29 Martie 2024, 01:00:35

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224307 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

05 Decembrie 2009, 01:05:24
Răspuns #40

zofei.2006

  • Vizitator
Oricum cea facut Protv incearca sa strice imaginea ratb-ului  :'( :'( :'( :'( .
memorat
05 Decembrie 2009, 01:16:21
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oricum cea facut Protv incearca sa strice imaginea ratb-ului  :'( :'( :'( :'( .

Oricum s-a facut cu aprobarea RATB-ului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Decembrie 2009, 01:21:41
Răspuns #42

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
08 Decembrie 2009, 00:56:32
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa inteleg ca tramvaiul ERA DEFECT? S-au doar batuse firma de DEFECT pentru a nu efecta statii pe ACCES. >:( Culmea, tocmai vagonul iesise din depou... si circula catre Bd. 1 Decembrie 1918.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Decembrie 2009, 01:51:40
Răspuns #44

zofei.2006

  • Vizitator
Haideti sa facem fiecare cate o nota catre ratb in care sa cerem sa se pastreze autobuzu #592 pentru viitoru muzeu al RATB-ului .
memorat
25 Decembrie 2009, 01:57:52
Răspuns #45

zofei.2006

  • Vizitator
Sa ne asteptam ca cat de curand sa vedem linia 300 prelungita pana in Laromet sau Strand Straulesti ?
De ce zic acest lucru pe data de 22.12.2009 am vazut un Euro 3 cu afisaj de linia 300 in Laromet cu vreo 5 persoane de la ratb care se ocupau de GPS cred ca erau si de la Thoreb .
memorat
25 Decembrie 2009, 09:30:26
Răspuns #46

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Cred ca da, sunt multe cereri si inclusiv eu am pus mai multe petitii pentru prelungirea acestei linii la Pajura sau Laromet.
memorat
25 Decembrie 2009, 10:44:58
Răspuns #47

V3nt0R

  • Vizitator
Sa ne asteptam ca cat de curand sa vedem linia 300 prelungita pana in Laromet sau Strand Straulesti ?
De ce zic acest lucru pe data de 22.12.2009 am vazut un Euro 3 cu afisaj de linia 300 in Laromet cu vreo 5 persoane de la ratb care se ocupau de GPS cred ca erau si de la Thoreb .

La Strand Straulesti nu prea ar fi bine, pentru ca e un terminal destul de plin si in plus, exista deja intre Laromet si Straulesti 97 si 304.

La Laromet este o idee foarte buna, dubland aglomeratul 20, insa cum pe 300 sunt multe autobuze, si vor fi si mai multe, ma gandesc oare unde or sa stationeze ...
memorat
25 Decembrie 2009, 14:09:48
Răspuns #48

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Un Rocar ramane, la fel si din DAF un model, din cele 2 UDAN nu stiu ce rost ar avea avand in vedere ca sunt DACuri modificate, mai frumos ar fi un DAC original, avem autocarele care sunt relativ originale.
V2Aul 4032 ramane pentru muzeu.
memorat
25 Decembrie 2009, 14:15:59
Răspuns #49

zofei.2006

  • Vizitator
Plus 904 Daf Hess va ramane.
memorat
25 Decembrie 2009, 15:36:24
Răspuns #50

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Plus 904 Daf Hess va ramane.
Dupa ce va fi casat, voi avea grija sa pastrez de la acesta placa VIN.  :D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Decembrie 2009, 16:58:48
Răspuns #51

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Dupa ce va fi casat, voi avea grija sa pastrez de la acesta placa VIN.  :D :D

Daca se investeste o suma impresionanta in restaurarea unor vehicule (EP, DAC 117) nu vad de ce nu am investii o suma modica doar pentru o cosmetizare de rutina a lui HESS. Mai tare e ca in ritmul actual daca tot ce ramane pentru muzeu se duce in Dudesti o sa fie tot depoul acela un muzeu  :D
memorat
13 Ianuarie 2010, 17:33:59
Răspuns #52

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
    Garnituri sina tramvai




Procedură aplicată: Licitatie

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Marţi, 26 Ianuarie 2010 9:30

Dată selecţionare: Marţi, 26 Ianuarie 2010 10:00

Cod CPSA: 44425300-1

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
13 Ianuarie 2010, 17:34:49
Răspuns #53

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Inca o incercare de a vinde autobuzele din parcul rece al Depoului "Nitu Vasile"

Vanzare autobuze


Procedură aplicată: Cerere de oferta

Criteriu de selecţionare: Cel mai mic pret

Dată limită: Vineri, 22 Ianuarie 2010 9:00

Dată selecţionare: Vineri, 22 Ianuarie 2010 10:00



Telefon: Persoana de contact BRM: George Alangiu, tel: 021.3161759


Ps:Doreste cineva osii de tramvai??


Osii tramvai


Procedură aplicată: Negociere cu anunt de participare

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Luni, 18 Ianuarie 2010 9:30

Dată selecţionare: Luni, 18 Ianuarie 2010 10:00

Cod CPSA: 35231400-6

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
13 Ianuarie 2010, 20:44:19
Răspuns #54

zofei.2006

  • Vizitator
Din nou RATB vrea sa vada cati calatori folosesc linia 131, au introduse masinile din seria 46xx de la Autobaza Nordului.
Pintre acestea am remarcat astazi:
#4600 titulara in linia 205;
#4607 titulara in linia 331.
memorat
14 Ianuarie 2010, 17:15:32
Răspuns #55

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Anunturi de mediu  

Joi, 14 Ianuarie 2010


REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI, titular al proiectului Modernizarea liniei de tramvai pe B-dul Camil Ressu de la str. Ramnicu Valcea la str. Fizicienilor, anunţă publicul interesat asupra parcurgerii etapei de luare a deciziei privind etapa de incadrare. Pentru proiectul mentionat, nu este necesara efectuarea evaluarii impactului asupra mediului - se aplica procedura simplificata de avizare pentru obtinerea Acordului de Mediu.Informaţiile privind potenţialul impact al proiectului asupra factorilor de mediu pot fi consultate la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti, în zilele de Luni - Joi, între orele 9 - 11.Observaţiile publicului se primesc zilnic, la sediul Agenţiei Pentru Protecţie a Mediului Bucureşti, Aleea Lacul Morii nr.1 sector 6, in 10 zile lucratoare de la aparitia prezentului anunt.


REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI, titular al proiectului Modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, anunţă publicul interesat asupra parcurgerii etapei de luare a deciziei privind etapa de incadrare. Pentru proiectul mentionat, nu este necesara efectuarea evaluarii impactului asupra mediului - se aplica procedura simplificata de avizare pentru obtinerea Acordului de Mediu.nformaţiile privind potenţialul impact al proiectului asupra factorilor de mediu pot fi consultate la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti, în zilele de Luni - Joi, între orele 9 - 11.Observaţiile publicului se primesc zilnic, la sediul Agenţiei Pentru Protecţie a Mediului Bucureşti, Aleea Lacul Morii nr.1 sector 6, in 10 zile lucratoare de la aparitia prezentului anunt.

www.ratb.ro
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
22 Ianuarie 2010, 01:26:28
Răspuns #56

zofei.2006

  • Vizitator
Reporterul Click! a prins 3 călători fără bilet



"Biletul la control, vă rog! Cum, nu aveţi? Păi, atunci, nu-i bine, că trebuie să vă amendez! Aşa scrie la regulament!". Sunt cuvintele pe care le-am repetat de trei ori în ziua în care am făcut-o pe controlorul de ocazie al RATB.

Experienţa pe care am trăit-o zilele trecute, când am însoţit pe teren, din postura angajatului pentru o zi, o echipă de controlori RATB, a început la primele ore ale dimineţii. Atunci am spus "prezent" în biroul directorului care urma să mă trimită în teren să fiu, pentru o zi, "naş pe autobuz".

Înarmaţi cu procese verbale de contravenţie şi cu aparate portabile de control carduri, eu şi cei trei controlori, Păun Aristide (36 ani), Relu Alexandru (42 ani) şi ZenaidaVasilciuc (49 ani), am plecat, de la Depoul Victoriei, la vânătoare de călători fără bilet.



Primul autobuz în care ne urcăm, chiar din staţia din vecinătatea Guvernului, este 783. În maşină, mai puţin de zece, doisprezece călători.

Începem să-i întrebăm de bilete pe fiecare în parte. Nu apuc bine să-mi exercit primul minut din noua mea meserie, că şi dau peste "un clandestin". "Biletul dumneavoastră", îi zic, iar el ridică din umeri: "N-am!".

Mă uit, întrebător la Relu, iar acesta din urmă nu aşteaptă prea mult pentru a interveni. Îl ia la trei păzeşte pe puşti, care tace chitic. Îl muştruluieşte zdravăn, apoi îl lasă să plece.

"Chiar dacă îi prinzi fără bilet, cum s-a întâmplat acum, nu te grăbi să-i amendezi. Le poţi da mai întâi un avertisment", mi-a mărturisit Relu Alexandrescu (42 ani).

Relu mi-a mai spus că în cele opt ore de muncă pe care le efectuează zilnic, un controlor străbate zeci de kilometri cu maşina. "Suntem într-un du-te vino neîntrerupt. Nu prea stăm locului". M-am convins că aşa stau lucrurile.

Am petrecut alături de ei mai bine de două ore, luând la puricat călătorii de pe traseele 783 (P-ţa Victoriei-Romană) şi 300 (Romană-Sala Palatului). În tot acest răstimp, am prins fără bilet trei călători.

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/reporterul-calatori-prins-bilet-fara_0_887911317.html
memorat
25 Ianuarie 2010, 14:23:23
Răspuns #57

zofei.2006

  • Vizitator
                                                            Autobuzul electric e silenÅ£ios, dar scump

Vehiculul cu baterii, testat de RATB, e cu 60.000 € mai «piperat» decât unul pe motorină

                                                           

Muncipalitatea a găsit soluţia pentru a scăpa oraşul de poluare şi a-l introduce, din punctul de vedere al transporturilor, în lumea bună.

RATB pregăteşte achiziţionarea de autovehicule ecologice cu motoare electrice. Pe străzile pline de gropi ale Capitalei a fost deja testat cel mai nou tip de autobuz hibrid, cu o capacitate de 155 de călători.

Specialiştii Primăriei Capitalei analizează la ora actuală eficienţa ecologică a maşinii care a făcut anul trecut 1.300 de km pe linia 381, de la Piaţa Reşiţa la Piaţa Victoriei. Vehiculul ecologic este propulsat de un motor Diesel şi două electrice, ultimele alimentate cu ajutorul bateriilor.

Autobuzul Mercedes Citaro, pe motorină- 198.000 €

                                               

 Mai mult, autobuzul îşi poate recupera energia electrică folosită prin frânare. „Recuperarea parÅ£ială a energiei de frânare reprezintă o sursă importantă de economii, în condiÅ£iile transportului urban de călători, datorită numărului ÅŸi frecvenÅ£ei ridicate a opririlor", ne-a spus purtătorul de cuvânt al RATB Mihai Vlădărău.

«Îşi încarcă bateriile când frânez»

Radu Constantin (40), şofer RATB: „Are un bord mult mai simplu faţă de autobuzele pe care le avem acum. Cu un singur buton închizi şi deschizi uşile. Confortul pentru pasageri este mai mare, iar podeaua mai ridicată. Îşi încarcă bateriile când frânăm. Consumă 44 litri de motorină la 100 km".

«Actualele maşini sunt mai confortabile»

Ion Milea (43), şofer RATB: „Prefer confortul cabinei din autobuzele de acum, simplităţii din maşina pe care am testat-o. Acolo spaţiul era mai mic, nu aveam aer condiţionat. Nu sunt obişnuit cu modul de deplasare. Se conduce greu, chiar dacă autobuzul pe care merg acum consumă mai mult, 47 litri de motorină la 100 km".

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/autobuzul-silentios-electric-scump-dar_0_890311091.html
memorat
26 Ianuarie 2010, 23:57:08
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cat o costa varianta de 12 metri? Raspuns vreo 200.000 Euro. Normal ca varianta de 18 metri e mai scumpa, dar ce sa cerem de la ziaristii de la CLICK. Ma intreb cine a scris acest articol?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Ianuarie 2010, 23:59:29
Răspuns #59

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am fost astazi intamplator cu 2 troleibuze. Un Ikarus (pe linia 90) si un Irisbus (pe linia 70) si cred ca pot afirma ca se observa si la RATB aceeashi chestie ca la Metrorex. Ikarusul mergea fara caldura si jerpelit atat la interior cat si la exterior, iar in Irisbus caldura, toate frumos la locul lor...pacat :( prefer de 100 de ori un Ikarus, mai ales ca am vazut cum se "fuge" cu ele si cum sunt intretinute prin Budapesta 8).

"vlaicuandrei" ne povestesti si noua cum calatorii imping tramvaiele ramase pe separator?  :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat