19 Martie 2024, 04:55:34

Autor Subiect: Trenului Henri Coanda Expres vs Autobuzul 780 al RATB-ului  (Citit de 4600 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

19 Martie 2009, 06:51:13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trenului Henri Coanda Expres vs Autobuzul 780 al RATB-ului.

Pareri contra si pro acestor mijloace de transport.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

19 Martie 2009, 19:10:00
Răspuns #1

zofei.2006

  • Vizitator
Foarte bune numai daca s-ar realiza doua lucruri:
1) pentru 780 banda propie.
2) pentru trenul catre aeroport modernizarea tronsonului de la Halta Chitila pana la Gara Mogosoaia . Pe aceasta portiune de traseu trenul circula cu o viteza de maxim 30 de km/h ceea ce nu este normal pentru o linie care trebuie sa fie rapida. As mai adauga ca ar trebui sa se faca in incinta aeroportului statia nu undeva pe camp si de acolo sa fi preluat de un autocar si dus la aeroport. Plus sa se respecte programul de sosire al trenului la Halta Otopeni ca dupa ce cobori din autocar mai stai vreo 25 de minute sa vina trenul! nu este normal acest lucru

ldh_sniper: Te rog sa-ti scrii postarile mai cu grija si cu mai putine greseli.  ::)
memorat
19 Martie 2009, 22:28:34
Răspuns #2

V3nt0R

  • Vizitator
Foarte bune numai daca sar realiza doua lucruri:
1) pentru 780 banda propie.
2) pentru trenu catre aeroport modernizarea tronsonului de la Halta Chitila pana la Gara Mogosoaia . Pe acesta portiune de traseu trenu circula cu o viteza de maxim 30 de km/h ceace nu este normal pentru o linie care trebuie sa fie rapida. As mai adauga ca ar trebui sa se faca in incinta aeroportului statia nu undeva pe camp si de acolo sa fi preluat de un autocar si dus la aeroport. Plus sa se respect programu de sosire a trenului la Halta Otopeni ca dupa ce cobori din autocar mai stai vreo 25 de minute sa vina trenu nu este normal acest lucru.

"Daca s-ar realiza"(nu daca sar realiza)
"pentru trenul"(nu pentru trenu)
"trenul circula"(nu trenu circula)...
"ceea ce"(nu ceace)
"sa se respecte programul"(nu sa se respect programu)...
"sa vina trenul"(nu sa vina trenu)

Zofei, nu ti se pare ca esti cam impertinent.Avem un regulament, si daca te-ai vazut nesanctionat ai continuat cu aceste scrieri agramate !Te-as ruga frumos, din respect, sa iti revizuiesti modul de scriere, si rog moderatorii sa isi faca treba.De asemenea, rog pe domnii admini/moderatori, sa nu imi stearga mesajul(nici citatul din mesajul lui Zofei), pentru ca pe viitor, userii sa stie ca regulile trebuiesc respectate.Multumesc !
memorat
20 Martie 2009, 22:24:06
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Noiembrie 2009, 22:37:21
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Eu unul prefer trenul pentru ca scapi de trafic si mergi si mai comod. Problema e ca nu s-a vrut prelungirea ei pana in aeroport, chestie total posibila pentru ca exista o linie industriala pentru kerosenul necesar avioanelor, dar trebuia doar dublata la capat si lasa pasagerii la 100 d metrii de zona de imbarcare  :) dar nu s-a vrut....iar cei cu taxiurile care nu isi mai pot practica tarifele exorbitante din cauza ratb-ului si a cfr-ului au inceput sa se planga celor de "deasupra" asa ca se poate ca si aceste 2 initiative sa moara in scutece  :(
memorat
29 Noiembrie 2009, 22:39:29
Răspuns #5

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
05 Februarie 2014, 14:23:48
Răspuns #6

George

  • Mesaje postate: 112
Ambele modalitati sunt eficiente fiindca au trasee diferite. Cine are treaba la aeroport foloseste trenu , cine are treaba in Otopeni foloseste RATB.
Parerea mea e ca ar trebui:
1. Sa se prelungeasca trenul pana la 100 metri de terminal.
2. Pe langa liniile express, sa se prelungeasca linia tramvaiului 5 la ambele capete atat spre Otopeni cat si spre Piata Unirii. Si pe langa 5 actual sa circule si un 5 Express care insa sa opreasca doar in terminalele importante: Piata Unirii-Piata Sf. Vineri-Bucur Obor-Piata Baneasa-Aeroport Baneasa-Aeroport Otopeni.
Apoi s-ar mai putea dupa modelul Bacaului (care toate liniile de transport in comun (autobuze) duc la aeroport), sa mai infiintam un manunchi de linii de tramvai sa fim noi aia mai mari si mai tari. Ar putea fi ca acest manunchi de linii de tramvai sa aiba traseu comun de la Aeroport Otopeni Pana la Piata Unirii pe traseul prelungit al lui 5 dupa care sa se rasfranga in toate directiile importante precum:
L 1: Militari prin Ghencea-Drumul Taberei,
L2: Berceni prin Mihai Bravu-Dudesti
L 3: Complex RATB Titan
L4: Romprim
L5: CFR Progresu
L6: Depoul Alexandria
L7: Republica prin Pantelimon
L8: Pasaj Colentina
L9: Pipera
L10: Mezes
L11: Damaroaia
L12: Cartier 16 februarie prin: Piata Romana, Gara de Nord.

Un alt aspect important ar fi ca pe directia Aeroport Piata Unirii fiind prea multe linii se va asigura o fluenta a aeroportului cu centrul capitalei. Iar de la Unirii catre cartiere va fi cam 10-15 min intervalul de succedare. Ceea ce mi se pare ca s-ar rezolva o mare problema care mi se pare mie ca exista sau chiar exista?.

Oricum despre taximetristi: Numai vorbede duh. Personal nu agreez aceasta meserie. Daca as fi presedinte as desfiinta aceasta meserie. I-as reprofila pe toti la condus de dube.

Nu agreez taximetristii si nici pe prostii care ii intretin preferand sa dea pe calatorie de 10 ori sau mai mult deatat decat face.

O calatorie in oras nu valoreaza mai mult de 2 lei amarati.

De ce sa dau 10 lei cand pot da 1,3 lei? sau 1,5 sau 2 lei depinde de oras?

Daca am treaba la aeroport de ce sa dau 100 lei cand pot da doar 3 lei?
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":