28 Martie 2024, 11:14:31

Autor Subiect: Clasa 70/71  (Citit de 5686 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

03 Octombrie 2008, 19:54:46

Stakee

  • Vizitator
Clasa 70/71(LDE 4000)
memorat
Advertisement

16 Ianuarie 2009, 19:49:17
Răspuns #1

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
As dorii sa vad si eu niste poze cu aceasta Locomotiva  8) daca are cineva ii raman profund DATOR  :-*
memorat
17 Ianuarie 2009, 00:57:51
Răspuns #2

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
19 Ianuarie 2009, 10:56:52
Răspuns #3

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
De ce nu se mai folosesc aceste locomotive ?
Sau de ce au fost exportate modele de LDE2100 sau LDE4000 in afara tarii , cand puteau foarte bine sa strabata calea ferata si la noi.. ?  8)

memorat
23 Aprilie 2009, 19:46:38
Răspuns #4

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
De ce nu se mai folosesc aceste locomotive ?
Sau de ce au fost exportate modele de LDE2100 sau LDE4000 in afara tarii , cand puteau foarte bine sa strabata calea ferata si la noi.. ?  8)



Nu se mai folosesc din cauza ca  se stricau mult prea repede  cat despre Exportare stiu ca s-au dat cateva grecilo,noi am tinut cateva la Razboieni dar le-au casat  si acum paremise mai este una sau 2  la Brasov si apartine de GFR daca mai tin bine minte .
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
29 Noiembrie 2009, 21:23:03
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Problema locomotivelor astea era consumul prea mare de ulei si motorina :( Plecasera din start cu o problema de baza la proiectare :) aveau motoare de 4000 Cp iar boghiele din cate stiu erau tot de sulzer de 2100 CP. In principiu ideea de baza e ca motorul era prea puternic pentru restul locomotivei. Designul era bun, relativ aerodinamic. Dupa revolutie am inteles ca au fost chiar firme din strainatate interesate sa le cumpere pentru a le moderniza  dar totul a ramas doar la stadiul de idee. La un moment dat a fost si un proiect de a le "electifica" si de acolo a iesit clasa 50, produsa doar intr-un exemplar, detasat la depoul brasov, unde am inteles ca a si "decedat"  :'(
memorat
03 Ianuarie 2010, 22:25:39
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am niste poze cu ele la greci.
memorat
30 Ianuarie 2010, 17:02:43
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poza din cartea tehnica. Prima poza este de la cele exportate la RAI (caile ferate iraniene) si a doua de la OSE (caile ferate elene) si ultima de la noi ;).
memorat
12 Mai 2010, 11:33:57
Răspuns #8

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poze cu ele de pe vremea cand functionau.
memorat
12 Mai 2010, 11:36:22
Răspuns #9

vlaicuandrei

  • Vizitator
Si acum e durerea cea mare. Ce mai ramasese din ele acum cativa ani :(.
memorat
12 Mai 2010, 11:37:34
Răspuns #10

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poza aceasta am tinut sa o postez separat pentru locomotiva care se vede in fundal ;) care si ea este acum intr-o lume mai buna :(
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":