28 Martie 2024, 18:55:49

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 224239 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

01 Martie 2012, 00:20:26
Răspuns #160

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In momentul de fata site-ul regiei (ratb) nu merge !
Nu au platit gazduirea?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Martie 2012, 12:45:02
Răspuns #161

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum funcționa RATB acum 30 de ani VIDEO

O ancheta a Televiziunii Romane, realizată în 1980, a scos la iveală un transport public depășit, prost manageriat și cu dotari rudimentare. Asta în contextul în care rețeaua de metrou avea doar șase stații iar pe hârtie traficul de suprafață „mergea” strună.
În 1980 transportul public din București era zilnic pus la grea încercare. Numărul impresionant de fabrici din Vestul şi Sudul Capitalei trebuia „alimentat” dis-de-dimineaţă cu oameni ai muncii. Seara aceeași problemă: oamenii muncii trebuia trebuia transportaţi către cartierele-dormitor, pentru odihnă. Cum planurile lui Nicolae Ceauşescu cu metroul bucureştean erau abia la început, acum 32 de ani era funcţională doar magistrala 1 între Timpuri Noi și Semănătoarea cu o lungime a liniei de 8,63 km și 6 stații. În aceste condiții cele patru milioane de călătorii zilnice era asigurate în mare parte de transportul în comun de suprafaţă care trebuia să-şi facă loc, spre exemplu, printre cele 10.000 de vehicule care treceau într-o oră de flux intens prin intersecţia de la Universitate.

Maşinile vechiului RATB, intitulat atunci ITB (Întreprinderea de Transport Bucureşti), transportau într-o oră, şi numai într-un singur sens, 35.000 de călători pe magistrala Nord -Sud, 20.000 pe magistrala Est-Vest şi 31.000 pe bulevardul Armata Poporului, arata ancheta Televiziunii Romane. Pe lângă cifrele prezentate, materialul aducea în prim-plan şi chestiuni care arătau putreziciunea sistemului: risipa de motorină din autobaze, timpul de aşteptare al călătorilor în stații care de multe ori sarea de 30 de minute, mizeria din autobuze sau kitsch-ul din cabinele şoferilor. Ancheta, intitulată “Flux şi reflux pe magistralele Capitalei”, are însă un strop de neverosimilitate: într-o societate cu economie planificată, în care propaganda de partid impunea ca până şi ştirile să respecte un anumit tipar, este aproape de neînţeles cum un astfel de material a putut aduce prejudicii de imagine unei companii de stat condusă de un politruc din nomenclatura comunistă.


http://b365.realitatea.net/news/cum-functiona-ratb-acum-30-de-ani-video/
memorat
13 Martie 2012, 01:19:44
Răspuns #162

Esemina

  • Vizitator
Abonamentele lunare pe RATB vor putea fi folosite doar la un număr limitat de călătorii

Pe o linie urbană, numărul maxim de călătorii va fi de cel mult 200, iar pe două linii, de 120.

Cei care aleg să îşi încarce portofelul electronic cu 50 de lei, adică cu un abonament lunar, vor putea circula cu autobuzul de maximum 200 de ori în cele 30 de zile.

Pe de altă parte, cei care vor opta pentru un abonament valabil pe două linii urbane vor putea taxa maximum 120 de călătorii.

“Hotărârea a fost luată în Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB). Propunerea va fi supusă aprobării Consiliului general al Capitalei. Nu era normal să ai un număr nelimitat de călătorii”, a explicat, pentru EVZ, directorul general al Regiei, Viorel Popescu.

Maximum 6-7 călătorii pe zi

Un simplu calcul a aratăt că, dacă o persoană circulă cu mijloacele de transport în fiecare zi, aceasta poate efectua maximum 6,6 călătorii. În opinia directorului Popescu, bucureşteanul va fi obligat, prin această măsură, să valideze şi să fie mai responsabil.

“Practic, acum omul nu validează cardul pentru că nu este obligat. Astfel, noi nu ştim şi nu putem face o statistică reală a numărului călătorilor. Eu cred că 200 de călătorii pe lună sunt suficente”, este de părere Viorel Popescu.

SURSA:http://b365.realitatea.net
memorat
15 Martie 2012, 01:24:51
Răspuns #163

Esemina

  • Vizitator
Ce promite RATB în 2012: 150 de troleibuze noi și 15 tramvaie Bucur

Directorul RATB, Viorel Popescu, susține că în 2012 regia va achiziționa 150 de tramvaie noi și va fabrica in cadrul Uzinei RATB și 15 tramvaie Bucur. Cele două investiții nu se regăsesc însă și în proiectul de buget pentru 2012.

“Dintre obiectivele programului de investitii pentru 2012, amintim: modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, Bd. Camil Ressu, Bd. Gloriei si Str. Piatra Morii, modernizarea depoului Titan, fabricarea in cadrul Uzinei RATB a 15 tramvaie Bucur LF, achizitia a 150 troleibuze, achizitia a 50 de automate de vanzare si reincarcare carduri și achizitionarea a 100 instalatii de climatizare pentru autobuzele Mercedes Citaro Euro 3″, declară directorul RATB, Viorel Popescu, într-un interviu acordat Ziua Cargo.

Investițiile anunțate de conducerea RATB nu se regăsesc însă și în proiectul de buget pentru 2012 al regiei. Conform acestui document, în 2012 RATB va finaliza doar opt tramvaie Bucur în Uzina proprie și va achiziționa 5 automate de taxare și reîncărcare carduri, 150 de echipamente electronice de control carduri și 150 de echipamente de reîncarcare carduri (cu soft).

De asemenea, în proiectul de buget al RATB nu se regăsesc nici cele 150 de troleibuze anunțate a fi achiziționate în acest an, cu toate că există în acest sens o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București din 2009, privind achiziționarea lor

SURSA:http://b365.realitatea.net
memorat
15 Martie 2012, 01:37:52
Răspuns #164

Esemina

  • Vizitator
Viorel Popescu, dir. gen. RATB: Contabilizam fiecare picatura de combustibil

Viorel Popescu este director general al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) din noiembrie 2011, iar prima sa decizie, extrem de importanta in economia institutiei pe care o conduce, a fost eliminarea sustragerilor de combustibil, intens mediatizata. Despre cum a reusit acest lucru, dar si despre investitiile pe care le doreste in imbunatatirea activitatii Regiei ne-a oferit detalii intr-un interviu.

ZIUA CARGO: Cum solutionati problema sustragerilor de motorina din Regie? Ati implementat sistemul de monitorizare in trafic a mijloacelor de transport ale RATB? Cat costa si ce imbunatatiri va aduce?

Viorel Popescu: Problema sustragerilor de combustibil la RATB este de domeniul trecutului. Sistemul actual de alimentare cu carburant a vehiculelor RATB se inlocuieste in prezent cu unul nou, capabil sa monitorizeze si sa gestioneze traseul carburantului de la furnizor pana la consumul efectiv al acestuia. Vehiculele sunt dotate cu senzori care vor semnala orice scurgere de combustibil si orice deschidere a capacului de la rezervor, iar in statiile de alimentare se instaleaza camere de supraveghere si sistem de identificare a fiecarui sofer.
In acest moment avem combustibil Rompetrol si se instaleaza pompe de la aceasta companie in toate autobazele Regiei.  Costul investitiei este suportat in totalitate de SC Rompetrol Downstream SRL, care a fost desemnata castigatoare in urma licitatiei electronice desfasurate prin SEAP.

ZIUA CARGO: Ce noutati aduce pentru RATB infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti? (biletul unic, trasee preorasenesti etc.)?


Viorel Popescu: Infiintarea Autoritatii este benefica pentru functionarea transportului public din Capitala si din zona metropolitana. Integrarea este deosebit de importanta operatorilor de transport public, inclusiv CFR, pentru ca se creeaza, astfel, un singur mediu de exploatare, care poate fi mai bine gestionat, prin integrarea retelelor, traseelor, orarelor, realizarea de statii si terminale multimodale, precum si aplicarea unui sistem unic de taxare.

Noi, impreuna cu Metrorex, am realizat deja primul pas in ceea ce priveste integrarea, prin utilizarea cardului ACTIV, care asigura accesul in ambele retele. Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport va facilita continuarea procesului, pana la integrarea tarifara completa si, speram, afilierea altor operatori de transport public, in viitor

ZIUA CARGO: Exista intentia de a cere CGMB majorarea pretului calatoriei, sau asteptati introducerea biletului unic?


Viorel Popescu: In prezent, actualizarea tarifelor de calatorie se face in conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007 si este de competenta Consiliul General al Municipiului Bucuresti. In luna noiembrie 2011, RATB a transmis Primariei Municipiului Bucuresti si Consiliului General al Municipiului Bucuresti o noua propunere de majorare a tarifului de calatorie, de la 1,3 lei la 2 lei. Mentionam ca tariful de 1,3 lei/calatorie este operabil din februarie 2008.

Propunerea de majorare a tarifului are ca motivatie cresterea cheltuielilor de exploatare ale mijloacelor de transport in comun, avand in vedere ca, din februarie 2008 si pana in prezent, pretul motorinei a crescut cu aproximativ 70%, de asemenea cel al energiei electrice, iar cota TVA a crescut de la 19 la 24%

Subventii de 60%


ZIUA CARGO: Care este situatia subventionarii pretului calatoriei, avand in vedere ca, in decembrie anul trecut, a fost necesara o suplimentare a bugetului Regiei, prin Hotarare CGMB, pentru a putea fi acoperite aceste costuri?

Viorel Popescu: Activitatea de transport public de persoane desfasurata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti este finantata an de an in proportie de 50-60% de la bugetul local al Municipiului Bucuresti, prin diferenta de tarif acordata ca protectie sociala calatorilor

Pentru anul 2011, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, initial, alocarea sumei de 489 milioane lei ca subventie (circa 77% din necesarul estimat de regie). Nivelul diferentei de tarif aprobata a fost insuficient pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii prestate. Regia a intreprins demersuri repetate de suplimentare a surselor alocate, pentru a putea asigura o prestatie de transport apropiata de nivelul cererii. Municipalitatea a aprobat, in luna decembrie, suplimentarea cu 24 milioane lei a fondurilor alocate in anul 2011.

RATB se va innoi cu 150 de troleibuze si 15 tramvaie Bucur LF   

ZIUA CARGO: Ce investitii are programate RATB in anul 2012? (atat obiective in continuare, cat si noi, plus cele care vor fi finalizate - tramvaiele Bucur etc.)? Intentionati sa faceti achizitii in acest an? Exista o Hotarare CGMB din septembrie 2009 prin care se aproba achizitionarea a 150 de troleibuze. Va putea fi pusa in aplicare anul acesta sau a expirat?


Viorel Popescu: Programul de investitii propus de RATB pentru anul 2012 are la baza strategia de dezvoltare a serviciului public de transport de suprafata in Municipiul Bucuresti, strategie care prevede modernizarea si extinderea infrastructurii retelei de tramvaie si troleibuze, inlocuirea si marirea parcului de autobuze, tramvaie si troleibuze.

Dintre obiectivele programului de investitii, amintim:


- modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, Bd. Camil Ressu, Bd. Gloriei si Str. Piatra Morii;

- modernizarea depoului Titan;

- fabricarea in cadrul Uzinei RATB a 15 tramvaie Bucur LF;

- achizitia a 150 troleibuze;

- achizitia a 50 de automate de vanzare si reincarcare carduri;

- achizitionarea a 100 instalatii de climatizare pentru autobuzele Mercedes Citaro Euro 3.


Mentionam ca programul de investitii este analizat de Primaria Municipiului Bucuresti si Consiliul General al Municipiului Bucuresti si va fi aplicabil numai daca resursele financiare vor permite acest lucru.

Linii turistice in functie de solicitari


ZIUA CARGO: Va fi mentinuta activitatea liniilor turistice la manastirile din jurul Bucurestiului? Dar a liniei turistice din oras? Intentionati sa cumparati autobuze etajate, sau veti inchiria in continuare de la RAT Constanta? Cat costa inchirierea si cat ar costa achizitionarea unor astfel de vehicule?

Viorel Popescu: In prezent, liniile ecumenice RATB functioneaza numai pentru grupuri turistice organizate. In conditiile unor rezervari concrete, RATB organizeaza curse turistice intre Bucuresti si manastirile Caldarusani, Balamuci, Comana, Cernica, Pasarea, Bisericile Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Sf. Ilie din Calugareni, Sf. Voievozi din Hulubesti, precum si Parcul
Natural Comana.

Referitor la proiectul Bucharest City Tour, va informam ca acesta va continua si in acest an, odata cu incalzirea vremii. Nu s-a stabilit inca modul de procurare a autobuzelor care vor deservi acest traseu, insa cert este ca vor fi autobuze supraetajate


ZIUA CARGO: Care este situatia liniilor preorasenesti la inceputul anului 2012 (cate linii mai sunt in contract si daca vor fi mentinute autobuzele Mercedes pe aceste trasee)?

Viorel Popescu: In prezent, RATB are contracte de transport cu primariile din localitatile Chitila, Magurele, Bragadiru, Dragomiresti Vale, Mogosoaia si Otopeni, pentru exploatarea a 7 linii, si anume: 422, 427, 453, 438, 421, 460 si 449.

Autobuze Mercedes sunt programate sa circule numai pe liniile 422, 438, 460 si 449, conform contractelor incheiate cu primariile Chitila, Bragadiru, Mogosoaia si Otopeni.

Interviu realizat de Magda SEVERIN

SURSA:http://www.ziuacargo.ro

memorat
15 Martie 2012, 18:10:17
Răspuns #165

CHITARA 213

  • Vizitator
Tramvaiele 23 şi 27 vor funcţiona pe un traseu modificat



Tramvaiele de pe liniile 23 şi 27 vor circula pe trasee modificate timp de două zile, în vederea remedierii unei avarii la reţeaua de apă potabilă, a anunţat RATB.

Atfel, trmvaiele de pe cele două linii vor funcţiona în peioada 16 martie ora 23.00 - 17 martie 2012 pe traseele de bază între “Zeţarilor” respectiv “Piaţa Unirii” şi intersecţia Bd. Octavian Goga/Calea Vitan, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri prin Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu şi Bd. Th. Pallady.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-tramvaie-ratb-modificare_trasee-avarie_0_664133970.html
memorat
15 Martie 2012, 18:27:08
Răspuns #166

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Tramvaiele 23 şi 27 vor funcţiona pe un traseu modificat



Tramvaiele de pe liniile 23 şi 27 vor circula pe trasee modificate timp de două zile, în vederea remedierii unei avarii la reţeaua de apă potabilă, a anunţat RATB.

Atfel, trmvaiele de pe cele două linii vor funcţiona în peioada 16 martie ora 23.00 - 17 martie 2012 pe traseele de bază între “Zeţarilor” respectiv “Piaţa Unirii” şi intersecţia Bd. Octavian Goga/Calea Vitan, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri prin Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu şi Bd. Th. Pallady.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-tramvaie-ratb-modificare_trasee-avarie_0_664133970.html

Vor sta dupa linia 1 la Piata Vitan ?:D
memorat
15 Martie 2012, 18:28:07
Răspuns #167

CHITARA 213

  • Vizitator
Vor sta dupa linia 1 la Piata Vitan ?:D
Sa vezi cum or sa alerge tramvaiele pe acolo :D ;D
memorat
16 Martie 2012, 16:34:07
Răspuns #168

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Din această seară, se deviază două linii RATB. VEZI TRASEELE

 Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti (RATB) a anunÅ£at că, din cauza unei avarii la reÅ£eaua de alimentare cu apă potabilă, două linii de tramvai vor circula pe un traseu modificat, începând de vineri – 16 martie 2012 la ora 23.00.
Modificarea celor două trasee vizează liniile de tramvai 23 şi 27.

Astfel, începând de vineri (16 Martie 2012) la ora 23.00 şi până sâmbătă (17 Martie 2012) la ora 24.00, liniile tramvaielor 23 şi 27 vor funcţiona pe traseele de bază între “Zeţarilor”, respectiv “Piaţa Unirii” şi intersecţia Bd. Octavian Goga/Calea Vitan, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri prin Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu şi Bd. Th. Pallady.

RATB a anunţat că tramvaiele 23 şi 27 vor fi deviate din cauza unei avarii la reţeaua de alimentare cu apă potabilă ce urmează să fie remediată până sâmbătă noapte.


http://b365.realitatea.net/news/din-aceasta-seara-se-deviaza-doua-linii-ratb-vezi-noile-trasee/
memorat
16 Martie 2012, 16:46:57
Răspuns #169

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Șofer fără permis a condus autobuzele RATB pe linia 232

Un şofer RATB a condus autobuzul fără să aibă permis, aproape o lună de zile. Bărbatul a şi accidentat un pieton, la începutul acestei săptămâni.
Şoferul care lucrează pe linia 232 (între Real Berceni și Piața Unirii) a fost prins băut la volan, anul trecut. Acesta este poreclit de colegi “Mexicanul”.

“Mexicanul” a rămas fără permis în octombrie 2011. A primit între timp o dovadă, care i-a expirat luna trecută. Dar a continuat să conducă şi a lovit o femeie cu maşina. Jurnaliştii de la România TV l-au surprins pe acesta, duhnind a băutură.

“Mi-a expirat dovada. Mi-au suspendat permisul pentru alcoolemie la ţară la Călugăreni”, a povestit şoferul.

Jurnaliştii au luat referinţe despre “Mexican” de la Autobaza Ferentari. Niciunul din colegii “mexicanului” nu i-a luat apărarea. Directorul RATB a refuzat să comenteze cazul.

Sursa: rtv.net


http://b365.realitatea.net/news/sofer-fara-permis-a-condus-autobuzele-ratb-pe-linia-232/
memorat
16 Martie 2012, 20:02:24
Răspuns #170

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sa vezi cum or sa alerge tramvaiele pe acolo :D ;D

M-am uitat pe site la ce intervale are 23 si 27 in weekend si anume de 20 de minute?!?!(bataie de joc). Deci in medie doua tramvaie de 1(ca in weekend ar veni la 8-10 minute) la unul de 23 sau 27.Deci nu cred ca daca se va intalni cu un 1 la piata vitan se va sta mult dupa acesta.
memorat
18 Martie 2012, 13:04:42
Răspuns #171

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Atenție! Maniacul din tramvaiul 41 este din nou liber

Toni-Cătălin Nistor a terorizat mai multe femei care circulau pe linia tramvaiului 41 din Capitală, și nu numai, înțepându-le cu un ac tip bold.
Judecătorii au decis ca bărbatul care a înţepat mai multe femei în tramvaiul 41 şi în mai multe staţii RATB să primească o pedeapsă de o lună de închisoare cu suspendare.

De asemenea, decizia magistraţilor îl obligă pe agresorul din 41 să meargă la consiliere psihologică.

Dacă în plan penal se poate considera scăpat, bărbatului i s-a intentat proces civil de către victimele sale. Cele opt femei agresate îi cer acestuia daune morale, iar procesul se va judeca în luna aprilie, scrie rtv.net.

Victimele cunoscute ale înțepătorului din tramvai

La începutul lunii septembrie 2011, în timp ce se afla în staţia RATB Aviatorilor, folosindu-se de un ac tip “bold”, a înţepat-o pe partea vătămată, V. P.-I., în zona coapsei drepte, se spune în documentul Parchetului.

Al doilea atac, în troleibuzul 69. „La sfârşitul lunii noiembrie 2011, în timp ce se afla în troleibuzul nr. 69 cu direcţia Valea Argeşului, folosind acelaşi mod de operare, a înţepat-o pe partea vătămată C. R.-A. în coapsa stângă”, spun procurorii despre cel de-al doilea „atac” al Intepatorului.

Al treilea atac, în zona Televiziunii Romane. „La data de 07.12.2011, în jurul orelor 1500, în timp ce se afla în zona Televiziunii Române – Piaţa Charles de Gaulle, folosind acelaşi mod de operare, a înţepat-o pe partea vătămată, P. C.-M. în zona fesei drepte”, spun , in continuare, documentele.

Al patrulea atac, la metrou. “La data de 21.12.2011, în jurul orelor 0910, în timp ce se afla pe peronul din staţia de metrou Aviatorilor, folosind acelaşi mod de operare, a înţepat-o pe partea vătămată, M. A.-A. în zona coapsei stângi”, mai arată procurorii.

Al cincilea atac, în tramvaiul 41- zona Cora Lujerului. “La data de 28.12.2011, în jurul orelor 1815, în timp ce se afla în tramvaiul 41 cu direcţia Cora Lujerului, folosind acelaşi mod de operare, a înţepat-o pe partea vătămată, G. C.-E. în zona fesei drepte”, afirmă anchetatorii cel de-al cincilea atac al “Intepătorului”.

Al şaselea atac, în zona Crangaşi. “La data de 05.01.2012, în jurul orelor 0845, în timp ce se afla în tramvaiul 41 cu direcţia Crângaşi, folosind acelaşi mod de operare, a înţepat-o pe partea vătămată, C. P. în zona coapsei drepte, fapte ce au determinat un sentiment de indignare şi teamă fără precedent nu numai faţă de părţile vătămate cât şi în rândul cetăţenilor, aşa cum se poate observa din modalitatea de răspândire a mesajului şi evenimentului, atât prin mass-media cât mai ales prin cele mai cunoscute reţele de socializare ce au relevant revolta celor care au luat la cunoştinţă despre aceste agresiuni”, se spune, în referatul cu propunerea de arestare, cu privire la ultima dintre faptele documnetate de procurori.


http://b365.realitatea.net/news/atentie-maniacul-din-tramvaiul-41-este-liber/
memorat
28 Martie 2012, 22:15:08
Răspuns #172

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Bani pentru cinci troleibuze noi

Consilierii municipali au aprobat achiziţionarea a cinci troleibuze noi în acest an de către RATB, prin amendamentele pe care le-au adus la proiectul de buget propus de primarul Capitalei, Sorin Oprescu.

Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat încă din anul 2007 un proiect care prevede cumpărarea a 150 de troleibuze noi printr-un program multianual cu o durată de trei ani, dar care nu a fost demarat până acum. „E bine că ni s-a aprobat şi asta. Eu sper să se mai dea o hotărâre de Consiliu prin care să ni se aprobe un program multianual pentru 150 de troleibuze pentru că nu prea mai avem parc la troleibuze”, a declarat pentru adevarul.bucuresti.ro Viorel Popescu, directorul general al RATB.

Suma prevăzută pentru achiziţionarea celor cinci tramvaie în amendamentul adus de consilierii grupului PDL-PRM-PNG este de 9,2 milioane de lei. Programul de investiţii al regiei trebuie să fie mai întâi semnat de primarul general, iar ulterior vor putea fi demarate procedurile de achiziţie a troleibuzelor.

În proiectul de buget propus de Oprescu mai figurează la RATB şi achiziţia a opt tramvaie Bucur cu podea parţial coborâtă. Prin amendamentul adus, lista de investiţii a fost suplimentată.

Ultima dată când RATB a cumpărat troleibuze noi a fost în anul 2006. Lotul de 100 de troleibuze noi Iris Bus, produse de societatea Astra Bus Arad, a intrat în exploatare în perioada 2007-2008. În prezent, regia are pe inventar un număr de 302 troleibuze.


http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-ratb-cgmb-bugetul_capitalei-troleibuze_noi-iris_bus-astra_bus_arad-sorin_oprescu-primaria_capitalei_0_671333257.html#
memorat
29 Martie 2012, 21:10:23
Răspuns #173

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Super tare 5 troleibuze  >:( >:(,va fi vai de mama noastra cu cele 5 trolee achizitionate ,din 2006 RATBul nu a mai innoit parcul de troleibuze  lovind in bucursteni prin vitregirea transportului electric.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
29 Martie 2012, 22:02:31
Răspuns #174

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In proiectul de buget propus de Oprescu mai figurează la RATB şi achiziţia a opt tramvaie Bucur cu podea parţial coborâtă. Prin amendamentul adus, lista de investiţii a fost suplimentată.


8 Bucur=5 deja existenta + 3 din urmatoarea serie 406-410?

Sau pe langa cele 5 deja existente se mai alatura 8?
memorat
30 Martie 2012, 17:35:11
Răspuns #175

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Trasee modificate pentru nouă autobuze RATB

 ÃŽn scopul continuării lucrărilor la obiectivul “Dublarea diametralei Nord-Sud, etapa I, tronsonul BuzeÅŸti – Berzei – Vasile Pârvan”, începând din data de 02.04.2012, se restricÅ£ionează traficul rutier în intersecÅ£ia Str. Åžtirbei Vodă/Str. Berzei.
Liniile de autobuze 122, 126, 137, 138, 168, 178, 226, 268 şi 368 vor funcţiona pe un traseu modificat pe sensul spre centrul Capitalei, de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Pod Izvor, Bd. Schitu Măgureanu, Str. Ştirbei Vodă, urmând apoi a reveni pe traseele de bază. Celălalt sens nu se modifică, anunță RATB.

Pe traseul modificat, autobuzele liniilor amintite vor efectua opriri pe artera Splaiul Independenţei în staţia ,,Pod Haşdeu’’


http://b365.realitatea.net/news/trasee-modificate-pentru-noua-autobuze-ratb/
memorat
30 Martie 2012, 19:10:13
Răspuns #176

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trasee modificate pentru nouă autobuze RATB

 ÃŽn scopul continuării lucrărilor la obiectivul “Dublarea diametralei Nord-Sud, etapa I, tronsonul BuzeÅŸti – Berzei – Vasile Pârvan”, începând din data de 02.04.2012, se restricÅ£ionează traficul rutier în intersecÅ£ia Str. Åžtirbei Vodă/Str. Berzei.
Liniile de autobuze 122, 126, 137, 138, 168, 178, 226, 268 şi 368 vor funcţiona pe un traseu modificat pe sensul spre centrul Capitalei, de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Pod Izvor, Bd. Schitu Măgureanu, Str. Ştirbei Vodă, urmând apoi a reveni pe traseele de bază. Celălalt sens nu se modifică, anunță RATB.

Pe traseul modificat, autobuzele liniilor amintite vor efectua opriri pe artera Splaiul Independenţei în staţia ,,Pod Haşdeu’’


http://b365.realitatea.net/news/trasee-modificate-pentru-noua-autobuze-ratb/
S-a cam "paradit" traficul de la DIRECTIUNEA RATB.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Martie 2012, 19:12:11
Răspuns #177

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
S-a cam "paradit" traficul de la DIRECTIUNEA RATB.

Sa vezi ce haos va fi...
memorat
30 Martie 2012, 20:13:17
Răspuns #178

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Sa vezi ce haos va fi...
Va fi jale cu actualele rute,sa vezi timpi de asteptare in statii!!!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
30 Martie 2012, 22:22:26
Răspuns #179

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va fi jale cu actualele rute,sa vezi timpi de asteptare in statii!!!
vin alegerile...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat