05 Octombrie 2024, 16:40:18

Autor Subiect: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse  (Citit de 20719 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

01 Octombrie 2008, 22:44:22

Stakee

  • Vizitator
memorat
Advertisement

01 Octombrie 2008, 22:47:35
Răspuns #1

Stakee

  • Vizitator
Citat din: MihalceaCristian
Stiu ca e versiunea modernizara a clasei 40. Si ca are IGBT. Ce e acela IGBT( ii da cumva o putere mai mare locomotivei)?
Cred ca da, dupa cati kw putere are fata de clasicele 5100 :)
memorat
01 Octombrie 2008, 22:48:30
Răspuns #2

heppea2003

  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
Locomotiva asta nu are 6000 kW. Este o mare greseala ce considera unii mecanici ca daca curentul instantaneu atinge anumite valori, creste puterea locomotivei. Sunt aceleasi M.T. si acelas transformator, deci nu are ce sa mareasca puterea. Puterea ramane tot 5100 kW. Si viteza maxima la cea din poza e de 160 km/h ca e de calatori. 120 km/h are doar cea de marfa
memorat
28 August 2009, 16:19:55
Răspuns #3

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Si este fabricata in 2009 de aceea are faruri de acest tip. 8)
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
28 August 2009, 19:21:31
Răspuns #4

florin.lifticariu

  • Mesaje postate: 30
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei  871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...
memorat
01 Septembrie 2009, 17:52:02
Răspuns #5

AlexYo

  • Vizitator
Se raspandeste din ce in ce mai mult acest model.
memorat
18 Decembrie 2009, 19:19:59
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Eu am niste poze de la bordul locomotivei 477-785 parca, care tragea trenul "Dacia"...pozele sunt facute pe sectiunea Comarnic-Sinaia.
memorat
30 Ianuarie 2010, 12:04:13
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
memorat
01 Februarie 2010, 19:49:52
Răspuns #8

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
01 Februarie 2010, 22:08:01
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu R347 este Dacia?
Ai dreptate. Rapidul Dacia este urmatorul tren: R347 si R346.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 21:56:17
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei  871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...

De ce s-a ales Pantograf EP2 la 91-53-0-476-692-5, schimbandu-se si clasa 476. Restul de locomotive clasa 477 sunt limitate la 160, puterea maxima fiind de 200?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Februarie 2010, 11:46:27
Răspuns #11

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.

Acum am si 2 poze...
memorat
04 Februarie 2010, 21:30:28
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Februarie 2010, 21:34:46
Răspuns #13

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
memorat
05 Februarie 2010, 10:00:09
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
La ce este buna o locomotiva de manevre, electrica? Nici Dep. Bucuresti Calatori nu este electrificat pe macar 85 la suta din depou. (electrificarea realizandu-se pe aproximativ 30-35 la suta.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Februarie 2010, 19:09:47
Răspuns #15

vlaicuandrei

  • Vizitator
Era folosita, sau ma rog, gandita macar pentru marile depouri de manevra precum cel de la Videle, Rosiori, pentru ca putea sa traga de 2 ori mai multe vagoane decat alte locomotive de manevra diesel....si pe langa asta, sa nu imi ziceti ca sunteti de parere ca nu putea sa faca si trafic normal, pentru ca exemplele sunt destule prin Europa :).
memorat
05 Februarie 2010, 21:02:54
Răspuns #16

vlaicuandrei

  • Vizitator
Ca sa completez mesajul de mai sus, ganditi-va cata risipa se face la un tren personal de 3-4 vagoane trase chiar de o Bo-Bo (3400kW) nu mai zic de un Co-Co (5100kW), cand aceeasi treaba poate fi facuta si de un LDH sau o LDE...aceasta solutie era optima pentru trenurile scurte si "incete" de navetisi gen Bucuresti Nord-Ploiesti Vest sau Ploiesti Sud, pentru ca nu iti trebuie putere si viteza maxima mare, ci este mai mult o munca de "tacaneala" 8)
memorat
06 Februarie 2010, 13:08:30
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai postati fotografii cu noi locomotive din clasa 47X.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Februarie 2010, 23:19:59
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
91-53-0-477-871-4 Bucuresti Nord
Stiti cumva de ce aceasta locomotiva are acoperisul din zona cabinei alb?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Februarie 2010, 23:24:25
Răspuns #19

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat