos. Bucureşti – Ploieşti, cu liniile 131, 301, 304 şi 335.

Măsura de desfiinţare a liniei 254 a fost decisă ca urmare a funcţionării în paralel cu linia 21 în proporţie de 95%. Pe traseul comun, tramvaiele din linia 21 circulă la un interval de succedare de 3-5 min şi asigură o capacitate maximă de transport de 3800 călători/ oră şi sens.

Abonamentele eliberate pe linia 148 rămân valabile până la expirare pe linia 301, pe tronsonul comun, iar cele eliberate pe linia 254 rămân valabile până la expirare pe liniile 21, 66 şi 143, de asemenea pe tronsonul comun.

- See more at: http://www.b365.ro/ratb-modifica-traseul-a-doua-linii-de-autobuz-si-desfiinteaza-alte-doua-linii-de-transport-in-comun_197336.html#sthash.tOCmaBZN.mkBnWwdw.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
12 Noiembrie 2013, 10:41:38
Răspuns #431

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Legea nu este pentru toti? Cine plateste pentru aglomeratia din mijloacele de transport in comun?

Un mijloc de transport in comun al RATB, intr-o zi obisnuita. La prima vdere nimic iesit din comun.
Aglomeratia este foarte des intalnita la orele diminetii atunci cand toata lumea trebuie sa ajunga la serviciu. Numai ca fiecare mijloc de transport in comun are o limita de calatori pe care acesta ii poate transporta in conditii de siguranta.

Astazi avem in materialul nostru, doua cazuri. Primul in care legea trebuie respectata iar in al doilea mai putin,  dupa cum spun revoltati soferii de la firmele private de transport!


http://www.kanald.ro/legea-nu-este-pentru-toti-cine-plateste-pentru-aglomeratia-din-mijloacele-de-transport-in-comun_31426.html


Un articol interesant,aici se vede in ce inghesuiala se circula in mijloacele de transport in comun,si  cei de sus spun ca a scazut nr calatorilor si au mai taiat din ture...Bataie de joc !!!
memorat
14 Noiembrie 2013, 17:08:58
Răspuns #432

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se caută ”manager privat” pentru RATB. 100 de autobuze Mercedes ”trase pe dreapta”

Regia Autonomă de Transport București (RATB) se află într-un ”amplu proces de restructurare”, purtându-se discuții pentru transformarea ei în societate comercială.

În același timp, potrivit unor surse din interiorul companiei, ”s-a schimbat organigrama și se caută manageri profesioniști din mediul privat”. Astfel, ”poate se va schimba situația RATB” și se vor găsi bani pentru investiții.

”În prezent, peste 100 de autobuze Mercedes, din cele 1.000 deținute de RATB, nu mai sunt folosite din cauza lipsei fondurilor pentru reparații. Nu sunt bani. Iar de creșterea subvențiilor nici nu poate fi vorba. Am avut cereri pentru suplimentarea numărului de curse pe unele rute, însă nu le putem onora. Cel puțin, nu în acest moment”, spun aceleași surse.
Altfel, potrivit lor, acciza de 7 eurocenți care va fi introdusă de anul viitor pentru fiecare litru de carburant vândut se va transforma în cheltuieli mari pentru regie. Practic, va fi o creștere de 1,2 milioane de euro a cheltuielilor, echivalentul a șase autobuze noi.

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/mainese-cauta-manager-privat-pentru-ratb-100-de-autobuze-mercedes-trase-pe-dreapta.html

memorat
15 Noiembrie 2013, 00:04:31
Răspuns #433

costy_92

  • Mesaje postate: 8
Nu numai la autobuze este greu si la troleibuze este la fel.
Dar ce te faci cu privatizarea, pe de-o parte este buna dar in cazul angajatilor mai in varsta (ex: tatal meu), nu se prevede un viitor tocmai roz >:( .
Dar se pare ca nu conteaza mult angajatii  :'( :( , pacat pentru ca am stat de vorba cu foarte multi dintre colegii tatalui meu(de la electricieni si mecanici pana la maistri) si pot spune ca sunt cu adevarat profesionisti in ceea ce fac si ca sa intreti un troleibuz este greu daca nu ai mai avut de aface cu ele
memorat
17 Noiembrie 2013, 22:37:01
Răspuns #434

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Si meseria de vatman este dificila, nu numai de sofer pe autobuz sau troleibuz.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
02 Decembrie 2013, 15:53:40
Răspuns #435

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: Prețul biletelor RATB ar putea crește din 2014

Prețul biletelor RATB ar putea crește anul viitor, a declarat luni primarul general Sorin Oprescu, cu prilejul verificării stadiului lucrărilor de realizare a sistemului rutier din zona București-Măgurele.
"La Metrorex deocamdată nu știu, că nu e sub jurisdicția mea, dar la RATB ar fi posibil să crească, dar numai când am convingerea că folosesc banii aceia așa cum trebuie și nu aiurea", a răspuns Oprescu unei întrebări privind o posibilă creștere a prețului biletelor Metrorex și RATB de anul viitor.

În altă ordine de idei, el a spus că RATB este într-o situație dificilă, scrie Agerpres.

"Acolo s-au făcut cheltuieli din acestea cu toptanul și din subvenții și nu au știut anii aceștia care au trecut decât să ceară. Mai avem nevoie de 120 de milioane, mai avem nevoie de 200 de milioane, la un moment dat veniseră cu o cifră aberantă de 900 de milioane de lei (...) m-am trezit cu o chemare a lor, vă rog ajutați-ne, avem nevoie de 60 și ceva de milioane. Pentru ce aveți nevoie de 60 de milioane? Curentul e plătit, motorina e plătită, salariile sunt plătite, care e problema? Au luat din banii de salarii ai oamenilor, mă refer la cota ce trebuie plătită la ANAF, adică nu au plătit-o niciodată și au făcut cumpărături. Să răspundă, e penal. Nu eliberăm niciun fel de ban decât în momentul când am certitudinea că pot să-i și recuperez de undeva", a adăugat edilul general.


http://www.realitatea.net/oprescu-pre-ul-biletelor-ratb-ar-putea-cre-te-din-2014_1330233.html


Sa mareasca tarifele,ca virgula conditiile raman aceleasi....bataie de joc !!!
memorat
13 Decembrie 2013, 14:44:24
Răspuns #436

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cine se luptă pentru conducerea RATB

Regia Autonomă de Transport Bucureşti(RATB) a scos la concurs opt posturi de directori, inclusiv pentru funcţia de director general. În urma primei etape, au fost selectate 23 din cele 25 de persoane înscrise în cursa pentru posturile scoase la concurs în cadrul Regiei. Printre acestea se numără şi actualul director general al instituţiei, care nu şi-a depus dosarul pentru prelungirea mandatului, ci pentru conducerea unui alt departament al Regiei.
Comisia de evaluare/selecție pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul RATB a publicat, joi, rezultatele primei etape a procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul RATB.

În prima etapă au fost selectate următoarele persoane:

I. Funcția de director general:

1. Teodor Alexandru Gavriş - director la SNTFC Călători

2. Aurică Stoica

3. Marcel NicuÅŸor Furdui

4. Marius Decebal Cliseru

5. Sorin Lenus Negru

6. Adrian Mircea Teodorescu (actualul director de Achiziţii şi Marketing de la RATB)

7. Daniel Florentin Doman

II. Funcția de director Financiar-Contabilitate:

1. Doina Gabriela Dumitru

2. Mariana Duţă (actualul director Financiar-Contabilitate)

III. Funcţia de director Mentenanţă şi Administrare Sisteme

1. Adrian Dragnea (actualul director Mentenanţă şi Administrare Sisteme la RATB)

2. Åžtefan Iordache (fost director tehnic RATB)

3. Dorin Ilian Letea (fost ÅŸef Serviciu Achizitii Publice la RATB)

IV. Funcția de director Achiziții și Marketing:

1. Constantin Alecsandrescu

V. Funcția de director Administrativ și Asistență Socială:

1. Ileana Savu (actualul director Administrativ şi Asistenţă Socială la RATB)

VI. Funcția de director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare:

1. Ion Rodeanu (actualul director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare)

2. Florin Popica

3. Teodor Gugiu

VII. Funcția de director Programare și Siguranța Circulației:

1. Marian Bratu

2. Adrian Sorin Mihail (actualul director Programare şi Siguranţa Circulaţiei RATB)

3. Valeriu Bunea (actualul director general al RATB)

VIII. Funcția de director Uzina de Reparații:

1. Cristina Lucia ViÅŸan

2. Åžtefan Corneliu Olteanu

3. Gheorghe Cazan (actualul director al Uzinei de Reparaţii)

În urma primei etape de selecţie au fost respinşi Ion Strimbeanu - candidat pentru funcția de director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare, pentru că nu a prezentat toate documentele solicitate prin anunț - şi Ion Şolea - pretendent la postul de director Programare și Siguranța Circulației, pentru că nu îndeplinește toate condițiile de participare.

Vineri, în intervalul orar 8.00-15.00, s-au putut depune eventuale contestații la proba de selecție a dosarelor, iar luni, 16 decembrie este programată afișarea rezultatului contestațiilor.

"Candidații admişi la prima etapă urmează să susțină proba „Interviu" (etapa a II a) în zilele de 18 și 19 decembrie 2013, începând cu ora 9.00, după cum urmează: în data de 18.12.2013 pentru funcțiile de: Director General, Director Financiar-Contabilitate, Director Mentenanță și Administrare Sisteme, Director Achiziții și Marketing;
în data de 19.12.2013 pentru funcțiile de: Director Administrativ și Asistență Socială, Director Înreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare, Director Programare și Siguranța Circulației, Director Uzina de Reparații.
Interviul va avea loc la sediul Regiei Autonome de Transport București", informează reprezentanţii RATB, în anunţul postat pe site.

În septembrie au fost făcute modificări majore în conducerea RATB, în urma demiterii tuturor directorilor RATB, decizie luată de Consiliul de Administraţie, pe 30 august, după ancheta făcută de Corpul de Control al Guvernului.

- See more at: http://www.b365.ro/cine-se-lupta-pentru-conducerea-ratb_199184.html#sthash.8FywtuL5.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
20 Decembrie 2013, 23:44:44
Răspuns #437

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
RATB va avea program special de Sărbători

În perioada Sărbătorilor de iarnă, transportul public de suprafaţă, gestionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti, va funcţiona astfel:
- în zilele de 23, 24, 30 şi 31 decembrie 2013 se menţine în exploatare parcul corespunzător unei zile de lucru;
- în zilele de 25, 26, 27, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 3, 4 şi 5 ianuarie 2014, mijloacele de transport vor circula după un program corespunzător unei zile de weekend.
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), vor funcţiona cele 25 de linii de noapte , precum şi liniile de tramvai 1 şi 41.
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute. De asemenea, pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
Liniile preorăşeneşti vor funcţiona în zilele de 23, 24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, respectiv 3 ianuarie 2014 cu parcul corespunzător unei zile de lucru, iar în zilele de 25, 26, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 4 şi 5 ianuarie 2014, cu parcul adecvat unei zile de sărbătoare.
Stirea aici :http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=333
 
memorat
23 Decembrie 2013, 13:42:43
Răspuns #438

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Surpriză în autobuzele RATB. Fotografia a devenit viral pe Facebook

Moş Crăciun şi-a luat carnetul de şofer. Dovadă stă fotografia din care se vede că Moşul conduce unul dintre autobuzele RATB.

Moş Crăciun nu doar că a venit mai repede din Laponia, ba chiar are carnet de conducere. Moşul a dat sania cu renii pe un autobuz 311 din Capitală.
Nu mică le-a fost mirarea celor care mergeau cu una dintre maşinile de transport în comun ale RATB când au descoperit că la volan este chiar Moşul. Pe lângă tunica roşie şi barba albă, deasă Moş Crăciun avea şi o pereche de ochelari de soare, scrie libertatea.ro.
Călătorii s-au grăbit să imortalizeze momentul şi au început să facă fotografii pe care le-au urcat rapid pe reţelele de socializare.


http://www.b365.ro/surpriza-in-autobuzele-ratb-fotografia-a-devenit-viral-pe-facebook_199735.html
memorat
24 Decembrie 2013, 13:29:20
Răspuns #439

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Ce i s-a întâmplat unei femei din Bucureşti care nu şi-a plătit amenzile RATB

O femeie din Capitală a primit o surpriză neplăcută în ajun de Crăciun. Ea s-a trezit cu o înştiinţare prin care este anunţată că va fi executată silit din cauză că nu şi-a plătit amenzile, după ce a circulat fără bilet cu RATB-ul.Femeia recunoaşte că a călătorit, de câteva ori, cu autobuzul, fără bilet şi de fiecare dată a fost prinsă de controlori. Prima dată se grăbea.Deşi îşi recunoaşte vina, femeia spune că a doua oară când a fost prinsă fără bilet, chiar nu avea altă soluţie."A treia oară era foarte aglomerat autobuzul. Am rămas în uşa autobuzului şi a fost acces la validator şi nu a fost chip de înţelegere cu controlorii", spune femeia..Iar la jumătate de an de la prima amendă, femeia a primit, prin poştă, vestea că va fi executată silit. Valoarea amenzilor s-a ridicat la 312 lei.Potrivit avocaţilor, tot mai frecvente sunt cazurile în care Fiscul pune proprire pe conturi chiar şi pentru un leu.Potrivit datelor oficiale, în ultimile trei luni, inspectorii de la ANAF au adus în bugetul de stat peste 3 miliarde de lei, bani încasaţi din executări silite.
- See more at: http://www.b365.ro/ce-i-s-a-intamplat-unei-femei-din-bucuresti-care-nu-si-a-platit-amenzile-ratb_199787.html#sthash.KEJA3iVV.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat