11 Noiembrie 2024, 13:28:08

Autor Subiect: Clasa 46 - discutii diverse  (Citit de 3266 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

03 Octombrie 2008, 19:36:57

Stakee

  • Vizitator
Clasa 46 (LE 3840 - Koncar Zagreb; LE 4400 Reloc Craiova)
memorat
Advertisement

03 Octombrie 2008, 19:44:47
Răspuns #1

DaNger

  • Vizitator
Corect DonVilly :). 3 existente in Romania; nu sunt fan Bo-Bo dar sunt destul de interesante :).
memorat
03 Octombrie 2008, 19:45:05
Răspuns #2

mureseanu_976

  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Bărbat
Citat din: MihalceaCristian

Puterea: 3840 kW.

Exista voci care ar spune ca noile EC-uri din seria 46 (vopsite in gri-portocaliu) ar avea 4400 kw. Cineva ar trebui sa se intereseze de ele...
memorat
03 Octombrie 2008, 19:47:02
Răspuns #3

#4693 (B 82 CXW)

  • Mesaje postate: 10
  • Gen: Bărbat
Citat din: mureseanu_976
Citat din: MihalceaCristian

Puterea: 3840 kW.

Exista voci care ar spune ca noile EC-uri din seria 46 (vopsite in gri-portocaliu) ar avea 4400 kw.

Adica vrei sa zici de aceasta locomotiva?

91-53-0-461-078-4 cu Intercity-ul de Suceava-Bucuresti (552 - Stefan cel Mare). Locomotiva a fost produsa la Rade Koncar, Zagreb (pe atunci era un oras Iugoslavean, acum este capitala Croatiei).
memorat
03 Octombrie 2008, 19:48:04
Răspuns #4

MihalceaCristian

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • http://www.feroviar-fans.cabanova.ro
078 este un experiment esuat al Ministerului Transporturilor. Am intalnit "minunata" Bobica in Ploiesti Sud, stricata, fara sa poata porni ventilatia si cu o viteza maxima de 30km/h. Asta e locomotiva ''modernizata''. Care trage un tren in 2 ore de la Bucuresti pana la Ploiesti. Noroc, ca Ploiestiul are un depou generos si a putut servii IC-ul Stefan cel Mare cu o electrica, clasica, 5100 si fara imbunatatiri dar cu siguranta ca aceasta va duce trenul la capat.
Cristian™
memorat
19 Noiembrie 2008, 19:31:50
Răspuns #5

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
PAi sti cum noi luam tot ce e rau de la altii si le dam tot cei mai bun :P.
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
09 Decembrie 2008, 23:07:23
Răspuns #6

heppea2003

  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
Nu e chiar asa. 078 ca si 113 si ca alte locomotive BoBo modernizate de promat (Craiova) sunt masini foarte bune. Ventilatia lor este automata in functie de curentul consumat de M.T. deci nu e musai sa fi fost o defect sistemul de ventilatie. Dar orice locomotiva se si defecteaza. Pana acum si-a facut serviciul fara probleme. Nu am auzit pana acum de acest incident, dar e posibil sa fie asa. Locomotivle modernizate de promat nu sunt nici un experiment, ci sunt o investitie foarte profitabila si foarte buna. S-a marit randamentul lor (reglarea se face prin IGBT si deci randamentul sistemului de reglare este de 100%) si a scazut mult consumul.
memorat
05 Februarie 2010, 22:30:17
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement