19 Martie 2024, 11:35:55

Autor Subiect: Clasa 42 (42-0302-2)  (Citit de 24838 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

01 Octombrie 2008, 09:21:57

Stakee

  • Vizitator
Clasa 42(LE 5100)
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

01 Octombrie 2008, 09:22:18
Răspuns #1

MihalceaCristian

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • http://www.feroviar-fans.cabanova.ro
Constructor: Electroputere Craiova.
Puterea: 5100 kW.
Formula osiilor: Co'Co'.
Un singur exemplar a fost construit si folosit pentru teste de vitez?, pe poligonul de la Faurei.
Viteza maxima: 200 km/h.
Produsa in: 1977.
Cristian™
memorat
01 Octombrie 2008, 09:22:34
Răspuns #2

Stakee

  • Vizitator
Este poreclita: Regina  8)
memorat
01 Octombrie 2008, 09:23:12
Răspuns #3

MihalceaCristian

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • http://www.feroviar-fans.cabanova.ro
Eu o stiam de "Generalul".
Cristian™
memorat
01 Octombrie 2008, 09:25:40
Răspuns #4

V3R

  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • RRT-Grup
Pai nu are doar un boghiu..
memorat
01 Octombrie 2008, 09:25:56
Răspuns #5

MihalceaCristian

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • http://www.feroviar-fans.cabanova.ro
Citat din: V3R
Pai nu are doar un boghiu..

Are 2 boghiuri a cate 3 osii fiecare. La randul lor acele 6 osii au cate 2 roti. Adica are 12 roti. Situatia se schimba la clasele 43, 44, 46 acolo sunt 4 roti (2osii) pe boghiu deci: 8 roti.
Cristian™
memorat
01 Octombrie 2008, 09:26:11
Răspuns #6

Stakee

  • Vizitator
Citat din: V3R
Pai nu are doar un boghiu..

Are ambele locomotive electrice si clasicele LE 5100 si 3400 au 2 boghiuri, diferenta intre ele la boghiuri este ca 5100 are 3 osii per boghiu deci 6 in total iar 3400 2 per boghiu deci 4 in total.
memorat
30 Noiembrie 2009, 10:33:12
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Au fost 2 lomomotive. 42-302-2 (preferata mea) 8) care are inca pe ea totul original cum a iesit pe poarta fabricii, si 41-122, cunoscuta si sub numele de "generalul". Special la aceasta locomotiva era la vremea aceea dunga portocalie de pe ea si era mandria depoului Bucuresti Calatori, dupa "regina" 41-364 (cred, nu mai stiu, imi cer scuze). 42.302 e cea care a facut testele la Faurei si inca merge cu boghiele de 200 la ora pe ea, dar e intr-o stare mai proasta (grafuri shi rugina)  :'( . 41-122 are boghiele de 160, cele originale fiind donate pentru studiu, nu stiu daca nu cumva la Politehnica. "regina" din cate stiu, a fost modernizata cu Softronic si acum este alb-visinie.
memorat
24 Februarie 2010, 07:03:06
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Inca nu avem fotografii cu aceasta locomotiva?  ;D ???


42-0302-2

Gara Bucuresti Nord, 03 Ianuarie 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Februarie 2010, 07:06:12
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
42-0302-2

Gara Bucuresti Obor (mai bine zis in Depoul Bucuresti Obor), 11 Ianuarie 2010.


Va atasez o galerie variata cu fotografii cu locomotiva respectiva pozata din unghiuri diferite!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Martie 2010, 21:18:31
Răspuns #10

ratb_4866

  • R A T B
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
42-0302-2 in Gara De Nord tragand IC 575 Bucuresti Nord - Galati., 19 Martie 2010.
RATB - Regia Autonoma de Transport Bucuresti
memorat
21 Martie 2010, 21:28:38
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
42-0302-2 in Gara De Nord tragand IC 575 Bucuresti Nord - Galati., 19 Martie 2010.

Saptamana trecuta am prins-o in Depoul Bucuresti Calatori dar am pierdut poza.  ;D :-[ :'(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Martie 2010, 13:00:39
Răspuns #12

ratb_4866

  • R A T B
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
Saptamana trecuta am prins-o in Depoul Bucuresti Calatori dar am pierdut poza.  ;D :-[ :'(
Eh lasa colegu ca mai apare ea si data viitoare il prinzi :D iti garantez eu :D.
RATB - Regia Autonoma de Transport Bucuresti
memorat
24 Martie 2010, 22:22:08
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Eh lasa colegu ca mai apare ea si data viitoare il prinzi :D iti garantez eu :D.
Da, astazi, dupa cateva zile de cautare am reusit sa o prind, cuplata la un tren de Timisoara. A fost tras trenul intre Craiova si Bucuresti.

42-0302-2 in Gara Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Calatori, 24 Martie 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Martie 2010, 22:23:54
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da, astazi, dupa cateva zile de cautare am reusit sa o prind, cuplata la un tren de Timisoara. A fost tras trenul intre Craiova si Bucuresti.

42-0302-2 in Gara Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Calatori, 24 Martie 2010.

Poftiti in cabina.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Martie 2010, 22:53:50
Răspuns #15

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Pacat de ea..eeee jalnica la interior..
memorat
24 Martie 2010, 22:58:07
Răspuns #16

ratb_4866

  • R A T B
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
Pacat de ea..eeee jalnica la interior..

Nu conteaza aspectul interiorului conteaza puterea si cum merge ;) e o vorba de a mea :D daca vrei o iei in vigoare daca nu e problema ta :D
ti-o zic in nume de bine :D FRUMOASE POZE IASMINE TOT ASA  ;D 8).
RATB - Regia Autonoma de Transport Bucuresti
memorat
24 Martie 2010, 23:02:56
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Locomotiva 42-0302-2 mai are montate pe ea boghiurile de 200 km pe ora sau va mai prinde aceasta viteza doar in cadere libera in prapastie?  :D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Martie 2010, 23:21:28
Răspuns #18

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
@ ratb_4866 sincer nu stiu cate cunostiinte ai tu despre calea ferata ..dar dupa cate observ,nu prea ai..in fine..du-te in depou la Brasov sa vezi locomotive..sa vezi cei de acolo cum le intretin..nu ca in BC..apopo daca ai fost in BC vreodata..
memorat
24 Martie 2010, 23:28:18
Răspuns #19

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
@ Iasmin, "Generalul" nu va mai putea atinge niciodata viteza maxim de 200 km/h daca nu intra in reparatii serioase...ca stii prea bine cu o galeata de chit si una de vopsea in depou nu se pot face RK-uri.
memorat