28 Martie 2024, 11:33:02

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224171 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

10 Mai 2012, 13:38:54
Răspuns #200

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Traficul în zona pasajului Lujerului va fi deblocat în jurul orei 13

Imediat după carambolul celor trei tramvaie de joi dimineață, în jurul orei 07.25, traficul în zonă a fost închis între Drumul Taberei și cartierul Crângași.
Potrivit Realitatea TV, traficul în zona pasajului Lujerului din Sectorul 6 al Capitalei va fi deblocat în jurul orei 13.

Între timp, doi dintre vatmanii implicați în coliziune sunt audiați de anchetatori, al treilea fiind transportat în stare gravă la spital.

De asemenea, numărul victimelor crește de la o oră la alta, în prezent fiind vorba de un număr de aproape 60 de persoane care au avut nevoie de îngrijiri medicale.

Vezi aici care este starea de sănătate a zecilor de victime din carambolul cu tramvaie.

Accidentul de la pasajul Lujerului s-a produs deoarece un tramvai s-a defectat și a rămas blocat pe șine. La scurt timp, un alt tramvai a intrat în acesta, în incident fiind implicat și un al treilea care l-a ciocnit pe al doilea. În urma impactului, două dintre metrourile ușoare de pe linia 41 au sărit de pe șine.

“Astăzi, 10.05.2012, la ora 7.25, în Pasajul Lujerului, trei tramvaie din linia 41 au un fost implicate într-un accident rutier. Evenimentul s-a produs pe sensul spre Piața Presei Libere. Primul tramvai implicat în accident a rămas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, însă al treilea vagon n-a mai reușit să oprească la timp și a lovit cele două tramvaie din față oprite pe linie. În urma impactului, două dintre tramvaie au deraiat, respectiv cel de-al doilea și al treilea”, informează RATB printr-un comunicat.

Conducerea RATB a dispus efectuarea unei anchete interne, iar, în funcție de rezultatele Poliției Rutiere, se vor aplica măsurile legale.

Pentru preluarea călăatorilor de pe traseul liniei 41, Regia a înființat o linie navetă de autobuze care circula între Ghencea și Piața Presei Libere.


http://b365.realitatea.net/news/traficul-in-zona-pasajului-lujerului-va-fi-deblocat-in-jurul-orei-13/


Nici pana la ora asta nu s-a reluat circulatia tramvaielor de pe linia 41 !
memorat
10 Mai 2012, 14:03:36
Răspuns #201

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Conducerea RATB urmareste starea de sanatate a calatorilor accidentati pe traseul liniei 41

 

In dimineata zilei  de 10.05.2012, la scurt timp dupa producerea accidentului de pe traseul liniei 41, conducerea RATB s-a deplasat la Spitalul Universitar, Spitalul Elias si Spitalul Floreasca, pentru a se interesa de starea de sanatate a calatorilor accidentati, asigurandu-i de intreg sprijinul nostru moral si material.

                Conducerea Regiei isi manifesta in continuare interesul in ceea ce priveste evolutia situatiei medicale a calatorilor, prin intermediul medicilor celor trei unitati medicale.

                Mentionam ca cele trei tramvaie implicate in accident corespund din punct de vedere tehnic si a sigurantei circulatiei, avand efectuate, la zi, toate reviziile tehnice specifice.

Conducatorii tramvaielor respective au o vechime in RATB cuprinsa intre 13 si 20 de ani, iar in aceasta perioada nu au inregistrat evenimente majore, ci numai accidente usoare.

In prezent, la nivelul RATB s-a constituit o comisie tehnica pentru stabilirea cauzelor producerii accidentului, iar in functie de rezultatele anchetei RATB si a organelor de cercetare ale Politiei si Procuraturii,  se vor lua masurile legale ce se impun.

Precizam ca, RATB are contracte pentru servicii de asigurare a pasagerilor si a bagajelor.

RATB cere scuze calatorilor pentru acest eveniment nedorit.

La ora 13.15, circulatia tramvaielor de pe linia 41 a fost deblocata.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=233
memorat
10 Mai 2012, 14:13:45
Răspuns #202

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV !

Declaraţia şocantă a unui vatman: "Aceste tramvaie trebuiau casate de 10 ani. Ne obligă să le conducem"

Accidentul din această dimineaţă care a avut loc în Pasajul Lujerului din Capitală, şi în urma căruia 37 de persoane au fost rănite a scos la iveală un adevăr şocant.

Un vatman care lucrează la RATB, dar care a dorit să rămână anonim, ne-a trimis pe site@antena.ro următorul e-mail: "Ce vă pot spune este că mulţi suntem obligaţi de şefi să ieşim pe traseu cu aceste hârburi sub ameninţarea că vom fi daţi afară. Nu riscăm numai viaţa călătorilor, ci şi pe a noastră. Aceste tramvaie trebuiau casate de cel puţin 10 ani!"
Vă reamintim că accidentul s-a produs după ce un prim tramvai s-a defectat în pasaj, iar un altul care circula în spate nu a putut frâna la timp şi s-a produs impactul, ulterior fiind implicate alte două tramvaie care circulau în spate.


http://www.antena3.ro/romania/declaratia-socanta-a-unui-vatman-aceste-tramvaie-trebuiau-casate-de-10-ani-ne-obliga-sa-le-conducem-166483.html#
memorat
10 Mai 2012, 16:23:14
Răspuns #203

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oferta REVOLTĂTOARE pe care RATB le-o face victimelor. Răniţii au încremenit!

Persoanele vătămate în urma acciddentului de tramvai, petrecut astăzi, în Pasajul Lujerului vor primi drept despăgubire abonamente RATB gratuite. Nu, nu este o glumă proastă, ci propunerea unui director RATB, care insensibil la drama trăită vrea să-i „cumpere” pe răniţi cu un simplu document care să-i scutească de plata transportului în comun pe un an.
Andrei Orban a fost rănit la cap în urma coliziunii tramvaielor din Pasajul Lujerului. Tânărul este una dintre victime care va primi un astfel de "cadou".

”În timpul impactului m-am lovit la cap. Apoi îmi amintesc că am fost transportat la Spitalul Universitar la Urgenţă. Aici a venit directorul RATB să ne spună că îi pare rău pentru cele întâmplate. Apoi i-a spus însoÅ£itorului meu că-mi oferă un abonament gratuit pe RATB pentru un an. Omul asta cred că nu realizează prin ce ÅŸocuri am trecut cu toÅ£ii. Mi se pare inadmisibil să spui aÅŸa ceva într-o situaÅ£ie atât de gravă”, ne-a  spus Andrei Orban.


http://www.libertatea.ro/detalii/articol/oferta-revoltatoare-pe-care-ratb-le-o-face-victimelor-ranitii-au-incremenit-393394.html

Bataie de joc ! Sa vedeti procese civile ce vor fi deschise impotriva ratb-ului din partea partilor vatamate...

memorat
10 Mai 2012, 16:52:16
Răspuns #204

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Dosar penal pentru unul din vatmanii din carambolul de tramvaie de la Lujerului

Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 6 a deschis un dosar penal pentru unul din vatmanii implicați în accidentul de joi dimineață de la Pasajul Lujerului.
Este vorba de vatmanul din cel de-al treilea tramvai, care este acuzat de vătămare corporală.

Vatmanul și-a recunoscut vina, scrie b1.ro.

Potrivit Noului Cod Penal, vatmanul poate scăpa nepedepsit dacă nu va exista o plângere penală pe numele lui.

Ceilalți doi vatmani au fost de asemenea audiați și suspuși cercetărilor cu aparatul etilotest, în urma cărora a reieșit că nu consumaseră alcool.

Aproximativ 64 de persoane au fost rănite în carambolul a trei tramvaie în pasajul Lujerului din Capitală; dintre acestea, 37 de persoane au fost transportate la spitalele Floreasca, Elias și Universitar din Capitală, cinci dintre ele prezentând leziuni grave.


http://b365.realitatea.net/news/dosar-penal-pentru-unul-din-vatmanii-din-carambolul-de-tramvaie-de-la-lujerului/
memorat
10 Mai 2012, 17:23:00
Răspuns #205

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Zece ani de metrou uşor în Bucureşti. Linia neagră a tramvaiului 41 şi incidentele care au făcut-o celebră

Linia tramvaiului 41 a fost construită în 1982, însă a devenit prima linie de „metrou uşor” din România pe 21 octombrie 2002, fiind inaugurată sub această titulatură de primarul general al Capitalei de la acea vreme, Traian Băsescu. Tramvaiul 41 leagă cartierul Ghencea de Casa Presei Libere, trecând peste Podul Grant şi prin cartierele Crângaşi şi Drumul Taberei. De-a lungul timpului, acest traseu a avut parte de mai multe accidente sau evenimente spectaculoase.

Linia de tramvai de pe acest traseu este cea mai modernă din Capitală, însă este şi expusă accidentelor, în ciuda măsurilor de protecţie, pentru că tramvaiele 41 circulă cu viteză mai mare decât cele de pe alte linii. Potrivit datelor tehnice, de la lansare, linia 41 are o lungime de 10,8 kilometri şi 15 staţii pe fiecare sens de circulaţie. Viteza medie de rulare a fost anunţată ca fiind de 22 km/oră, faţă de 14 km/oră, viteza medie a unui tramvai obişnuit. Tramvaiele 41 pot atinge însă viteze de 60 de kilometri la oră.

Superstiţioşii ar putea spune că linia lui 41 a debutat cu stângul, în acea zi de 21 octombrie 2002. La doar câteva ore de la inaugurarea oficială, o garnitură 41 a accidentat un copil pe Podul Grant, după ce acesta traversase prin loc nepermis linia, de mână cu mama sa.

Patru zile mai târziu, pe 25 octombrie, două accidente au avut loc în aceeaşi zi. Doi şoferi au fost grav răniţi, după ce au făcut aceeaşi greşeală la câteva ore distanţă: au virat brusc la stânga peste linia de tramvai, fără să se asigure, iar garniturile 41 i-au acroşat.

Linia lui 41 nu a fost lipsită de incidente ieşite din comun.

Cel mai recent incident prin care tramvaiul 41 a intrat în atenţia publică a fost cazul lui Cătălin Nistor, pe care presa l-a poreclit “Înţepătorul din 41”. Pe 5 ianuarie 2012, bărbatul a înţepat mai multe femei care circulau cu acest tramvai, folosind ace sau agrafe de birou, pentru că aşa considera că le atrăgea atenţia. Bărbatul, căsătorit şi cu un loc de muncă stabil, a fost arestat preventiv, după ce una dintre femei a depus plângere la poliţie, cu o săptămână mai târziu, şi a lansat pe internet poza agresorului, făcută de prietenul ei cu telefonul mobil.

Pe 12 iulie 2006, un incident mai puţin obişnuit a avut loc pe linia lui 41, la intersecţia străzilor Braşov cu Timişoara. Un tânăr care a încercat să se sinucidă a rămas blocat în interiorul unui stâlp de susţinere a reţelei electrice. Pompierii au reuşit să-l scoată din tubul de beton doar după ce au turnat pe el o sticlă cu ulei alimentar, pe care au cumpărat-o din apropiere.

Pe 7 martie 2008, nu a murit nimeni pe linia lui 41, însă un şofer a cedat nervos. Exasperat din cauza aglomeraţiei de pe Podul Grant, el s-a urcat cu o maşină de teren Hyundai Santa Fe pe linia de tramvai (ridicată, de tipul celei de tren), însă a rămas blocat între şine. Bărbatul le-a declarat poliţiştilor că se grăbea cu soţia sa la spital.

Seria accidentelor mortale de pe linia lui 41 nu a fost una scurtă.

Pe 17 iunie 2003, un tânăr şi-a pierdut viaţa, după ce a fost lovit de un tramvai 41, pe strada Turda. Tânărul a vrut să traverseze, dar a văzut tramvaiul venind şi s-a răzgândit. El s-a oprit însă în interiorul grilajului de siguranţă, rezemându-se de acesta. În momentul în care tramvaiul a ajuns în dreptul lui, din cauza curenţilor de aer, grilajul a început să se balanseze, iar tânărul a fost accidentat mortal.

Pe 27 iulie 2003, o pensionară de 69 de ani a fost lovită mortal de tramvaiul rapid 41, informează Poliţia Capitalei, în dreptul Pieţei Crângaşi, după ce a traversat pe roşu.

Pe 16 martie 2007, un bărbat de 60 de ani a fost grav rănit după ce a fost acroşat de tramvaiul 41, de pe refugiul din staţie, în zona Pieţei Drumul Taberei.

Pe 20 martie 2008, un tânăr de 30 de ani a murit lovit de un tramvai 41, la ieşirea din pasajul Lujerului, după ce a traversat prin loc nepermis. El se dăduse jos din alt tramvai şi s-a grăbit să traverseze.

Garniturile tramvaiului 41 au deraiat de mai multe ori, iar într-un caz o maşină s-a răsturnat pe această linie.

Pe 3 ianuarie 2008, din cauza condiţiilor de iarnă, un tramvai 41 a deraiat, o roată a garniturii sărind de pe şină, în apropierea Pieţei Moghioroş.

Pe 6 noiembrie 2008, un vagon de tramvai care circula pe linia 41 a sărit de pe şină, la intersecţia dintre străzile Turda cu Ion Mihalache.

Pe 18 ianuarie 2011, o maşină s-a răsturnat cu roţile în sus pe linia lui 41, însă nimeni nu a fost rănit. Accidentul s-a petrecut în jurul prânzului, lângă stadionul Ghencea.

Pe 24 ianuarie 2011, un vagon al tramvaiului 41 a deraiat în zona Pieţei Presei Libere. Cu aproximativ o oră înainte, un cetăţean trăsese semnalul de alarmă în acelaşi vagon, lucru care a provocat blocarea sistemului de frânare al tramvaiului. În consecinţă, se crease o coadă imensă de tramvaie 41 în spatele garniturii blocate.

Datele tehnice ale tramvaiului 41

Tramvaiul 41 se opreşte în 15 staţii, capetele de linie fiind în Ghencea şi în Piaţa Presei Libere. Tramvaiul opreşte pe strada Braşov, la Tricodava, în Drumul taberei, pe bulevardul Timişoara, pe bulevardul Uverturii, pe strada Orşova, pe podul Ciurel, la Piaţa Crângaşi, la pasajul Grant, pe strada Turda, pe bulevardul Ion Mihalache, la mănăstirea Caşin, în Agronomie şi la Piaţa Presei Libere.

În timpul săptămânii, tramvaiul 41 funcţionează de la ora 4.55 la ora 23.30, iar în weekend de la ora 5.00 la ora 23.00.
Parcul de tramvaie al RATB cuprinde 507 garnituri, care circulă pe 241 de kilometri de linie dublă. Un tramvai bucureştean realizează zilnic în medie 207 kilometri, în jur de 900.000 de persoane circulând zilnic cu tramvaiul, conform RATB.

Pe linia lui 41, la data inaugurării, circulau 27 de garnituri de tramvai, de tip V3A modernizat.


http://www.gandul.info/news/zece-ani-de-metrou-usor-in-bucuresti-linia-neagra-a-tramvaiului-41-si-incidentele-care-au-facut-o-celebra-9612853
memorat
10 Mai 2012, 21:45:19
Răspuns #206

Tatra3001

  • Vizitator
JOIA NEAGRĂ Încă un accident de tramvai, în Bucureşti: un copil a fost lovit în plin


Un copil a fost lovit de un tramvai, în jurul orei 19:10, pe Şoseaua Progresului, din Capitală. Tramvaiul circula pe linia 1. Este al doilea accident în care a fost implicat un tramvai, într-o singură zi. Joi dimineaţă, trei tramvaie s-au ciocnit în lanţ, în Pasajul Lujerului, din Capitală. Peste 92 de persoane au fost rănite.
Un copil a fost lovit de un tramvai. S-a întâmplat în zona Progresul, din Capitală.

Potrivit martorilor, de vină ar fi copilul care ar fi traversat strada printr-un loc nepermis, fără să se asigure. Băiatul, în vârstă de 13 ani, venea de la şcoală. Acesta era însoţit de colegii lui.

Reprezentanţii Poliţiei Rutiere, citaţi de MEDIAFAX, spun că victima traversa cu căştile la urechi şi nu a auzit tramvaiul.
El a fost accidentat de partea din faţă dreapta a tramvaiului şi a fost dus la spital de echipajul SMURD sosit la faţa locului.

În urma accidentului, copilul are o fractură la mână şi un hematom la cap.

Acesta este al doilea accident în care a fost implicat un tramvai, într-o singură zi, în Capitală. Joi dimineaţă, trei tramvaie s-au ciocnit în lanţ, în Pasajul Lujerului. Peste 92 de persoane au fost rănite.


http://www.realitatea.net/joia-neagra-inca-un-accident-de-tramvai-in-bucuresti-un-copil-a-fost-lovit-in-plin_941272.html
memorat
12 Mai 2012, 05:30:26
Răspuns #207

Esemina

  • Vizitator
TRAMVAIELE ar putea avea o protecţie automată. Solicitarea vine după accidentul produs pe linia 41


Asociaţia Industriei Feroviare (AIF) solicită Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), dar şi celorlalţi operatori de tramvai din ţară, să evalueze şi să identifice soluţiile pentru introducerea unor sisteme de dispecerat al traficului şi de protecţie automată a tramvaielor.


Potrivit unui comunicat remis vineri MEDIAFAX, AIF cere operatorilor de tramvai şi adoptarea unor proceduri de investigare şi evaluare tehnică a cauzelor incidentelor care să permită eliminarea surselor acestora.

Solicitările vin după accidentul produs joi pe linia 41 din Capitală, în care au fost implicate trei tramvaie. În urma accidentului au fost rănite 92 de persoane, potrivit Brigăzii Rutiere.

"Evenimentul de la Bucureşti ne arată faptul că în condiţiile unui sistem de metrou uşor sau tramvai rapid, vechile proceduri de gestionare a traficului sunt depăşite, iar experienţa reţelelor similare din ţările din vest trebuie importată şi în cazurile din România. Lipsa unui sistem de gestionare a siguranţei traficului a împiedicat până în acest moment RATB să identifice problemele şi respectiv soluţiile de rezolvare a acestora", se mai arată în comunicatul AIF.


În opinia celor de la AIF, accidentul înregistrat de RATB în pasajul Lujerului constituie o provocare pentru creşterea gradului de siguranţă şi crearea premiselor pentru construirea şi dezvoltarea unor reţele de tramvai rapid, modern şi de mare capacitate.


Trei tramvaie ale liniei 41 au fost implicate, joi dimineaţă, într-un accident, în pasajul Lujerului din Capitală, pe sensul spre Piaţa Presei Libere. Potrivit reprezentanţilor RATB, unul dintre tramvaie a rămas defect pe linie, al doilea a oprit la timp în spatele primului, însă cel de-al treilea nu a reuşit să frâneze şi le-a lovit pe celelalte două.

SURSA:realitatea.net

memorat
17 Mai 2012, 13:29:57
Răspuns #208

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
I-a pus cuţitul la gât, în tramvai, în Rahova

Un bucureştean a ameninţat-o cu moartea pe o femeie într-un tramvai în zona Rahova, pentru a-i fura telefonul mobil. O altă bucureşteancă a rămas fără lănţişrul de aur de la gât într-o staţie RATB.
Unul dintre hoţi a fost identificat, în cursul zilei de miercuri, de poliţiştii din cadrul Biroului de Investigaţii Criminale – Secţia 23 Poliţie.

Tânărul, în vârstă de 33 de ani, este cunoscut şi cu alte antecedente penale, susţin oamenii legii.

“În ziua de 15.04.2012, în jurul orei 07:30, în timp ce se afla într-un tramvai pe Calea Rahovei, sectorul 5, prin ameninţarea cu un cuţit, a deposedat o femeie de un telefon mobil”, informează Poliţia Capitalei.

Cercetările sunt continuate de poliţiştii Secţiei 23, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de tâlhărie, cu tânărul S. V. arestat în altă cauză.

Tot ieri, poliţiştii l-au identificat pe un alt bucureştean de 24 de ani care a furat lănţişorul de aur de la gâtul unei femei, într-o staţie RATB.

“La data de 06.05.2012, în timp ce se afla în staţia R.A.T.B. Toporaşi din şos. Giurgiului, sectorul 4, a deposedat o femeie, prin smulgere, de un lănţişor din aur cu medalion. Prejudiciul a fost recuperat şi predat părţii vătămate”, au reţinut poliţiştii Capitalei.

În prezent, cercetările sunt continuate de poliţiştii Secţiei 16, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de tâlhărie, cu tânărul D. M. arestat în altă cauză.


http://b365.realitatea.net/news/i-a-pus-cutitul-la-gat-in-tramvai-in-rahova/
memorat
18 Mai 2012, 14:17:19
Răspuns #209

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Linie specială RATB pentru Noaptea Muzeelor. VEZI TRASEUL

Cu ocazia desfăşurării evenimentului cultural “Noaptea Muzeelor”, în noaptea de 19-20.05.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa o linie specială de autobuze.
Autobuzele vor circula între orele 21.00-04.00, pe următorul traseu: Palatul Parlamentului (Muzeul Naţional de Artă Contemporană), Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Bd. B. P. Hasdeu, Str. Vasile Pârvan, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu (Muzeul Militar Naţional), Str. Baldovin Pârcălabul, Bd. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Bd. Dacia (Muzeul Literaturii), Piaţa Romană, Cal. Dorobanţilor (Muzeul Naţional al Harţilor şi Cărţii Vechi), Bd. Constantin Prezan, Arcul de Triumf, Şos. Kiseleff (Muzeul Naţional de Geologie, Muzeul Grigore Antipa, Muzeul Ţăranului Român), Piaţa Victoriei, Cal. Victoriei (Muzeul Naţional George Enescu, Muzeul Naţional de Artă al României, Muzeul Municipiului şi Muzeul Naţional de Istorie), Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei (Muzeul Bellu) cu întoarcere pe Şos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Parcul Carol (Muzeul Tehnic Naţional) Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. Libertăţii, Cal. 13 Septembrie.

Pe acest traseu, autobuzele vor efectua opriri pe Cal. 13 Septembrie la Muzeul Naţional de Artă Contemporană, pe Str. Mircea Vulcănescu la Muzeul Militar, pe Bd. Dacia la Muzeul Literaturii (situat la intersecţia Bd Dacia/Str. Nicolae Iorga), în staţia Piaţa Romană, aferentă liniilor 79 şi 86, pe Cal. Dorobanţilor în staţia ,,Piaţa Dorobanţilor’’ pentru Muzeul Naţional al Harţilor şi Cărţii Vechi, pe Şos. Kiseleff înainte de intrarea în Piaţa Victoriei pentru Muzeul Naţional de Geologie, Muzeul Grigore Antipa, Muzeul Ţăranului Român, pe Cal. Victoriei înainte de intersecţia cu Str. Gh. Manu pentru Muzeul Naţional George Enescu, în Piaţa Revoluţiei pentru Muzeul Naţional de Artă al Romaniei, precum şi după intersecţiile cu Bd. Regina Elisabeta pentru Muzeul Municipiului şi Str. Lipscani pentru Muzeul Naţional de Istorie, la Piaţa Unirii în staţia ,,Piaţa Unirii 1’’, în Piaţa Eroii Revoluţiei în dreptul Cimitirului Şerban Vodă, iar pe Str. 11 Iunie în staţia Parcul Carol I pentru Muzeul Tehnic Naţional.

În plus, participanţii la eveniment vor putea utiliza, pe tot parcursul nopţii, autobuzele celor 23 linii de noapte, care vor face legătura între Piaţa Unirii şi cartierele bucureştene.

Preţul unei călătorii este 1,3 lei. Accesul în autobuze se face numai pe la uşa din faţă, pe baza cardului de transport sau a documentelor care conferă gratuitate pentru transportul public, conform prevederilor legale în vigoare.


http://b365.realitatea.net/news/linie-speciala-ratb-pentru-noaptea-muzeelor-vezi-traseul/
memorat
18 Mai 2012, 21:10:31
Răspuns #210

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
RATB înfiinţează linii preorăşeneşti spre localităţile Popeşti-Leordeni şi Cornetu
 

Începând din data de 21.05.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa liniile de autobuze 402, 414 şi 407, între Bucureşti şi localităţile Popeşti- Leordeni, respectiv Cornetu.
Autobuzele vor circula pe următoarele trasee:
            Linia 402 va funcÅ£iona între terminalul ,,Romprim’’ ÅŸi localitatea PopeÅŸti-Leordeni, pe Åžos. OlteniÅ£ei, Drumul NaÅ£ional 4, cu întoarcere la terminalul ,,Danubiana’’.
            Linia 414 va funcÅ£iona între terminalul ,,Romprim’’ ÅŸi localitatea PopeÅŸti-Leordeni, pe Åžos. OlteniÅ£ei, Str. Leordeni, Åžoseaua de Centura, pană la terminalul Glincarn.
            Linia 407 va funcÅ£iona intre terminalul ,,Depoul Alexandria’’ ÅŸi localitatea Cornetu, pe Åžos. Alexandriei, Drumul National 6 ÅŸi Str. Garoafei.
Înfiinţarea acestor trasee s-a realizat în urma unor contracte de transport încheiate între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăriile din localităţile Popeşti-Leordeni şi Cornetu.
Precizăm că, activitatea de transport public pe liniile preorăşeneşti dintre Municipiul Bucureşti şi localităţile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti, prin care îşi asumă responsabilitatea susţinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei şi onorării obligaţiilor de plată revenite prin contract
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
19 Mai 2012, 19:36:31
Răspuns #211

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Si este vreo linie pe care Autobaza Ferentari, sa o deserveasca?
memorat
22 Mai 2012, 15:32:42
Răspuns #212

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
VIDEO care te bagă în perfuzii! Cea mai penală călătoare din tramvai! Femeia asta fără bilet dar tare în gură l-a făcut pe vatman să se dea jos, s-o înjure de morţi şi să abandoneze tramvaiul- Are o voce care te umple de draci

Nu a fost suficient că a vrut să călătorească fără să plătească, ci s-a luat la harţă cu tot tramvaiul şi controlorul până a enervat vatmanul de s-a dat jos pentru a se linişti. Femeia cu o vocea extrem de enervantă îi scoate pe toţi din sărite.
O femeie fără serviciu a fost extrem de deranjată când controlorul i-a cerut biletul sau abonamentul şi a început să se certe cu toată lumea. Femeia nu s-a oprit nici când vatmanul a cedat nervos şi s-a dat jos din tramvai, înjurând-o de mama focului pe doamna nervoasă.

Controlul nici nu mai încearcă să îi dea amendă femeii revoltate că nu are serviciu, deci nici bani pentru a-şi cumpăra bilet, ci vrea doar să aplaneze tot conflicul şi să-l liniştească pe vatman pentru a putea conduce mai departe.


http://www1.cancan.ro/actualitate/intern/perfuzii-penala-calatoare-tramvai-femeia-fara-bilet-tare-gura-facut-vatman-injure-morti-abandoneze-tramvaiul-voce-umple-draci-221389.html
memorat
25 Mai 2012, 23:17:52
Răspuns #213

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
TEAPA DIN AUTOBUZ. Cum recunoşti falşii controlori puși pe escrocat


Dacă aveţi suspiciuni, solicitaţi controlorilor legitimaţia şi foaia de parcurs, pentru a verifi ca dacă sunt în timpul programului.

"Călătoream cu tramvaiul fără bilet şi, din senin, un bărbat care stătea pe scaun a venit să-mi ceară biletul. Purta geantă pe un umăr şi avea un aparat care semăna cu un chitanţier. Mi-a cerut buletinul, dar am refuzat să i-l arăt, la care m-a dat jos şi s-a făcut că-şi cheamă colegii. Am aşteptat vreo 20 de minute în staţie, după care a început să se înmoaie şi mi-a cerut bani. Atunci mi-am dat seama că e un fals controlor", povesteşte Cosmin C. din Bucureşti.
Cazul lui nu este singular, zi de zi călătorii cad pradă aşa-zişilor controlori falşi care profită de naivitatea lor. Mulţi nici nu-şi dau seama că sunt păcăliţi, mulţumiţi că scot din buzunar doar jumătate din contravaloarea amenzii. De la începutul anului, trei bucureşteni au depus sesizări la Regia Autonomă de Transport Bucureşti.

Fără controlori după ora 21.00, un mit

"Oricine are suspiciuni poate merge la sediul RATB pentru a consulta albumele cu fotografiile controlorilor şi pentru a reclama incidentul. Călătorii pot suna şi la numerele 021.336.56.50 sau 021.311.13.98", explică purtătorul de cuvânt al RATB, Brînduşa Raeceanu. Mai simplu ar fi să le solicitaţi controlorilor actele. O delegaţie autentică trebuie să conţină fotografia, funcţia şi numărul de serviciu, număr care coincide cu cel de pe insignă. Solicitaţi agenţilor şi foaia de parcurs, pentru a verifica dacă sunt în timpul programului. "Ţinuta vestimentară a agenţilor este, în general, în culorile gri şi bleumarin", adaugă reprezentantul RATB. Deşi se spune că după ora 21.00 nu mai există picior de controlor în autobuz, oficialii Regiei subliniază că "activitatea de control se desfăşoară pe tot intervalul de funcţionare a maşinilor".

Controlul se desfăşoară în mijlocul de transport şi tot aici se întocmeşte procesul-verbal de contravenţie şi se eliberează cardul de suprataxă. Acesta trebuie completat cu datele contravenientului, dar şi cu numărul de serviciu al agentului, linia şi data.
152. 347 sancțiuni
au aplicat, în 2011, controlorii RATB

Sistemul care pune beţe în roate controlorilor escroci

Şi reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Timişoara (RATT) spun că se confruntă cu falşi controlori, însă destul de rar. "Anual avem una, două sesizări. O dată cu implementarea sistemului electronic de ticketing, rolul controlorului este şi mai greu de interpretat dacă nu ai dotarea şi cunoştinţele necesare", explică Cosmin Bradu, ofiţerul de presă RATT. Pentru a verifica dacă un călător a validat cardul, controlorul tastează în cititor un cod aflat în mijlocul de transport în comun.
sursa evz.ro
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2012, 01:34:14
Răspuns #214

Esemina

  • Vizitator
Accident grav în Capitală: circulaţia tramvaielor pe Şos. Progresului, întreruptă


Circulaţia tramvaielor 1, 8,11 şi 25 a fost oprită din cauza unui accident produs pe Şoseaua Progresului, din Capitală, scrie NewsIn.

Circulaţia tramvaielor liniilor 1, 8,11 şi 25 a fost întreruptă, joi, în intervalul orar 16.30 - 17.45 din cauza unui accident rutier care s-a produs pe şoseaua Progresului din Capitală, au declarat, pentru NewsIn, reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB).

"Accidentul s-a produs pe şoseaua Progresului în sensul de mers spre şoseaua Viilor, în apropierea staţiei Aprodex chiar pe linia de tramvai. În accident nu a fost implicat niciun vehicul RATB", au mai spus sursele citate.

SURSA:realitatea.net




memorat
01 Iunie 2012, 01:50:22
Răspuns #215

Esemina

  • Vizitator
Tramvaiele viitorului, un vis împlinit doar pe hârtie

Un tramvai numit „dorință“, construit după cele mai înalte standarde, pe șinele din România sau despre cât de departe este piața locală de tramvaie de împlinirea aspirațiilor


O fabrică de tramvaie construită de la zero, în România, de către un mare producător european. Ideea aparține gigantu­lui Alstom și nu este nouă. Iar dacă lici­tațiile locale vor întârzia să apară, ar putea chiar să dispară cu totul. Povestea a apărut în urmă cu aproape cinci ani, când în București a fost organizată o licitație pentru achiziția a 100 de tramvaie, anulată „pe ultima sută de metri“, pe motiv că nu sunt fonduri. „Ar fi trebuit să câștige Alstom, ceea ce ar fi însemnat planuri mari pe piața românească“, punctează Ștefan Roșeanu, senior partner Club Feroviar. Planurile „mari“ de care vorbește acesta luau în calcul o investiție de aproximativ 20 milioane de euro într-o unitate de producție de tramvaie. „Proiectul, amâ­nat atunci, nu este exclus acum. Iar dacă s-ar concretiza, Alstom ar deveni un concurent foarte serios pentru omul de afaceri Valer Blidar, care construiește la Arad tramvaiul Imperio, în parteneriat cu un alt gigant european, Siemens“, spun voci autorizate din piață.


Dar elanul pe care îl aveau atunci cei de la Alstom s-a mai temperat, iar subiectul „fabrica de tramvaie în România“ a devenit unul „intrinsec“, legat de existența pieței, detaliază acum Gabriel Stanciu, directorul general al Alstom Transport România. „Cum în acest moment nu există nicio evoluție semnificativă în această direcție, subiectul nu este de actualitate“, subliniază el.

Cu alte cuvinte, dacă s-ar debloca piața, cu siguranță „veștile bune“ vor începe să apară și în acest sens. Și, cine știe? Poate vor apărea investiții și pe partea de infrastructură: în prezent, doar 13 orașe au linii de tramvai.

Licitații în marile orașe

Până una-alta, un lucru este sigur: potențialul pieței locale de tramvaie este evaluat, de specialiști, la circa 2,5 miliarde de euro, în următorii 15-18 ani, în condițiile în care vor fi înlocuite toate cele 1.400 de tramvaie vechi și vor apărea noi proiecte. „Se așteaptă acum un val de licitații. Sunt discuții pentru achiziții de material rulant în București, Arad, Timișoara, Iași și Ploiești. Aceste orașe caută soluții pentru a cumpăra vehicule noi“, mai spune Roșeanu, în contextul în care pe șinele din marile orașe circulă vehiculele îmbătrânite, achiziționate în anii trecuți la prețuri mici, din vestul Europei. Iar cauzele unor astfel de achiziții sunt explicate scurt: „lipsa fondurilor“. Ca o paranteză, ultima și singura licitație cu ecou a fost cea de la Cluj, pentru achiziția a 12 tramvaie, contract atribuit, la finele anului trecut, polonezilor de la Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz. Ulterior, această decizie a fost contestată de Astra Vagoane Călători Arad, companie deținută de omul de afaceri Valer Blidar.

Finanțări de la BEI și BERD

Până la acel „val“ de licitații, un prim pas care ar trebui făcut pentru a atrage mai ușor finanțări ar fi transformarea societăților care operează liniile de tramvai din regii autonome în societăți comerciale. „În acel moment, în baza contractelor de operare între societăți și primărie, care asigură un flux de venituri, băncile, care acum sunt reticente să împrumute municipalitatea pentru achiziții de material rulant, vor fi dispuse să finanțeze și astfel de proiecte. Mă refer la BEI, BERD“, explică Ștefan Roșeanu.

Acum, toți marii producători europeni de material rulant stau cu ochii pe România, orașele țintă fiind București, Timișoara și Cluj. „Ne vom înscrie la toate licitațiile organizate“, declarau într-un interviu anterior canadienii de la Bombardier Transportation, care au și propus un model special pentru șinele din România: gama de tramvaie Flexity Outlook. Așa că producătorul local Astra Vagoane Călători Arad intră în competiție cu cei mai cunoscuți jucători europeni, nu doar pe plan extern - Blidar intenționează să ducă tramvaiul Imperio la toate târgurile internaționale de profil, ci și la nivel local. Bineînțeles, odată cu dezvoltarea acestui segment - producția locală de tramvaie - se vor finaliza și proiectele de infrastructură pentru ca șinele să susțină tramvaiele moderne care, ipotetic vorbind, se vor construi în România. Și atunci, țara noastră nu se va mai compara cu Europa Occidentală din anii ’60.

În România sunt 1.400 de tramvaie cu o vechime de peste 15 ani. În ultima perioadă, marii producători au venit cu modele noi, care se potrivesc și pieței locale

2,5 miliarde de euro este potențialul pieței locale de tramvaie în următorii 15-18 ani

SURSA:http://www.capital.ro
memorat
01 Iunie 2012, 14:14:45
Răspuns #216

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Traficul rutier va fi restricționat duminică. Mai multe trasee RATB vor fi modificate

Duminică se va desfăşura concursul de alergare „Semimaraton internaţional şi cros sănătate prin mişcare”. Cu această ocazie, Brigada Rutieră Bucureşti va restricționa traficul rutier. Și Regia Autonomă de Transport București (RATB) va modifica traseele mai multor mijloace de transport în comun.
Duminică, Brigada Rutieră Bucureşti va dispune măsuri specifice pe linie de circulaţie rutieră în sensul devierii şi restricţionării circulaţiei între orele 06:00 – 15:00, conform avizului Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti sau atunci când situaţia va impune, după caz, acest lucru.

Crosul se va desfăşura pe următorul traseu: bd. Libertăţii – Piaţa Constituţiei – bd. Unirii (până la intersecţia cu bd. I.C. Brătianu) – bd. Unirii – Piaţa Constituţiei – bd. Libertăţii – bd. Naţiunile Unite – Splaiul Independenţei – Calea Victoriei (până la intersecţia cu str. Dem I. Dobrescu) – Calea Victoriei – Splaiul Independenţei – Pod Eroilor – Splaiul Independenţei – Piaţa Operei – Splaiul Independenţei – bd. Libertăţii.

Traficul rutier va fi restricţionat pe arterele pe care se va desfăşura maratonul, precum şi pe străzile laterale care intersectează arterele respective.

RUTE OCOLITOARE:

- bd. Eroilor – Pod Eroilor – str. Ştirbei Vodă – Calea Victoriei – str. Dem I. Dobrescu – bd. Nicolae Bălcescu – bd. I.C. Brătianu;

- bd. Tudor Vladimirescu – bd. George Coşbuc – bd. Regina Maria – bd. I.C. Brătianu.

Brigada Rutieră a Capitalei solicită conducătorilor de autovehicule să evite să circule în perimetrul adiacent traseului de desfăşurare a maratonului, iar cetăţenilor le cere să opteze pentru mijloacele de transport în comun, renunţând la deplasarea cu autovehiculele personale.

Totodată, autoritățile le solicită conducătorilor de autovehicule:

* să îşi păstreze calmul şi să nu claxoneze abuziv în cazul în care se află în zone aglomerate;

* să respecte semnalele agenţilor de poliţie rutieră care dirijează traficul pentru asigurarea fluenţei şi recomandările poliţiştilor care se află în punctele de deviere;

* să reducă viteza atunci când trec pe lângă grupurile de participanţi şi să evite pe timpul deplasării, manifestările de natură a pune în pericol siguranţa lor, dar şi a celorlalţi participanţi la trafic.

Pietonii sunt rugaţi să circule numai pe trotuare, traversarea străzii să o facă pe la locurile marcate, la culoarea verde a semaforului electric şi numai după ce sunt siguri că intenţia lor de a traversa a fost observată de către şoferi.

Hărţile cuprinzând arterele restricţionate traficului auto, intervalele orare în care se aplică restricţiile şi rutele ocolitoare poate fi consultată pe www.brigadarutiera.ro.

Trasee RATB modificate

Duminică, mijloacele de transport în comun ale RATB din zona crosului vor circula după trasee modificate, după cum urmează: liniile de troleibuze 61, 69 şi 91 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele Master SA, Valea Argeşului, respectiv Depoul Alexandria şi intersecţia Şos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Gara de Nord.

Liniile de troleibuze 66, 70, 85, 90 şi 92 vor funcţiona pe trasee scurtate, de la terminalele Spitalul Fundeni, Bd. Basarabia, Baicului, Stadionul Naţional, respectiv Barajul Dunării până terminalul Piaţa Rosetti.

Liniile de autobuze din zona de desfăşurare a evenimentului vor funcţiona pe trasee modificate până la ridicarea restricţiilor de circulaţie.

Astfel, liniile 104 şi 123 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele Stadionul Naţional, respectiv CET Sud Vitan şi intersecţia Bd. Unirii/Bd. I. C. Brătianu, apoi pe un traseu modificat prin Bd. I. C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, cu întoarcere prin Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, apoi traseele iniţiale.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Bacău şi Piaţa Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, de unde revine pe traseul de bază.

Liniile 116 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între Gara Progresul, respectiv Turnu Măgurele şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, urmând apoi traseele actuale.

Linia 122 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Piaţa Victorieişi Piaţa Romană, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Calea Plevnei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, de unde reintră pe traseul actual. Pe sensul de mers, Cartier Latin – Piaţa Victoriei, autobuzele vor circula pe traseul de bază.

Liniile 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele Master, Cartier Militari, respectiv Valea Oltului şi intersecţia Calea Victoriei/Str. C.A. Rosetti, apoi pe un traseu modificat prin Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. N. Bălcescu, Bd. Magheru, Piaţa Romană, cu întoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi traseele actuale.

Liniile 136 şi 385 vor funcţiona pe traseele de bază numai între terminalele CET Vest Militari, respectiv Valea Oltului şi Piaţa Arsenalului.

Linia 163 va funcţiona pe traseul de bază între Cartier Giuleşti Sârbi şi intersecţia Cal. Plevnei/Str. Ştirbei Vodă, apoi pe un traseu modificat prin Str. Ştirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Carol I, Piaţa Rosetti, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, apoi traseul iniţial.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între Real Berceni şi Piaţa Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi traseul actual.

Linia 312 va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa de Gros şi Piaţa Unirii.

Liniile 236 şi 336 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele West Park, respectiv Apusului, şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, apoi traseele actuale.

Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între Semănătoarea şi intersecţia Splaiul Independenţei (malul drept)/Bd. Eroilor (Podul Eroilor), cu întoarcere pe Splaiul Independenţei (malul stâng), Str. G-ral Popovăţ, urmănd apoi traseul actual.

Linia 668 va funcţiona pe traseul de bază între Valea Oltului şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenţei (malul drept), Pod Eroilor, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Independenţei (malul stâng), Pod Cotroceni cu întoarcere pe Splaiul Independenţei (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseul iniţial.

Linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între Aeroportul Henri Coandă şi Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II. Celălalt sens nu se modifică.

Linia turistică Bucharest City Tour va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Cal. Victoriei/Str. Dem I. Dobrescu, apoi prin Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, Piaţa Romană, apoi traseul iniţial.

RATB precizează că liniile de troleibuze vor funcţiona pe trasee modificate pe toata durata zilei, iar liniile de autobuze vor reveni pe traseele de bază odată cu ridicarea restricţiilor de circulaţie.

Asociaţia Bucharest Running Club informează că duminică organizează Petrom Bucharest International Half Marathon, cu punctul de Start/ Finish în Piaţa Constituţiei.

Traseul Petrom Bucharest International Half Marathon este următorul: Bd Libertăţii, Piaţa George Coşbuc, Bd Unirii până la Bd Brătianu, înapoi pe Bd Unirii, Piaţa Constituţiei, Bd Libertăţii, Bd Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, înapoi pe sensul celălalt al Splaiului Independenţei, Calea Victoriei până la Biserica Creţulescu (magazinul Muzica), înapoi pe Calea Victoriei, Splaiul Independenţei, până la Podul Eroilor, înapoi pe Splaiul Independenţei până la Bd Libertăţii, dreapta până la Piaţa Constituţiei.

Astfel, duminică 3 iunie, în intervalul orar 6.00- 15.00 traseul menţionat va fi închis circulaţiei rutiere.

Către SRI, SPP, Palatul Parlamentului accesul se poate face doar prin zona 13 Septembrie, Uranus, MApN, Facultatea de Medicină Veterinară, Institutul Cantacuzino, Hotel Marriott, Hotel Ibis.

De asemenea, liniile de troleibuz care traversează Podul Eroilor şi Calea Victoriei la intersecţia cu Regina Elisabeta vor fi oprite.

Semimaratonul este organizat în colaborare cu Primaria Generală a Municipiului Bucureşti, Autoritatea Naţională pentru Sport şi Tineret, Comitetul Olimpic Român, Federaţia Română de Atletism şi Centrul de Proiecte şi Programe Educaţionale şi Sportive pentru Copii şi Tineret.

Competiţia este acreditată internaţional, înscrisă în lista oficială a maratoanelor lumii şi afiliată AIMS (Asociaţia Internaţională a Maratoanelor Stradale). La ediția anterioară a crosului au participat 6.000 de persoane și sportivi amatori, au fost oferite 50 de premii în bani, sute de premii în produse oferite de sponsorii şi partenerii evenimentului, iar alte câteva sute de turiști străini au vizitat Bucureştiul câteva sute de turişti străini.


http://b365.realitatea.net/news/traficul-rutier-va-fi-restrictionat-duminica-mai-multe-trasee-ratb-vor-fi-modificate/
memorat
01 Iunie 2012, 18:35:07
Răspuns #217

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu vrea să privatizeze RADET și RATB

Primarul general al Capitalei vrea să privatizeze regia de transport în comun și principalul distribuitor al energiei termice din București.
“Costul vieții în București este influențat de calitatea serviciilor publice și a utilităților. Investiția în utilități mai bune, apă, canal, căldură, curățenie, gaze, telecomunicații, precum și servicii publice mai bune înseamnă bani mai puțini cheltuiți de fiecare dintre noi”, a declarat, joi, primarul general Sorin Oprescu, citat de cancan.ro.

Edilul-șef a mai spus că eficientizarea și modernizarea Regiei Atuonome de Distribuție a Energiei Termice (RADET) va genera scăderea facturilor la căldură. “Ceea ce am propus vizeaza doua obiective majore: creșterea independentei energetice a Municipiului Bucuresti, cu efecte directe asupra scaderii cheltuielilor populatiei, si eficientizarea si modernizarea serviciul de productie, transport, distributie si furnizare a energiei termice, din nou, cu efecte directe asupra scăderii facturii. Toate aceste masuri sunt necesare, pentru ca ele vor avea ca efect reducerea pretului gigacaloriei la populatie, adica facturi mai mici”, a precizat Oprescu.

Edilul-șef vrea să privatizeze Regia Autonomă de Transport București și să treacă Metrorexul în subordinea Primăriei Capitalei. “RATB-ul va fi transformat in societate comerciala. In momentul acela vor avea acces si privatii, insa majoritar va ramane Primaria Generala, ca sa nu avem discutii”, a mai spus primarul general.


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-vrea-sa-privatizeze-radet-si-ratb/
memorat
15 Iunie 2012, 15:37:41
Răspuns #218

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB, te pup. (O poveste cu oameni binevoitori, inteligenti care merita avansati)


Mi-am luat card RATB pe care mi-am pus pe el ambele abonamente, de metrou si de autobuz. Dupa o saptamana, validarea se facea cu oarecare greutate. Cardul trebuia frecat cu forta de cititorul de card, dar in final agregatul generos ma lasa sa trec. (Corul: Doamneee, cata generozitateeee….). Ieri dupa amiaza insa, la metrou la Universitate, oricat am frecat cardul de agregat, tot degeaba. Cu plasticul in mana merg la casa. Acolo dau peste Politetea si Bunul Simt in persoana. Femeia imi spune sec ca e problema mea ca nu merge cardul, ca nu ea mi-a emis cardul defect ci “aia de la suprafata”. Vreau sa trec? Sa fac bine sa imi cumpar cartela! De unde sa stiu eu ca aveti pe card ce spuneti?, zice Politetea. Daca aveti altceva pe card? Ma uit la ea, ii spun in gluma ca mai am doua kilograme de banane pe card, dar ca renunt la ele. Femeia se uita usor mirata la mine. (Corul: Doamneee, ce privire aveaaaaa….), scrie Dan Popa pe blogul Hymerion.ro


Doamna, zic eu redevenind serios,  sunt cu atat mai putin vinovat ca mi s-a dat un card defect. Geaba. Femeia imi inchide pur si simplu ferestruica in nas. Cumpar pana la urma o cartela, apoi un card de autobuz de doua calatorii, si-mi zic ca asta e, o sa schimb maine cardul cu unul care sa functioneze.
(Corul: Doamneee, ce seara plina de aventuri….)
Dimineata, la ghiseul RATB, ii explic doamnei (alta desigur) ce si cum. Doamna imi spune sec ca nu e vina ei, dar ca asta e viata, pot sa arunc cardul si sa-mi fac unul nou ca astuia i s-a demagnetizat cipul. Si ca sa ma  convinga, imi arata cu degetul un punct pe card si zice luminata la fata: ”Vedeti? E demagnetizat!”. Ma uitam la plastic si-mi ziceam ce bine e sa ai puteri sa vezi cu ochiul liber ce e demagnetizat in lumea asta si ce  nu. Ii spun doamnei ca nu mi se pare normal sa arunct un card pe care bagasem aproape 100 de lei numai din vina RATB. Tipa e miscata, se vede asta in ochii ei. Se uita bland la mine, priveste in jur, se apleaca si zice incet. “Noi suntem mici slujbasi, domnu`! Nu putem noi sa…” si lasa loc ca sa completez eu cu ce cred ca nu pot ei. Doamna, ii zic iar,  n-are treaba pozitia Dv in companie faptul ca mi-ati vandut un card defect. Faceti bine si schimbati-mi-l.
(Corul: Daaaa, daaaa, Schimbati-i carduuuuul….)
Degeaba. Femeia e mai rau ca agregatul care citeste cartele. Nu vrea si pace. Vorbeste agramat, imi spune sa sun la Reclamatii “daca nu-mi convine” si imi inchide ferestruica.
Drept pentru care nu poci decat sa zic: RATB, esti campionul meu. Te pup. Pupa-m-ai si tu…
(Corul: Da,daaa…Pupa-l-ai ...)


http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-12531136-ratb-pup-poveste-oameni-binevoitori-inteligenti-care-merita-avansati.htm
memorat
15 Iunie 2012, 15:54:29
Răspuns #219

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Maniacul din tramvaiul 41 trebuie să plătească 7.700 lei pentru fiecare înțepătură

Cătălin Nistor, bărbatul care a înţepat cu acul mai multe femei în tramvaiul 41 din Capitală, a fost obligat, joi, de Judecătoria Sectorului 6, să plătească despăgubiri de 7.700 de lei fiecăreia dintre cele opt femei pe care le-a agresat la începutul acestui an.
Maniacul care le-a înțepat pe femei cu acul în tramvaiul 41 a fost condamnat la un an şi zece luni de închisoare cu suspendare. Cele opt victime ale agresorului au continuat, însă, procesul în civil contra celui care le-a atacat în luna ianuarie a acestui an, scrie cancan.ro, citat de rtv.net.

Judecătoria Sectorului 6 a decis ca Nistor să plătească despăgubiri în valoare totală de 61.600 de lei celor opt femei pe care le-a atacat. Astfel, fiecare dintre victime va primi din partea bărbatului de 38 ani câte 7.700 de lei.

Maniacul din tramvaiul 41 a stârnit o adevărată isterie printre călători, după ce a început să înţepe cu un ac femeile care i se păreau atrăgătoare. Cazul a devenit cunoscut după ce o tânără a postat pe internet o fotografie cu el. Fata, care circula cu tramvaiul 41, în cartierul Drumul Taberei, a fost înţepată în spate cu un ac de o persoană neidentificată, în dimineaţa zilei de 5 ianuarie. Ea a depus apoi plângere la poliție.


http://b365.realitatea.net/news/maniacul-din-tramvaiul-41-trebuie-sa-plateasca-7-700-lei-pentru-fiecare-intepatura/
memorat